SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy, pomoc przy ułożeniu.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 203

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 93 Na forum 319 dni Przeczytanych tematów 6728
Witajcie,

Zalożyłem w dziale zdrowie i uroda swój temat dot. problemów z trzaskającym, bolącym biodrem i bólem w lędzwiach. Do czasu rozwiazania problemów postanowiłem zmienić dotychczasowy plan, którym trenuje (Etap 5 Push Pull od Ronie220) na dwa treningi i basen tygodniowo.

Chciałbym zrobić także plan P-P na planie Ronie229, ale wykluczając ciężkie ćwiczenia na lędzwiowy i biodro.

Push:
1.Przysiady- to muszę wymienić na inne cwiczenie, jakie?
2.Wyciskanie leżąc
3.wyciskanie żołnierskie- chyba do wymiany?
4.Wyciskanie skos dodatni
5.Pompki na poręczach na triceps

Pull:
1.Martwy ciąg- do zmiany
2.Podciąganie na drążku
3.Uginanie podudzi leżąc- chyba może zostać?
4.Modlitewnik
5.Szrugsy- czy coś innego?

Na co wymienić te ćwiczenia? Proszę o pomoc i opinie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 6196 Napisanych postów 140977 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1035570
przysiad na wykrok mozesz wymienic
zonierskie moze zostac, jednak jak zbyt mocno bedziesz spinal ledzwiowy to moze bolec
martwy ciag na grzbietki jedynie, zeby cos tam prostowniki przetrenowac
uginanie zostaw, tylko pilnuj grzbietu
szrugsy mozna odpuscic w ogole
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3211 Napisanych postów 41793 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 321973
W żołnierskim pilnuj pozycji kręgosłupa i powinno być ok.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

1 Wejśćie na siłownie