SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan na koksie do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 468

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 450
Co sądzicie o takim planie? Nie jest przeładowany? Szczególnie klatka i biceps


PONIEDZIAŁEK (NOGI + BRZUCH) -
Przysiady 5x5
Suwnica - 3x10
Czwórki na maszynie - 3x10
Dwójki na maszynie - 3x10
Łydki - 3xMAX
+
Allahy - 3x8

WTOREK (CAŁA KLATA I BICEPS Z PRIORYTETEM NA ZAOKRĄGLENIE I WYPUKLENIE BICEPSA) - Zero sztangi żeby wyrównać dysproporcje w klacie
Wyciskanie hantli na ławce płaskiej - 3x8
Wyciskanie hantli na ławce na skosie dolnym - 3x8
Wyciskanie hantli na ławce na skosie dodatnim - 3x8
Rozpiętki na ławce na skosie dodatnim - 3x8
+
Uginanie ramion z hantlami - 3x8
Uginanie ramion ze sztangą łamaną - 3x8
Uginanie hantelka w oparciu o kolano - 3x8
Herkulesy 3x8

śr - WOLNE

CZWARTEK (PLECY + TRICEPS) - Priorytet najszersze grzbietu
Martwy ciąg - 5x5
Podciąganie szerokim nachwytem - 3x8
Wiosłowanie sztangą nachwytem - 3x8
Narciarz - 3x8
+
Dipsy uchwyt wąski - 3x8
Ściąganie linki z wyciągu górnego - 3x8
Wyciskanie francuskie sztanga łamaną - 3x8

PIĄTEK - (BARKI+BRZUCH) - Priorytet bok barków
OHP - 5x5
Przyciąganie hantli do brody (zamiast sztangi łamanej) - 3x8
Wznosy bokiem 3x8
Facepullsy - 3x12
Wznosy bokiem na lince z wyciągu dolnego - 3x8

SOBOTA (CAŁA KLATA I BICEPS Z PRIORYTETEM NA ZAOKRĄGLENIE I WYPUKLENIE BICEPSA) - Zero sztangi żeby wyrównać dysproporcje w klacie
Wyciskanie hantli na ławce płaskiej - 3x8
Wyciskanie hantli na ławce na skosie dolnym - 3x8
Wyciskanie hantli na ławce na skosie dodatnim - 3x8
Rozpiętki na ławce na skosie dodatnim - 3x8
+
Uginanie ramion z hantlami - 3x8
Uginanie ramion ze sztangą łamaną - 3x8
Uginanie hantelka w oparciu o kolano - 3x8
Herkulesy 3x8
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2273 Napisanych postów 37082 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 272916
Ale po co dwa takie same treningi klatki ? Nie lepiej wprowadzić dwa zestawy ?
Jednego dnia klatka siłowo drugiego bardziej hipertroficznie bądź jednego dnia nacisk na górne rejony a kolejnego na dół.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 43 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 450
Troche podmieniłem plan, dodałem więcej ćwiczeń na tył barków + 1 wiosłowanie i pompki zamiast rozpiętek w czwartek. Nic nie jest przeładowane? + zamieniłem czwartek z sobotą. Więc Klata z bicepsem w czwartek i plecy z tricem w sobote


Zmieniony przez - norkow0872 w dniu 2017-04-03 10:29:48
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2273 Napisanych postów 37082 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 272916
Jeśli jesteś na bombie to spokojnie wyrobisz z regeneracją. Ale tak jak pisałem, to można rozpisać lepiej.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ćwiczenia fbw

Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Andrzej Hurysz - ocena sylwetki Andrzej Hurysz - ocena sylwetki Bieganie i kulturystyka. Dlaczego kulturysta powinien biegać? Bieganie i kulturystyka. Dlaczego kulturysta powinien biegać? Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów