SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan do oceny-split

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 419

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 40 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 288
Plan na 3 dni,ćwiczę w poniedziałki(plecy),środy(klatka)i piątki(nogi i barki).Plan, którym trenowałem dotychczas okazał się źle ułożony więc postanowiłem ułożyć nowy. Jestem otwarty na sugestię i czekam na oceny ;)







Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5645 Napisanych postów 138128 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 943322
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 6 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 69241
Witaj,
zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 40 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 288
Wiek : 17
Waga : 92(redukcja ze 120-wciąż schodzę niżej)
Wzrost : 187
Staż treningowy: 6 miesięcy
Obwód pasa 91
Obwód klaty:
Obwód uda:
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Trening siłowy 3x w tygodniu,2x aeroby po 40 min
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : brak
Stan zdrowia: idealny
Preferowane formy aktywności fizycznej: każda
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : aktualnie nic,wcześniej bcaa
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: W50%,T20%,B30%
Wrażliwość na stymulanty: Srednia
Możliwosci finansowe: 100-150 zł
Cel/problem/opis: Plan split do oceny




Zmieniony przez - Kamil456 w dniu 2015-05-05 19:48:32

Zmieniony przez - Kamil456 w dniu 2015-05-05 19:52:00
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5645 Napisanych postów 138128 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 943322
Osobiscie dodalbym jeszcze po solidnym cwiczeniu na nogi i plecy
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 40 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 288
Na plecy może być wiosłowanie końcem sztangi 3 serie po 10-12?A na nogi przysiad ze sztangą z przodu 3 serie też po 10-12?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Budowanie masy mieśniowej

Następny temat

Trening podciąganie i bieganie

Paweł Głuchowski wraca do gry! Paweł Głuchowski wraca do gry! Angelica Hernandez - piękność z Kolumbii Angelica Hernandez - piękność z Kolumbii Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Cardio nie ma sensu, aeroby to przeżytek, wiec co? Nie żyje Tim De Wever Nie żyje Tim De Wever Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu Trening interwałowy zwiększa poziom hormonu wzrostu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Nawet jedna dawka testosteronu podnosi poziom cholesterolu Nawodnienie organizmu: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o nawadnianiu Nawodnienie organizmu: 7 rzeczy, które musisz wiedzieć o nawadnianiu Ciasteczka owsiane Ciasteczka owsiane