SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan do oceny :D

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 266

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 268 dni Na forum 268 dni Przeczytanych tematów 708
Cześć.
Czy to dobry plan dla 15 latka da efekty ? Po każdym treningu jadł bym węglowodany, a 30 min później jakieś jedzenie z białkiem.
W miedzy czasie może dojść do tego drążek ,bo zamierzam kupić. Ale na razie taki plan zrobiłem czy da jakieś efekty ? W sylwetce i ogólnej sile.

Poniedziałek :
Najpierw nogi : Wszystkie ćwiczenia to jako obwód po 15 powtórzeń , 3 obwody takie
1. Przysiady z wyskokiem lub na jednej nodze.
2. Wykroki
3. Wspięcia na palce
4. Wskakiwanie obunóż na obiekt
Potem góra :
1. Pompki szeroko 2s/8p z plecakiem na plecach naładowanym
2. Pompki diamentowe 2s/8p plecakiem na plecach naładowanym
3. Dipy 2s/8p plecakiem na plecach naładowanym
4. Pompki w pozycji wychylonej do przodu 2s/8p
5. Nogi na łóżku ,odchodzenie i podchodzenie 2s/8p
6. Pompki hinduskie 2s/8p
7. Pompki na triceps w oparciu tyłem 2s/8p
Biceps :
Zginanie przedramion plecakiem napchanym tyle żebym mógł zrobić 7 serii po 12 powtórzeń
Dodam że ostatnio jak to robiłem to już ta 6-7 seria dawała naprawdę ,mocno czułem biceps nawet żyła wyszła a nastepnego dnia miałem zakwasy więc chyba na razie starczy tyle na biceps
Tyle serii bo to jedyne ćwiczenie na biceps ,jak drążek będzie to będzie więcej ćwiczeń
Po tym jeszcze bieganie interwałowe - 25 min
Po bieganiu - Brzuch - Korpus - i planki
Środa : Wszystkie ćwiczenia to jako obwód po 15 powtórzeń , 3 obwody takie
Nogi :
Wykroki
Przysiad na jednej nodze
Wspięcia na palce
Góra :
1. Pompki zwykłe,ale z nogami wyżej 2s/8p z plecakiem na plecach naładowanym
2. Dipy 2s/8p z plecakiem na plecach naładowanym
3. Pompki z nogami wyżej, diamentowe 2s/8p
4. Pompki z nogami wyżej, szerokie 2s/8p
5. Pompki diamentowe w pozycji wychylonej do przodu 2s/8p
6. Pompka szczupak 2s/8p
7. Triceps :2s/8p
8. Pompki diamentowe na triceps, ręce blisko tułowia 2s/8p
9. Pompki na triceps w oparciu tyłem
Biceps :
Zginanie przedramion plecakiem napchanym tyle żebym mógł zrobić 7 serii po 12 powtórzeń
To co poniedziałek brzuch - korpus - planki
Piątek :Nogi : Wszystkie ćwiczenia to jako obwód po 15 powtórzeń , 3 obwody takie
1. Przysiady z wyskokiem lub na jednej nodze.
2. Wykroki
3. Wspięcia na palce
4. Wskakiwanie obunóż na obiekt
Góra :
1. Pompki wycieraczka 2s/8p
2. Pompki spider man 2s/8p
3. Pompki krucyfiks 2s/8p
4. Pompki szczupa 2s/8p
5. Pompki diamentowe 2s/8p
6. Dipy 2s/8p
Po tym jeszcze bieganie interwałowe - 25 min
Po bieganiu - Brzuch - Korpus - i planki
I na dobicie pompka challenge Bring Sally Up, ile wytrzymam
I w sobotę lub w niedziele pompka challenge Bring Sally Up, ile wytrzymam
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7613 Napisanych postów 106876 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1242553
Ja uważam że plan jest przeładowany zbytnio, wrode np 9 cwiczen praktycznie same pompki w różnych wariantach.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2935 Napisanych postów 49480 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635535
Dokładnie. Za dużo kombinacji i tych ćwiczeń zdecydowanie za dużo. Jak masz mało sprzętu zerknij sobie do działu treningowego trening w domu i zobacz jak tam trenują

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 12 Wiek 268 dni Na forum 268 dni Przeczytanych tematów 708
Dobra dzięki, a taki ? W piątek tym planem ćwiczyłem i po 3 obwodzie przyznam że ręce miałem baardzo zmęczone
Najpierw nogi 3 obwody po 15 powtórzeń miedzy ćwiczeniami nie ma przerwy
1. Przysiady na jednej nodze (pistolety czy jakoś tak)
2.Wykroki
3. Wspięcia na palce
4. Wskakiwanie obunóż na obiekt
Potem góra wszystkie ćwiczenia to jeden obwód ,między ćwiczeniami 20-30 sekund przerwy w 1 obwodzie prawie że bez przerw ,3 takie obwody
1.Pompki Szeroko 8p
2. Pompki Diamentowe 8p
3. Pompki na barki wysoko nogi głową w dół 5p
4.Zwykłe pompki 10
5. Pompki baardzo szerokie dużo szerzej niż barki 6p
6.Dipy 8p
7. Hollow body 20 sekund
8. Nogi na łóżku odchodzenie i podchodzenie 6 p
Po tym biceps 2 ćwiczenia z plecakiem ,zginanie przedramion , i zginanie chwytem młotkowym
I triceps pompki tyłem do łóżka

A i pytanko czy taki trening w moim wieku da mi większą siłę (np czyli żeby być coraz to silniejszym , dawać radę podnosić cięższe rzeczy , być coraz silniejszym wśród rówieśników) i lepszą sylwetkę ? Czy żeby to osiągnąć to tylko siłownia ? Mam 15 lat. I jak tak to dla lepszych efektów mam zamiar dokupić drążek i mieć plan z drążkiem jeszcze. Bo nie wiem czy warto tak ćwiczyć w domu i jeszcze dokupować ten drążek na ścianę, Czy lepiej siłownia ?



Zmieniony przez - user5 w dniu 2018-03-10 11:27:51

Zmieniony przez - user5 w dniu 2018-03-10 11:36:37
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

FBW + bieganie