SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan do oceny FBW,PUSH,PULL,FBW

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3279

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0
Cześć , jestem aktualnie na redukcji spożywam 2150kcal staram się jeść 2g białka na 1kg masy ciała , staż ok 2,5 roku, waga 82kg , wzrost 185cm i 16 lat. Chciałbym się dowiedzieć czy ten plan jest dobry jeśli chodzi o powtórzenia , serie . Chciałbym się też dowiedzieć jakie ćwiczenia na uda najmniej obciążają kolana bo mam martwicę ,ale lekarz powiedział ,że mogę robić tylko takie lekkie.Priorytet barki i klatka.

Poniedziałek FBW Siła (3-5) :
Podciąganie x4
Zciąganie drazka x2
Wyciskanie sztangi x4
Krzyżowanie linek wyciągu górnego x2
OHP x4
Wyciskanie wąsko (6-8)x4
Wznosy bokiem (10-15)x2
Biceps (8-12)x3
Allahy 20x2
Plank 1min x2

Środa PUSH Hyper :
Wyciskanie skos górny sztanga 3x
Wyciskanie hantli płasko 2x
Arnoldki 2x
Wznosy bokiem 2x
Uginanie z hantlami (triceps)3x
Allahy 20x2
Plank 1min x2

Czwartek PULL HYPER :
Ściąganie drążka do klatki 3x
Wiosłowanie podchwytem 3x
Facepulls 3x
Biceps 3x

Sobota FBW Volume (12-15)x2
Wiosłowanie hantlami
Wyciskanie hantli skos
Ściąganie drązka do klatki
Brama górny wyciąg klata
Biceps
Izolacja boczny akton barku
Triceps
Allahy 20x2
Plank 1min x2


Zmieniony przez - ForSi3 w dniu 2018-03-31 22:19:51
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3451 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
Szesnastolatek 185cm, aktywny, na kaloryczności 2150 to na pewno zły pomysł.
1

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 47 Wiek 26 lat Na forum 180 dni Przeczytanych tematów 1502
16 lat i redukcja..litości...Jeszcze z kaloryka 2100 to kobiety na redukcji po tyle jadą.Wez sie za budowanie masy jeszcze kilka lat..plan zwykly pushh pull albo góra/dół bez udziwnień.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 31 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 891
W Twoim wieku jak chcesz redukować to ustaw sobie zerowy bilans kaloryczny, a na nogi polecam przysiady atg wykonywane niedużym ciężarem, z zachowaniem wzorowej techniki
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0
Tak chcę redukować ponieważ mam ok 20% bf , a mój metabolizm to jeden wielki żart na masie jadłem 2800 i w ciągu tygodnia potrafiłem przytyć ok 1kg
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3451 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
No to trzeba ten metabolizm napędzac - jedzeniem i treningiem, a nie zamulac głodówka. 16 lat to tez niekoniecznie wiek kiedy trzeba liczyc kcal. 10 wskazówek żywieniowych wystarczy. A tak a propos kalorycznosci, dla mnie te 2000 to takievzero, a mam 167 cm i lat 40 plus więc raczej juz nie rosnę
1

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0
No dobra to posłucham się eksperta i przez 1 mies nie będę liczył kcal i zobaczę jak to będzie . A jeśli chodzi o plan do dobry ? Wgl to ten plan jest od skakera tylko przerobiony trochę bo nóg nie mogłem robić.


Zmieniony przez - ForSi3 w dniu 2018-04-01 18:06:24
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 3451 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
Zamiast kombinować weź trening stąd http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html

Nogi się ćwiczy, to pół ciała.
1

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0
Jest jeszcze jeden problem bo nie jestem początkującym
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 0 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 0
aa dobra nie doczytałem tematu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 47 Wiek 26 lat Na forum 180 dni Przeczytanych tematów 1502
Nie będziesz liczył kalorii i chcesz robic redukcje? Rozumiem,że prawa fizyki chcesz przeskoczyć? :) Nie kopiuj planów treningowych od innych bo kazdy jest inny,inny stopień wytrenowania,wiek,etap redukcja/masa,aktywność. Deja vu,wiek,stopien wytrenowania,dosc niski wzrost podobny do mojego ,robi swoje ,więc stąd twoja odpowiednia kaloryka.Tu mamy mlodego chlopaka,który w okresie dojrzewania/wzrostu potrzebuje kolo 2500-3000kcal bez treningów żadnych. ForSi3 trzymales kaloryke chociaz ciagiem bez przerwy 2 tygodnie? Mierzyles obwody? 2 tygodnie to poczatek oceny diety..Wagi nie masz dużej,obwody powinny spadać. Trenig mozesz wybrac z podwieszonych tematów.Jeśli upierasz sie na redukcje to ustal deficyt rzedu -500 i cisnij 2 tygodnie,mozesz podbic bialko do 2,5gr na kg.mc reszta wegle i tluszcz. Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wynik rezonans zobacz