SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan na koksie do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 451

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 450
Co sądzicie o takim planie? Nie jest przeładowany? Szczególnie klatka i biceps


PONIEDZIAŁEK (NOGI + BRZUCH) -
Przysiady 5x5
Suwnica - 3x10
Czwórki na maszynie - 3x10
Dwójki na maszynie - 3x10
Łydki - 3xMAX
+
Allahy - 3x8

WTOREK (CAŁA KLATA I BICEPS Z PRIORYTETEM NA ZAOKRĄGLENIE I WYPUKLENIE BICEPSA) - Zero sztangi żeby wyrównać dysproporcje w klacie
Wyciskanie hantli na ławce płaskiej - 3x8
Wyciskanie hantli na ławce na skosie dolnym - 3x8
Wyciskanie hantli na ławce na skosie dodatnim - 3x8
Rozpiętki na ławce na skosie dodatnim - 3x8
+
Uginanie ramion z hantlami - 3x8
Uginanie ramion ze sztangą łamaną - 3x8
Uginanie hantelka w oparciu o kolano - 3x8
Herkulesy 3x8

śr - WOLNE

CZWARTEK (PLECY + TRICEPS) - Priorytet najszersze grzbietu
Martwy ciąg - 5x5
Podciąganie szerokim nachwytem - 3x8
Wiosłowanie sztangą nachwytem - 3x8
Narciarz - 3x8
+
Dipsy uchwyt wąski - 3x8
Ściąganie linki z wyciągu górnego - 3x8
Wyciskanie francuskie sztanga łamaną - 3x8

PIĄTEK - (BARKI+BRZUCH) - Priorytet bok barków
OHP - 5x5
Przyciąganie hantli do brody (zamiast sztangi łamanej) - 3x8
Wznosy bokiem 3x8
Facepullsy - 3x12
Wznosy bokiem na lince z wyciągu dolnego - 3x8

SOBOTA (CAŁA KLATA I BICEPS Z PRIORYTETEM NA ZAOKRĄGLENIE I WYPUKLENIE BICEPSA) - Zero sztangi żeby wyrównać dysproporcje w klacie
Wyciskanie hantli na ławce płaskiej - 3x8
Wyciskanie hantli na ławce na skosie dolnym - 3x8
Wyciskanie hantli na ławce na skosie dodatnim - 3x8
Rozpiętki na ławce na skosie dodatnim - 3x8
+
Uginanie ramion z hantlami - 3x8
Uginanie ramion ze sztangą łamaną - 3x8
Uginanie hantelka w oparciu o kolano - 3x8
Herkulesy 3x8
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2081 Napisanych postów 36088 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 259978
Ale po co dwa takie same treningi klatki ? Nie lepiej wprowadzić dwa zestawy ?
Jednego dnia klatka siłowo drugiego bardziej hipertroficznie bądź jednego dnia nacisk na górne rejony a kolejnego na dół.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Wiek 25 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 450
Troche podmieniłem plan, dodałem więcej ćwiczeń na tył barków + 1 wiosłowanie i pompki zamiast rozpiętek w czwartek. Nic nie jest przeładowane? + zamieniłem czwartek z sobotą. Więc Klata z bicepsem w czwartek i plecy z tricem w sobote


Zmieniony przez - norkow0872 w dniu 2017-04-03 10:29:48
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2081 Napisanych postów 36088 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 259978
Jeśli jesteś na bombie to spokojnie wyrobisz z regeneracją. Ale tak jak pisałem, to można rozpisać lepiej.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia fbw

Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina