SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy + dieta do oceny. Co zmienić , co poprawić , co jest OK ? :)

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 595

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 24 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 35
Cześć
Najpierw chciałbym się przedstawić,nazywam sie Daniel, jestem studentem i uczę się w krakowie. Moim hobby są sztuki walki (od nie dawna okolo 1rok) , chodzi tu głownie o Muay Thai.Chciałbym przedstawić swój plan treningowy oraz dietetyczny.

Wiek ; 22
Wzrost ; 187cm
Waga; 81kg

Główne założenia planu to zmiejszenie % tluszczu w ciele do minimum i jeśli jest taka możliwość poprawa sylwetki lub siły (chciałbym zrobić kratę na brzuchu - powiedzmy tak achievement unlock - chciałbym po prostu sprawdzić siebie , czy mi się uda ). Czas mam gdzieś do końca czerwca

Plan treningowy:
Poniedziałek
~~ 8 - bieganie 30-60 min dystans około 5-8 km
~~ około godziny 20;00-21;00 brzuszki 6 ćwiczeń po 20 powtórzeń( nie będę ich rozpisywał)
Wtorek
Basen (WF) 15;30-16;15 tylko we Wtorek
Trening MT godzina 18;30-20;00 dość intensywnie (jak się człowiek przykłada)
Środa
-- powtórka z poniedziałku
Czwartek
-- powtórka z wtorku
Piątek
-- Sparingi MT
Sobota
-- powtórka z poniedziałku

Dieta:
Staram się jeść same zdrowe produkty, żadnych słodyczy , sztucznych napojów , alkoholi , używek.Piję dużo wody oraz green tea,
Śniadanie 8;00-10;00 (zależy kiedy wstanę)
Jajecznica z 3 jajek + kromka chleba pełnoziarnistego + dodatki do jajecznicy takie jak CEBULA(podobnież najważniejsza w diecie- beka na fb) lub kiełbasa swojska - 10 plasterków cienko krojonych
2 posiłek gdzieś koło 13;00
kanapeczka na zajęcia - szynka ,ser , ogórek , sałata itp
3 posiłek , gdzieś koło 16;00
Jest to głownie obiad , wiec 100g kaszy gryczanej /ryz brazowy/ makaron pełnoziarnisty + piersi z kurczaka 200-300g
4 posiłek , gdzie koło 20;00-21;00
Ryba - tuńczyk / makrela