logo
zamknij zamknij

Plan do oceny fachowców

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 200

0 5 0
napisał(a)
klis006
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 27 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1150
Witam Panowie czy pod sile taki plan będzie ok?
Split w zakresie 2s rozgrzewkowe, 3 robocze 5-8 powtorzen
Pon
Klatka Triceps

Wtorek
Plecy barki

Środa
Nogi Biceps

Piątek
Fbw
Mniejsze obciążenie, więcej powtorzen

Pozdrawiam
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
pawel.tarka28
Specjalista
Szacuny 65 Napisanych postów 680 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 5512
Po co ta kombinacja. Pomijam już ze mało info z tego postu daj fbw 3x tydzień ze zmianą przysiad Mc ew dodaj pp czyli p Mc pp p. Zakres powtórzeń ok. Przy klacie możesz pomyśleć nad dynamika ew.
napisał(a)
klis006
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 27 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1150
Chodzi o to że jestem na silowni 4 x w tygodniu i tego nie zmienię. Odpada sobota i niedziela więc stąd ten trening. Dynamika klatki tz?
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4224 Napisanych postów 91851 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 560536
to jest tylko podział partii, trudno mówić o treningu siłowym nie znając ćwiczen.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
klis006
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 27 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1150
Pon
WL
Hantle skos dodatni
Rozpiętki maszyna
Wyciag brama dolny
Tric
Wl wasko
Francuz leżąc jednorącz
Francuz siedząc hantla oburącz
Prostowanie ramion na wyciągu

Wt

Plecy
MC
Wiosło końca sztangi do klatki
Wiosło sztanga
Ściąganie drążka do klatki wyciag
Barki
Żołnierskie
Wznosy boczne
Wznosy łamane do brody wzdłuż ciała

Śr.
Nogi
Przysiad tylni
Wypychanie na maszynie
Prostowanie na maszynie
Łydka

Biceps
Uginanie ramion sztanga przód
Modlitewnik jednorącz
Młotki siedząc

Piątek
Fbw
Podciąganie na drążku
Triceps na poreczach
Przysiady że sztanga
Uginanie ramion na Biceps
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4224 Napisanych postów 91851 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 560536
rozplanuj to na 3 treningi, 3 dni pod rząd dobrej siły nie zrobisz, za duża objętość,

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
klis006
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 27 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1150
Chyba niestety trafiłeś w 10. masz rację. Jestem przrtrenowany. Od pewnego czasu stoję w miejscu mimo kilku cykli treningowych. Choć mam znajomych którzy chodzą 6razy w tyg na siłownię i dobrze im to robi.
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1951 Napisanych postów 35172 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247894
A ile już trenujesz i jak się odżywiasz ?

To przetrenowania wcale nie jest tak łatwo doprowadzić. Chyba, że mówimy o tym małym, lokalnym , gdzie mięsnie po prostu nie nadążają z regeneracją i wystarczy zmniejszyć objętość.
napisał(a)
klis006
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 64 Wiek 27 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 1150
Trenuje około 4 lata...kalorii nie liczę zbytnio przez cały rok. Jedynie na redukcji ograniczam węgle.
Zwracam uwagę na posiłki okootreningowe tj. 1,5 h przed treningiem węgle białko tłuszcz. Po treningu to samo. A później jak mi pasuje.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening dla początkującego - najpierw na zrzucenie wagi (brzucha).

Następny temat

Ewentualna poprawa planu, zastąpienie ćwiczeń.

Natalia Grzyb - ocena sylwetki

Kreatyna - cykl czy stała suplementacja?

Masło orzechowe - smakowity dodatek w diecie sportowca

Alergie i nietolerancje pokarmowe

Omlety w diecie - jeść czy unikać?

Organizm mężczyzny - jak go wspierać?

Ile kalorii ma pizza?

Street Workout vs. siłownia - co wybrać?