SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy 3x tygodniowo

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 656

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

16

Waga

70

Wzrost

184

Cel treningowy

Zwiększenie masy mięśniowej

Staż treningowy na siłowni

2 razy w zimę po 2-3 miesiące ćwiczyłem

Uprawiane inne sporty

Kolarstwo

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Brak

Zażywane suplementy

Amino anabol

Ostatnio przerabiany plan

jeden z najprostszego splita

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przysiad - 60 kg seriami, klatka 40 kg seriami, biceps - 10 kg seriami
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1210 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18246
Witam, chciałbym trochę nabrać masy mięśniowej ponieważ jestem dość chudy. Zdecydowałem się na SPLITa 3x tygodniowo.. (co 2 dni np. poniedziałek, środa, piątek itd) Na internecie znalazłem coś takiego :

Klasyczne polaczenia parti:
3 dniowe:
Klatka piersiowa + triceps
Plecy + biceps
Nogi + barki

Klatka piersiowa + Biceps
Nogi + barki
Plecy + triceps

No i wszystko pięknie, tylko nie mogę przeciążać nóg bo w tym samym czasie mam treningi kolarskie i najlepiej gdybym nóg w ogóle nie ćwiczył na siłowni. Co w tym wypadku zrobić?
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 649 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5424
A czemu split a nie FBW ?? http://www.sfd.pl/MASA,_SIŁA_CZY_RZEŹBA_JAK_ZACZĄĆ_WSZYSTKO_NA_TEMAT.-t829333.html  z treningiem nóg to zależy od intensywności tego treningu kolarskiego i jak on wygląda
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1210 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18246
Ajaj nie doczytałem :) Właśnie szukałem FBW a popaprało mi się że FBW to ACT. No dobrze, więc chciałbym stosować trening FBW, ale bez nóg. Trening kolarski mam na tyle intensywny, że raczej nie dam rady ćwiczyć dodatkowo na siłowni.. Dało by radę bez nóg czy nie ma sensu ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 187 Wiek 23 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 5232
Raczej bez sensu, nóg nie rozbudujesz jeżdżąc na rowerze, a po za tym przysiad to złote ćwiczenie : )

Zmieniony przez - Lodovy w dniu 2012-04-22 20:49:31
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1210 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18246
Lodovy, nie żebym coś ale "nóg nie rozbudujesz jeżdżąc na rowerze" - g*wno prawda :) Już mam bardzo rozbudowane i wyglądam dość komicznie bo mam "duże" nogi a reszte ciała dość kruchą :) Poczytaj trochę o kolarstwie to się mniej więcej dowiesz :) No właśnie chodzi o to, że trener zabronił mi biegać itd. bo przy tym pracują inne mięśnie niż przy jeździe rowerem więc przysiad tymbardziej odpada..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1210 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18246
To jak da radę bez nóg? :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1210 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18246
Nadal czekam bo od jutra chciałbym odwiedzić siłownie..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1210 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18246
Może być tak ?

Wyciskanie na płaskiej sztanga 3s*8-12 (klatka piersiowa)
Wyciskanie hantli + unoszenie bokiem 2*8-12 (naramienne)
Wyciskanie francuskie leżąc 2 serie(triceps) - da rade coś zamiast tego?
Podciąganie na drążku 3 serie (najszerszy grzbietu) - zamiast tego też bo niewiem czy się podciągne więcej niż 3-4 razy :P
Uginanie ze sztangą 2 serie (biceps)
Brzuch
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 649 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5424
Nie układaj sam planów, korzystaj z gotowców. W linku który Ci wysłałem masz gotowy plan. Wklej ten trening kolarski
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1210 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 18246
W końcu się ktoś odezwał :) No ten co jest tutaj to gotowiec tylko usunąłem z niego ćwiczenia na nogi.. Nie wkleję Ci treningu kolarskiego bo najzwyczajniej nie mamy go opisanego. Codziennie mamy treningi z trenerem i on mówi nam co dziś robimy itd. ale z góry mówie że chociaż niewiem jak bym się uparł ćwiczenia na nogi odpadają..
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy

Następny temat

Jak sie wydluzyć o pare cm ?

Ranking IFBB 2018 - Fitness plażowe Ranking IFBB 2018 - Fitness plażowe Ciasto z rabarbarem - wersja light Ciasto z rabarbarem - wersja light Proteinowa pianka truskawkowa Proteinowa pianka truskawkowa Agnieszka Sobczyk - ocena sylwetki Agnieszka Sobczyk - ocena sylwetki 7 przykazań stosowania węglowodanów 7 przykazań stosowania węglowodanów Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas Craig Golias "Goliath" dzik z Las Vegas Najbardziej gorące fitnesski na Snapchacie Najbardziej gorące fitnesski na Snapchacie Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową