logo
zamknij zamknij

Plan na siłę, dobry?

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 388

5 5 1

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

Mężczyzna

Wiek

17

Waga

74

Wzrost

164

Cel treningowy

Siła

Staż treningowy na siłowni

rok

Uprawiane inne sporty

rekreacyjnie piłka.

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

sztanga/sztangielki

Dieta

jest

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

--

Zażywane suplementy

--

Ostatnio przerabiany plan

na masę

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

przysiad: 120kg (mało bo częste kontuzje) martwy:150kg wyciskanie: 120kg
napisał(a)
noqxr63f
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1560
Znalazłem ten plan na www.body-factory.pl chciałem się dowiedzieć czy jest w porządku.


PON.
Przysiad 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
Wyciskanie 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
Wiosłowanie 5x5 - 60%, 70%, 80%, 90%, 100%
Dodatki - skłony tułowia z obciążeniem x 2, spięcia z obciążenien x 3 - po 12-15 powt.

ŚRODA
Przysiad 5x4 - 60%, 70%, 80%, 80%
Wyciskanie w skosie lub na stojąco 5x4 - 70%, 80%, 90%, 100%
Martwy Ciąg 5x4 - 70%, 80%, 90%, 100%
Dodatki - podciąganie na drążku, pompki na poręczach - 6-8 w trzech seriach*

PIĄTEK

Przysiad 5x4, 3x1, 8x1 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80%
Wyciskanie 5x4, 3x1, 8x1 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80%
Wiosłowanie 5x4, 3x1, 8x1 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80%
Dodatki - Wspięcia na łydki na stojąco ze sztangą - 12-15 powt w trzech seriach

I'm The Best Fighter In The World

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
noqxr63f
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1560
nikt nie pomoże ?

I'm The Best Fighter In The World

napisał(a)
koorasy
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 2167 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26635
jest wporzadku, plan sam w sobie oczywiscie

Zmieniony przez - koorasy w dniu 2013-04-15 11:35:39
napisał(a)
noqxr63f
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1560
mam pytanie piątek wyciskanie 5x4, 3x1, 8x1 - 60%, 70%, 80%, 90%, 102.5% , 80% to mogę sobie wybrać jak chcę robić 5x4, 3x1, 8x1?

I'm The Best Fighter In The World

napisał(a)
koorasy
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 2167 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26635
Nie. To oznacza, ze robisz 4 serie x5reps, jedna x3reps i jedna x8reps
napisał(a)
noqxr63f
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1560
Ćwiczyłem tym planem dzisiaj przerwy robiłem 3-5 min moim zdaniem 60% to za mało mogę dać więcej?

I'm The Best Fighter In The World

napisał(a)
koorasy
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 2167 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26635
nie dawaj wiecej, a rob krotsze przerwy, okolo 2 max 3min.
napisał(a)
noqxr63f
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1560
w końcowych seriach mogę przedłużyć przerwę do 4 min?

I'm The Best Fighter In The World

napisał(a)
koorasy
Znawca
Szacuny 32 Napisanych postów 2167 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 26635
nie ma sztywnych regul, jeden szybciej sie zregeneruje, drugi dluzej, optymalnie jest od 2 do 3, ale jesli jeszcze masz mega zadyche po 3min to wiadomo, ze jeszcze nie czas na nastepna, a jesli oddech masz wyrownany po 2 to nie obijaj sie tylko walcz.

Zmieniony przez - koorasy w dniu 2013-04-15 22:30:31
napisał(a)
noqxr63f
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 103 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1560
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
tutaj pisze cwiczenia na mase 2-3min
ćwiczenia na siłe 3-5 min
ale wydaje mi sie ze 3-5 min przy 60% 5x to zdecydowanie za długo. Tak jak mówisz jednemu wystarczy 2 min drugiemu nie.
Dzięki za wszystko jakbym miał jakieś pytania odnośne planu to będę tutaj pisał, łap sog'a :)

I'm The Best Fighter In The World

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

MOTYWACJA ......

Następny temat

Trening na masee - do ocenki

Rich Piana nie żyje?

Alina Pettke - ocena sylwetki

Trening w weekendy, czy to ma sens?

Suplementy dla nastolatka

Kulturyści na plaży - galeria gwiazd

Jakie buty wybrać do treningu?

Makarony - porównanie okiem dietetyka

Sterydy anaboliczno-androgenne a serce