SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan treningowy 3x w tygodniu

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3212

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 323
witam. Chciał bym aby ktoś kto ma na ten temat dużą wiedzę ocenił mój plan treningowy. Na siłowni ćwiczę od ponad roku, a tak porządnie jakieś 3-4 miesiące. Mój wiek: 17, waga 74kg, wzrost 174cm. Resztę wymiarów nie pisze, chyba że będzie to istotne to dopiszę. oczywiście dieta jest :P







W poniedziałek i czwartek trening muay thai :)


Zmieniony przez - Warrior95 w dniu 2013-02-16 21:51:05
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Najnowsza odpowiedź. Aktualizacja:
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 323
a 2x w tygodniu było by OK? bo w sumie na brzuch to już nie mam prawie energii po treningu siłowym :)




Zmieniony przez - Warrior95 w dniu 2013-02-21 21:56:45
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51556 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Dziwnie masz to połączone.
Daj sobie klatka + biceps,. Plecy + triceps, nogi + barki, dodaj gdzieś brzuch. A przedramiona ćwicz np. co drugi trening.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 323
Brzuch ćwiczę w te same dni co siłownia, zapomniałem dopisać :) A dlaczego mam ćwiczyć przedramiona co drugi trening? ;O
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 207 Wiek 30 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1824