SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy FBW - redukcja

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 282

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 110 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2096
Witam, czy moglibyście zerknąć?

Podciąganie na drążku nachwytem 5x max
Przysiady 5x10
Wykroki 5x10
Martwy/Wiosłowanie 5x10
Wyciskanie na poziomej 5x10
dipy/rozpiętki 5x10
arnoldki/wyciskanie hantli oburącz nad głowę 5x10
wyciskanie hantli za głowę siedząc 5x10
uginanie ramion oburącz 5x10

głównie chodzi mi o ilość serii, czy nie jest to zbyt dużo? Osobiście męczy mnie trochę czas tego treningu, ale w końcu jest to redukcja więc wydaje mi się, że lekko wydłużony trening jest tu jak najbardziej wskazany, chociaż coraz bardziej zastanawiam się czy mimo tej redukcji nie wrócić na split 4-dniowy, jakoś lepiej się w nim czuję.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 697 Napisanych postów 34398 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 248447
45 serii to zdecydowanie przesada


Zmieniony przez - Remik7 w dniu 2017-02-24 19:28:21
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 110 Wiek 18 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 2096
czyli do ilu serii w treningu najlepiej gdybym się ograniczył ^^
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 697 Napisanych postów 34398 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 248447
po 3-4 na wieksze partie i po 2-3 na mniejsze
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening pod Muay Thai

Następny temat

Zastój fbw.

“The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy?