SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan do oceny. Sama góra ciała

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 270

...
Napisał(a)
Temat przeniesiony przez anubis84 z działu Plany treningowe. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 315
Witam przesyłam plan do oceny. Jest poświęcony tylko górnej części ciała ponieważ ćwicząc dłuższy czas FBW 5x5 powstała moim zdaniem dysproporcja nóg do reszty ciała. Chciałbym na jakiś czas z nóg zrezygnować. Chciałem podzielić plan na 3 dni w każdym jakiś priorytet, klata, plecy, ramiona. Mam pytanie czy taki plan zadziała i czy nie jest przeładowany? Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi. :)
Głównie zależy mi nad szerokością sylwetki i oczywiscir wieksze ramiona szczegolnie barki

1 dzień:
1. Wyciskanie leżąc 4x
2. hantle skoks 4x
3. rozpiętki 3x
4. wioslowanie sztanga 4x
5. wznosy bokiem 3x
6. tric 3x
7. bic 3x
8. brzuch 3x

2 dzień:
1. podciaganie 4x
2. wioslo hantlem 4x
3. wyciag góra 4x
4. klata dol 3x
5. tric 3x
6. bic 3x
7. brzuch 3x


3 dzien:
1. millitary press 4x
2. wyciskanie lezac 3x
3. podciaganie 3x
4. wyciskanie siedząc 4x
5. tyl barkow 3x
6. wznosy bokiem 3x
7. 2cw tric 6x
8. 2cw bic 6x

wszedzie staly ciezar 8-10 powt. i progresja powtórzeniami. przy 10 dokładam ciezar zeby zbic na 8powt.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2938 Napisanych postów 49517 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635763
Daj nam jakieś informacje o sobie najlepiej jak byś dał wypełnioną ankietę działu i jeśli to możliwe zdjęcie sylwetki.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 315
Płeć : M
Wiek : 22
Waga : 93kg
Wzrost : 183cm
Cel treningowy : Zwiększyć masę górnej części ciała

Staż treningowy na siłowni : ogólnie od gimnazjum chodzę na siłownie z przerwami po pare miesięcy. Aktualnie od listopada do dzisiaj.

Uprawiane inne sporty : pływanie raz na 2 tyg miej więcej i często wchodzę po schodach na 8 piętro

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : full siłownia

Dieta : ogólnie nie liczę kalorii, obserwuje ciało, staram się unikać słodyczy, pije dużo wody, gdy się pojawia brzuch staram się przystopować.

Przeciwskazania medyczne : Od zawsze dokucza mi bark który mi lekko przeskakuje, ale w większości ćwiczeń nie odczuwam dyskomfortu.

Zażywane suplementy : gainer z kreatyną

Ostatnio przerabiany plan: FBW sakera dla początkujących druga wersja.

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach: Przysiad - 120kgx5, MC - 130kgx5, Wyciskanie leżąc - 87,5kgx5.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3216 Napisanych postów 41828 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322470
Mozesz zmniejszyć objętość w treningu nog ale nie rezygnowalbym z nich całkowicie.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2938 Napisanych postów 49517 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635763
Nie musisz żadnych priorytetów teraz robić zwłaszcza, że masz więcej treningów na górę ciała.
Nie szalej z ilością ćwiczeń i mimo wszystko daj jakieś ćwiczenia na nogi choćby raz w tygodniu przysiady aby były w dobrej formie.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 30 Wiek 22 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 315
Ok więc jakbym wrzucił MC w 3 dzien zamiast podciągania i ustawił je jako 2 ćw zaraz po military press, a przysiady wrzucił jako pierwsze ćw w 1 dzień to bedzie dobrze? czy jednak ta o objętość na górę ciała jest za duża i zrezygnować z jakiegoś ćw na rzecz siadów i MC?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3216 Napisanych postów 41828 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322470
Nie lepiej wrzucić push/pull na 4 dni ? W push jedno ćwiczenie na nogi i w pull coś na dwugłowe. Reszta poświęcona na reszte ciała.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2938 Napisanych postów 49517 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 635763
Masz sporo możliwości, które możesz użyć kwestia dostosowania ich do siebie i swoich warunków.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Uprzejmie proszę użytkowników o opinię. Plan treningowy początkującego młodego człowieka.