SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan na drążek i bieganie.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1723

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 30 lat Na forum 84 dni Przeczytanych tematów 575
Witam wszystkich.

Mam spory problem. Muszę poprawić....sorry. Muszę wyrobić sobie podciąganie na drążku i zbudować kondycję. Mam na to jakieś 7 tygodni. Może ciut mniej. Drążek wygląda fatalnie. Obecnie mogę zrobić 1 pełne powtórzenie i jedno niepełne. Muszę podciągnąć się brodą na wysokość drążka. Jeśli chodzi o bieganie. Obecnie robię 1 km takie chyba normalnego biegu. Żadne wysokie tempo, ale widać, że biegnę. Następnie 500 m marszu. Potem 1 km biegu, 500 m marszu i 600 m biegu. Łącznie jakieś 3,6 km takimi interwałami.
Chciałbym:
-podciągać się 6-8 razy lub możliwie więcej,
-biegać w systemie bip test aby jako tako to wyszło,
-robić tzw. kopertę.

Jeśli chodzi o drążek. Lepiej trenować tylko na drążku, czy może robić jakąś podbudowę na siłowni? Ćwiczenia na biceps, triceps, przedramiona i plecy?
Podobno na początek dobrze jest zacząć podciągnięcia negatywne i stosować to z tzw. smarowaniem gwintów.
Jeśli chodzi o bieganie. Mój system ma jakiś sens? Docelowo chciałbym biegać 3 km robiąc zróżnicowane tempo.

Wiek 30 lat.
Wzrost: 166 cm.
Waga: 79 kg.

Wiem, że czasu nie jest specjalnie dużo, ale chciałbym po prostu osiągnąć takie wyniki jak wyżej. Robię to dla siebie z powodów osobistych, ale bardzo mi na tym zależy. Nie ćwiczyłem na poważnie jakieś 3,5 roku. Może więcej. Nigdy nie byłem typem sportowca, ale przy wspomnianych ćwiczeniach byłem w stanie dźwignąć 100 kg na klatkę na 2 razy. Chcę zrobić coś dla siebie i dać pozytywny sygnał ważnym dla mnie ludziom. Obawiam się zawieść.

Czy ktoś dąłby radę rozpisać mi jakiś plan treningowy na cel, który chcę osiągnąć wliczając intensywność, pomysł na trening i odpoczynek. Może ktoś coś doradzi odnośnie diety? Bardzo was proszę o wsparcie.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7363 Napisanych postów 105789 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1187845
http://www.sfd.pl/***TRENING_DLA_PRZYSZŁYCH_ŻOŁNIERZY***-t462955.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2770 Napisanych postów 48838 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 606998
W siedem tygodni będzie Ci ciężko ta solidnie poprawić ilość podciągnięć na drążku. Bo jedno powtórzenie to mało

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3140 Napisanych postów 41411 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319174
Przy odpowiednim zaangażowaniu jest to do zrobienia.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 30 lat Na forum 84 dni Przeczytanych tematów 575
ronie220
Przy odpowiednim zaangażowaniu jest to do zrobienia.


Dodam, że muszę to póki co robić po pracy. Do pracy dojeżdżam godzinę czasu. Dochodzi zmęczenie. Co twoim zdaniem powinienem zrobić i ile podciągnięć mogę osiągnąć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 30 lat Na forum 84 dni Przeczytanych tematów 575
rion10
W siedem tygodni będzie Ci ciężko ta solidnie poprawić ilość podciągnięć na drążku. Bo jedno powtórzenie to mało


Więc ile mogę osiągnąć?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3140 Napisanych postów 41411 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319174
luźno88
ronie220
Przy odpowiednim zaangażowaniu jest to do zrobienia.


Dodam, że muszę to póki co robić po pracy. Do pracy dojeżdżam godzinę czasu. Dochodzi zmęczenie. Co twoim zdaniem powinienem zrobić i ile podciągnięć mogę osiągnąć?


Teraz podciągniesz się tylko raz?


Trzeba zacząc od negatywów i podciągania z asystą gum oporowych.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2770 Napisanych postów 48838 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 606998
luźno88
rion10
W siedem tygodni będzie Ci ciężko ta solidnie poprawić ilość podciągnięć na drążku. Bo jedno powtórzenie to mało


Więc ile mogę osiągnąć?


To zależy dużo od predyspozycji i podejścia do tematu, ale kilka powtórzeń można podciągnąć do przodu.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 30 lat Na forum 84 dni Przeczytanych tematów 575
OK. Zacząłem. Póki co staram się stosować negatywy ze smarowaniem gwintów. Robię po 3 negatywy z tej pozycji, którą daję radę utrzymać. Wchodzę na stołek. Wybijam się i staram się zatrzymać. Na ogół wychodzi kont 90 stopni na ramionach.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 30 lat Na forum 84 dni Przeczytanych tematów 575
Pompki, pływanie mają sens do treningu drążka? Myślę też, czy po kilku seriach negatywów nie zrobić uzupełnienia na siłce, czyli biceps, triceps, przedramię, plecy.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7363 Napisanych postów 105789 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1187845
nie rozumiem o co chodzi z tymi negatywa,i i uzupełnieniem treningu na siłwoni, tzn podciąganie robisz w domu, chcesz isć na siłowni i zrobić biceps triceps i reszte pleców ?
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

powrót do ćwiczeń po 7 latach - jaki trening na początek?