SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan góra dół na 4 dni

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 8449

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

29

Waga

80

Wzrost

180

Cel treningowy

Więcej ruchu, zwiększenie siły i wytrzymałości

Staż treningowy na siłowni

Nie jestem całkiem początkujący, ale też nie jestem bardzo zaawansowany

Uprawiane inne sporty

Brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

W miarę full osprzęt siłownia

Dieta

Bez liczenia, jem w miarę dobrze i zdrowo

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

Problemy z barkiem - nie mogę go przeciążać

Zażywane suplementy

Brak

Ostatnio przerabiany plan

FBW

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

Przysiad przedni 80KG, MC 110kg, Wyciskanie na płaskiej 60kg
Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 11 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 3257
Cześć,

Ćwiczę od kilku lat po 2-3 miesiące w roku, związane jest to z różnymi zobowiązaniami, przez które ciężko znaleźć mi czas na siłownię. Ćwiczę, bo lubię i dla większej ilości ruchu, którego mam bardzo mało - praca siedząca przy komputerze. Masy w tym momencie nie mam zamiaru ruszać jakoś mocno ani w górę ani w dół, bo dobrze się czuję w swojej wadze.

W tym momencie mam więcej wolnego czasu i mogę poświęcać ranki na w miarę szybki trening siłowy stąd pomysł na podział góra dół, z przerwą w środę i na weekend.