logo
zamknij zamknij

Plan treningowy ,szybka masa i siła

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 9720

0 5 0
napisał(a)
MMMaX
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 59 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1364
Witam! Jestem nowy na forum a co do ukladania planu treningowego jestem calkowicie zielony :P Zaczelem cwiczyc MT a do tego chcialbym nabyc troche masy i siły ( mam 176cm i tylko 65 kg) Treningi MT mam Wtorki Czwartki i moze Soboty(jeszcze nie wiadomo czy trener znajdzie sale ) czyli na trening mam Poniedzialki Srody Piatki i Niedziele . Do dyspozycji mam sztange z laweczka i hantelka ( niestety tylko tyle) nie ma zadnej silowni blisko gdzie bym mogl cwiczyc. Zalezy mi na szybkiej masie i sile ( moze jakies odzywki?) no i prosze o ten plan treningowy . z góry thx !
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
extrime777
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Wiek 30 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 84
Witaj.

Twoje warunki do cwiczen sa fatalne ale jezeli juz tak chcesz cwiczyc a do dyspozycji masz sztange i chantle to moge ci cos doradzic ale z takim asortymentem sprzetu jestes bardzo ograniczony do treningu oraz planow treningowych, nie mowiac tu o szybkisz przyrostach masy.Z tym wszyscy maja problemy, kazdy chcialby byc od razu duzy, tak sie nie da, niestety. Jeszcze duzo pracy przed toba. Patrzac na twoja wypowidz najlepiej bylo by gdybys sam sobie ulozyl plan treningowy w zaleznosci od wolnego czasu a co do odzywek to na poczatek jakis gainer najlepiej wysoko weglowodanowy do tego rowniez odrzywke bialkowa, kreatyne i jakies aminokwasy.

pozro

no coments...

napisał(a)
madness_no
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 45 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 727
Na poczatek nie kupuj zadnej kreatyny itp.
Przez pierwsze poł roku spokojnie bedą widoczne efekty!

A z ławeczka i sztanga ijuz mozna troche pomyslec o cwiczeniach..

Jesli chodzi o plan treningowy to ułuż go sam na podstawie podwieszonych tematów.. poszukaj n apewno znajdziesz cos dla siebie i potem wrzuc gotowy plan np tutaj http://www.sfd.pl/<<<Chcesz,_aby_ktoś_ocenił_Twój_plan_Wklej_go_tu!>>>-t246171.html
na pewno ktops go oceni.

pzdr

This is madnesss!

napisał(a)
naukowiec
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 230 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2662
dorzuc drążek i jakies poręcze (krzesła) do wypychania i powinno byc dobrze. A szybka masa to syrop megace ale z mięśniami ma to mało wspólnego. chociąz dla bardzo szczupłych i zdesperowanych i tak polecam (a krytyki nie przyjmę bo kiedyś sam piłem :)
napisał(a)
Darek62
Początkujący
Szacuny 14 Napisanych postów 1369 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10538
A czy przypadkiem nie powinieneś skierować pytania do forum dla początkujących?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Triceps

Następny temat

nitrobolon a dextroza

Placki warzywne z mozzarellą

5 warzyw, które warto dołączyć do diety

Paula Mocior i Piotr Borecki - ocena sylwetki

Czy trening aerobowy szkodzi przyrostom siły, mocy i masy?

Najbardziej szkodliwe metody treningowe

Kotleciki z mozzarellą i oliwkami

Niagen - witamina wspomagająca regenerację

Częstotliwość spożywania posiłków a metabolizm