SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan na siłę, dobry?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 419

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

74

Wzrost

164

Cel treningowy

Siła

Staż treningowy na siłowni

rok

Uprawiane inne sporty

rekreacyjnie piłka.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

sztanga/sztangielki

Dieta

jest

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

--

Zażywane suplementy

--

Ostatnio przerabiany plan

na masę

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

przysiad: 120kg (mało bo częste kontuzje) martwy:150kg wyciskanie: 120kg
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1562
Znalazłem ten plan na www.body-factory.pl chciałem się dowiedzieć czy jest w porządku.


PON.
Przysiad 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
Wyciskanie 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
Wiosłowanie 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
Dodatki - skłony tułowia z obciążeniem x 2, spięcia z obciążenien x 3 - po 12-15 powt.

ŚRODA
Przysiad 5x4 - 60%, 70%, 80%, 80%
Wyciskanie w skosie lub na stojąco 5x4 - 70%, 80%, 90%, 100%
Martwy Ciąg 5x4 - 70%, 80%, 90%, 100%
Dodatki - podciąganie na drążku, pompki na poręczach - 6-8 w trzech seriach*

PIĄTEK

Przysiad 5x4, 3x1, 8x1 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80%
Wyciskanie 5x4, 3x1, 8x1 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80%
Wiosłowanie 5x4, 3x1, 8x1 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80%
Dodatki - Wspięcia na łydki na stojąco ze sztangą - 12-15 powt w trzech seriach

I'm The Best Fighter In The World

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1562
nikt nie pomoże ?

I'm The Best Fighter In The World

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2167 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26635
jest wporzadku, plan sam w sobie oczywiscie

Zmieniony przez - koorasy w dniu 2013-04-15 11:35:39
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1562
mam pytanie piątek wyciskanie 5x4, 3x1, 8x1 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80% to mogę sobie wybrać jak chcę robić 5x4, 3x1, 8x1?

I'm The Best Fighter In The World

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2167 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26635
Nie. To oznacza, ze robisz 4 serie x5reps, jedna x3reps i jedna x8reps
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1562
Ćwiczyłem tym planem dzisiaj przerwy robiłem 3-5 min moim zdaniem 60% to za mało mogę dać więcej?

I'm The Best Fighter In The World

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2167 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26635
nie dawaj wiecej, a rob krotsze przerwy, okolo 2 max 3min.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1562
w końcowych seriach mogę przedłużyć przerwę do 4 min?

I'm The Best Fighter In The World

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2167 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26635
nie ma sztywnych regul, jeden szybciej sie zregeneruje, drugi dluzej, optymalnie jest od 2 do 3, ale jesli jeszcze masz mega zadyche po 3min to wiadomo, ze jeszcze nie czas na nastepna, a jesli oddech masz wyrownany po 2 to nie obijaj sie tylko walcz.

Zmieniony przez - koorasy w dniu 2013-04-15 22:30:31
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1562
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
tutaj pisze cwiczenia na mase 2-3min
ćwiczenia na siłe 3-5 min
ale wydaje mi sie ze 3-5 min przy 60% 5x to zdecydowanie za długo. Tak jak mówisz jednemu wystarczy 2 min drugiemu nie.
Dzięki za wszystko jakbym miał jakieś pytania odnośne planu to będę tutaj pisał, łap sog'a :)

I'm The Best Fighter In The World

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MOTYWACJA ......

Następny temat

Trening na masee - do ocenki