Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 8628 razy
  • Autor

    Plan treningowy ,szybka masa i siła

  • MMMaX
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 59
    • Na forum: 8 lat
    • LPA: 1364

    Wysłano 11 stycznia 2006 13:55

    zgłoś naruszenie

    Witam! Jestem nowy na forum a co do ukladania planu treningowego jestem calkowicie zielony :P Zaczelem cwiczyc MT a do tego chcialbym nabyc troche masy i siły ( mam 176cm i tylko 65 kg) Treningi MT mam Wtorki Czwartki i moze Soboty(jeszcze nie wiadomo czy trener znajdzie sale ) czyli na trening mam Poniedzialki Srody Piatki i Niedziele . Do dyspozycji mam sztange z laweczka i hantelka ( niestety tylko tyle) nie ma zadnej silowni blisko gdzie bym mogl cwiczyc. Zalezy mi na szybkiej masie i sile ( moze jakies odzywki?) no i prosze o ten plan treningowy . z góry thx !
  • Wysłano 27 lutego 2008 10:23

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • extrime777
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 7
    • Wiek: 27 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: 4
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 84

    Wysłano 27 lutego 2008 10:23

    zgłoś naruszenie
    Witaj.

    Twoje warunki do cwiczen sa fatalne ale jezeli juz tak chcesz cwiczyc a do dyspozycji masz sztange i chantle to moge ci cos doradzic ale z takim asortymentem sprzetu jestes bardzo ograniczony do treningu oraz planow treningowych, nie mowiac tu o szybkisz przyrostach masy.Z tym wszyscy maja problemy, kazdy chcialby byc od razu duzy, tak sie nie da, niestety. Jeszcze duzo pracy przed toba. Patrzac na twoja wypowidz najlepiej bylo by gdybys sam sobie ulozyl plan treningowy w zaleznosci od wolnego czasu a co do odzywek to na poczatek jakis gainer najlepiej wysoko weglowodanowy do tego rowniez odrzywke bialkowa, kreatyne i jakies aminokwasy.

    pozro
    no coments...
  • madness_no
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 45
    • Wiek: 24 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 727

    Wysłano 27 lutego 2008 11:09

    zgłoś naruszenie
    Na poczatek nie kupuj zadnej kreatyny itp.
    Przez pierwsze poł roku spokojnie bedą widoczne efekty!

    A z ławeczka i sztanga ijuz mozna troche pomyslec o cwiczeniach..

    Jesli chodzi o plan treningowy to ułuż go sam na podstawie podwieszonych tematów.. poszukaj n apewno znajdziesz cos dla siebie i potem wrzuc gotowy plan np tutaj http://www.sfd.pl/%26lt%3B%26lt%3B%26lt%3BChcesz%2C_aby_ktoś_ocenił_Twój_plan_Wklej_go_tu!%26gt%3B%26gt%3B%26gt%3B-t246171.html
    na pewno ktops go oceni.

    pzdr
    This is madnesss!
  • naukowiec
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 206
    • Na forum: 8 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2222

    Wysłano 27 lutego 2008 11:13

    zgłoś naruszenie
    dorzuc drążek i jakies poręcze (krzesła) do wypychania i powinno byc dobrze. A szybka masa to syrop megace ale z mięśniami ma to mało wspólnego. chociąz dla bardzo szczupłych i zdesperowanych i tak polecam (a krytyki nie przyjmę bo kiedyś sam piłem :)


  • Darek62
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1368
    • Na forum: 6 lat
    • LPA: 10530

    Wysłano 27 lutego 2008 11:57

    zgłoś naruszenie
    A czy przypadkiem nie powinieneś skierować pytania do forum dla początkujących?