SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan treningowy!- Prosze o pomoc :D

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 828

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 57
Chciałem rozpocząć trening ale nie wiem jakie ćwiczenia będą dla mnie najlepsze i jak je rozplanować.
Dane o mnie: mam 16 lat, 182cm wzrostu i waze okolo 70kg. Trening chce skupic na rzezbie i sile. Zamiezram trenowac m.in bary, klate, bicepsy, brzuch( przydal by sie bardziej plaski :P) oraz chcialem wyszczuplic troche uda. Biorac pod uwage to co chce osiagnac napiszcie propozycje planu cwiczen. Sprzet mam troche ograniczoy ale napiszcie co bedzie mi potrzebne a postaram sobie zalatwic. Z gory THX.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 1641 Napisanych postów 35912 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 230416
1. Rzezba i sila w parze nie ida razem. Jesli zrobisz sile a puzniej rzezbe to sila troche spadnie. Poza tym rzezba to przedewszystkim dieta a trening wyglada tak samo jak na mase aczkolwiek sila cie nie przyjdzie przy rzezbie.
2. Jesli jestes poczatkujacy to proponowal bym zaczac od ACT
3. Bedziesz trenowal tylko wymienione partie? A reszta co? Jak ty chcesz dobrze wygladac (zakladam ze chcesz) nie cwiczac plecow? Zapewne chcesz miec duza lape tak? Jesli tak to dlaczego nie cwiczysz tricepsu ktory stanowi 2/3 obwodu lapy?

Ogolnie smierdzi mi tu opuznionym sezonem

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 57
nie tylko wymienione! szczerze mowiac to jestem poczatkujacy i sam nie wiem co mam cwiczyc. narazie mam zamiar poprawic wyglad (szczegolnie brzucha, ud, klaty, oczywiscie reszta parti tez wchodzi w gre) Moglby mi kots napisac 3-dniowy plan cwiczen?? i jaka diete mam stosowac.
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 1641 Napisanych postów 35912 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 230416
Wpisz w wyszukiwarke ACT i sie edukuj albo poprostu znajdz juz gotowy poprawiony ACT. Nikt ci planu nie ulozy

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 57
dobra cos poszukam ale jakby byl ktos tak mily i napisal jakie mam wykonywac cwiczenia aby osiagnac to co zamierzam i jaka stosowac diete to bylbym wdzieczny. pozdroo
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 216 Wiek 30 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 1938
czesc! Naturalnie tez nie bede podawal czegos co jest na tym forum. Musisz wykazac sie checia i pewnym zawzieciem dopiero wtedy osiagniesz zamierzone cele. Najpierw zacznij od przeczytania atlasu: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ pozniej wpadnij do dzialu odzywianie (bez tego ani rusz) i tam zapoznaj sie z postami podwieszonymi czyli ogolne zalozenia co do odzywiania. jesli jestes calkowicie zielony w temacie sportow silowych i nigdy tego nie robiles (codzienne machanie hantla 2kg na biceps w domu przed snem to nie trening !!!) to zapoznaj sie z ACT kiedys szeroko o tym napisal Michail. aha jeszcze dwie sprawy pierwsza to wyszukiwarka ktora ktos napisal specjalnie dla tego serwisu (warto z tego korzystac).
I jeszcze jedno......zauwazylem ze nikt nie poleca tego co jest tez wazne jest taki dzial na sfd ktory zowie sie "Dla zupelnie zielonych". Tam mozesz przeczytac o tym jak to sie dzieje ze miesnie rosna wtedy bedziesz mial pewien poglad na sytuacje

Pozdrawia CZAMP

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj.

Na poczatek poczytaj troszkę, by wiedziec "w czym szum"

TRENING:

ĆWICZENIA I ZASADY TRENINGOWE: http://www.kulturystyka.pl/atlas/

JAK UŁOŻYĆ WŁASNY PROGRAM TRENINGOWY PORADNIK KROK PO KROKU NA KAŻDYM POZIOMIE ZAAWANSOWANIA:

http://www.sfd.pl/temat214525/

A JEŚLI NADAL MASZ KŁOPOTY Z UŁOŻENIEM TEGO WSZYSTKIEGO W SENSOWNĄ CAŁOŚĆ - TUTAJ MASZ GOTOWY PROGRAM NA KAŻDY RODZAJ SPRZĘTU:

ROBIMY FORMĘ:

http://www.sfd.pl/ROBIMY_FORMĘ_NA_LATO-t246422.html


PIERWSZY TRENING: Trening ACT http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening



Zacznij od właściwego odżywiania - jesteś TYM CO JADASZ.

ODŻYWIANIE:

PODSTAWY: http://www.apz.pl/poradnia.php?p=diet&q=kalorie_licz


Więcej w Dziale "Odżywianie" na www.sfd.pl 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 57
dzieki wszystkim. michail czy twoj nr gg podany w podpisie jest aktualny?? mam jeszcze kilka drobnych pytan a nie chcialbym juz smiecic na forum
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Będę późnym wieczorem.

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 57
mam taki plan
wtorek, czwartek, sobota,
1.Skłony w leżeniu(tzw.brzuszki)(brzuch),
2.Przysiady ze sztangą-zalecane ostrożne dobieranie ciężaru(czworogłowe ud),
3.Uginanie nóg na maszynie w leżeniu przodem(dwugłowe ud),
4.Wyciskanie sztangi w leżeniu na ławce poziomej(klatka),
5.Unoszenie sztangielek bokiem w staniu(naramienne),
6.Unosznie sztangielek w przód w staniu(naramienne-przednie i boczne aktony),
7.Przyciąganie drążka wyciągu dolnego szerokim uchwytem w siadzie płaskim(najszersze grzbietu),
8.Prostowanie tułowia w leżeniu przodem na ławce poziomej(nogi leżą na ławce,a tułów poza ławką,nogi zablokowane)(proste grzbietu),
9.Uginanie ramion ze sztangą w staniu(biceps),
10.Wyciskanie francuskie w staniu,lub siadzie ze sztangą(triceps),
11.Nawijanie i odwijenie ciężarka na drążek(przedramiona),
12.Wspięcia na palce ze sztangielką w staniu-podkładka pod palce(łydki)
(poniedzialek, sroda, piatek, niedziela -wolne)

Mam ten plan zmodyfikowac i rozdzielic cwiczenia aby w kazdy dzien treningowy nie cwiczyc takich samych parti miesni?? Czy do tego co chce osiagnac ten plan jest odpowiedni? ( wyszczyplenie ud, splaszczenie brzucha, i rozbudowa gornych parti miesni- biceps, triceps, klata, bary itd) Prosze o ewentualne sugestie i poprawki. Pozdro4all
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 204 Napisanych postów 48745 Wiek 42 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 91090
Poczytaj uważńiej założenia - te wszystkie ćwiczeniaq wykonujesz na każdym treningu.

To trening obwodowy.

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

OCEŃCIE ACT

Następny temat

Rozciąganie. Kiedy???

Słodkiewicz vs Lech starcie weteranów Wojciech Pasiut - ocena sylwetki Trening siłowy - absurdalne teorie Jak radzić sobie z bezsennością? 30.09-01.10.2017 IFBB DIAMOND CUP KATOWICE Suplementacja okołotreningowa Boostery testosteronu a badania hormonalne - dlaczego są ważne? Anna Nawrot - ocena sylwetki