SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2237

...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez rion10 z działu Plany treningowe. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 18297
Cel to masa chciałbym jej trochę nabrać czy może mi ktoś pomóc z planem

Poniedziałek: Klata + Triceps

1.Wyciskanie sztangi płasko 12 - 10 - 8 - 8
2. Wyciskanie Sztangi na ławce skośnej 12 - 10 - 8 - 8
3. Rozpiętki 4 x 12
1. Wyciskanie Francuskie sztangą łamaną 12 - 12 - 10 - 10
2. Prostowanie ramienia z hantlą/hantlami w opadzie/na ławce skośnej 12 - 10 - 10
3. Pompki w podporze tyłem 12 - 10 - 10

Środa: Plecy + biceps + przedramie

1. Wiosłowanie Sztangą 10 - 10- 8 - 8
2. Wiosłowanie hantlem 12 - 12 - 10 - 10
3. Podciąganie końcówki sztangi 12 - 10 - 8 - 8
4. Szrugsy 12 - 10 - 8 - 8
1. Uginanie Ramion ze sztangą stojąc 12 - 12 - 10 - 10
2. Uginanie Ramion ze sztangielkami stojąc 10 - 10 - 10
3. Uginanie przedramienia w oparciu o kolano 10 - 10 - 10
1. Uginanie nadgarstków podchwytem siedząc 10 - 10 - 8 - 8
2. Uginanie nadgarstków za plecami 10 - 10 - 8 - 8

Piątek: Barki + nogi

1. Wyciskanie sztangi sprzed głowy 10 - 10 - 8 - 8
2. Wyciskanie sztangi zza karku 10 - 10 - 8 - 8
3. Podciąganie sztangi wzdłuż tułowia 12 - 12 - 10 - 10
4. Unoszenie ramion w bok ze sztangielkami stojąc 12 - 12 - 10 - 10
1. Przysiady ze sztangą z tyłu 12 - 12 - 12 - 12
2. Przysiady ze sztangą z przodu 12 - 12 -12 - 12 < chwilowo brak prasy do nóg
3. Przysiady wykroczne z hantlami 12 - 12 -12 -12
4. Wspięcia na palce 15 - 15 - 12 - 12 - 10 - 10 - 8 - 8
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 289 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11137
Gdzie jest pytanie? Nie widze. Nie ma czegos takiego jak plan na mase czy redukcje to wszystko zależy od kalorii a ten plan możesz używać na masie jak i na redukcji. Zadaj konkretne pytanie.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 18297
Czy plan jest dobry chodzi mi o ćwiczenia , ilość seri , ilość powtórzeń czy dobrze dobrane partie ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 289 Wiek 19 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 11137
Nie ma żadnego info o Tobie wiec nie mozna jednoznacznie stwierdzić czy plan jest dobry. Jezeli jestes poczatkujacy i twój staż wynosi poniżej 6 miesiecy to plan jest dobry.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2781 Napisanych postów 48953 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612324
Bez informacji o Tobie ciężko coś konkretnego w planie poprawić. A trzeba poprawić bo jest niestety słaby.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7396 Napisanych postów 105903 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1192361
Na dwójki by coś się przydało bo nie widzę, ale j/w bez ankiety trudno stwierdzić czy coś dodać a moze odjać ćwiczen

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 18297
Czyli co konkretnego mam napisać w tych informacjach ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7396 Napisanych postów 105903 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1192361
tu masz jak powinna wyglądać ankieta działu http://www.sfd.pl/REGULAMIN,_ANKIETA_DZIAŁU-t473858.html

Skopiuj ją i uzupełnij

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 41 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 18297
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 27

Waga : 85

Wzrost : 175

Cel treningowy : Masa

Staż treningowy na siłowni : 4 miesiące

Uprawiane inne sporty : brak

Dostęp do sprzętu (Ławeczka regulowana , sztanga prosta lekko i mocno łamana, sztangielki)

Dieta : Jest ale nie idealna

Przeciwskazania medyczne : brak

Zażywane suplementy : Białko , kreatyna , bcaa , carbo

Ostatnio przerabiany plan: brak
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2781 Napisanych postów 48953 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 612324
To panie kolego plan zupełnie nie dla Ciebie. Zajrzyj sobie do tematu Pierwszy rok treningów.

Po 4 miesiącach to powinieneś lecieć na podstawowych planach całościowych budując podstawy.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Zmiana zmodyfikowanego PUSH PULL ( do sprawdzenia ) na FBW