Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 8628 razy
  • Autor

Plan treningowy ,szybka masa i siła

• MMMaX
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 1364

Wysłano 11 stycznia 2006 13:55

zgłoś naruszenie

Witam! Jestem nowy na forum a co do ukladania planu treningowego jestem calkowicie zielony :P Zaczelem cwiczyc MT a do tego chcialbym nabyc troche masy i siły ( mam 176cm i tylko 65 kg) Treningi MT mam Wtorki Czwartki i moze Soboty(jeszcze nie wiadomo czy trener znajdzie sale ) czyli na trening mam Poniedzialki Srody Piatki i Niedziele . Do dyspozycji mam sztange z laweczka i hantelka ( niestety tylko tyle) nie ma zadnej silowni blisko gdzie bym mogl cwiczyc. Zalezy mi na szybkiej masie i sile ( moze jakies odzywki?) no i prosze o ten plan treningowy . z góry thx !
  • Wysłano 27 lutego 2008 10:23

zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • extrime777
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: 4
    • LPA: 84

Wysłano 27 lutego 2008 10:23

zgłoś naruszenie
    Witaj.

Twoje warunki do cwiczen sa fatalne ale jezeli juz tak chcesz cwiczyc a do dyspozycji masz sztange i chantle to moge ci cos doradzic ale z takim asortymentem sprzetu jestes bardzo ograniczony do treningu oraz planow treningowych, nie mowiac tu o szybkisz przyrostach masy.Z tym wszyscy maja problemy, kazdy chcialby byc od razu duzy, tak sie nie da, niestety. Jeszcze duzo pracy przed toba. Patrzac na twoja wypowidz najlepiej bylo by gdybys sam sobie ulozyl plan treningowy w zaleznosci od wolnego czasu a co do odzywek to na poczatek jakis gainer najlepiej wysoko weglowodanowy do tego rowniez odrzywke bialkowa, kreatyne i jakies aminokwasy.

pozro
    no coments...
  • madness_no