SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan do oceny..

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 791

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4808
Witam, bardzo prosiłbym o sprawdzenie tego planu

KLATKA + BARKI
POMPKI NA PORĘCZACH:
PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ:
WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ - GŁOWĄ W GÓRĘ:
WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ - GŁOWĄ W DÓŁ:
ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ - GŁOWĄ W GÓRĘ:

WYCISKANIE SZTANGIELEK SIEDZĄC:
UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM W GÓRĘ:
UNOSZENIE SZTANGIELEK W OPADZIE TUŁOWIA:
PODCIĄGANIE SZTANGI WZDŁUŻ TUŁOWIA:

PLECY + NOGI

PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE (WIOSŁOWANIE):
PRZENOSZENIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ:
SKŁONY ZE SZTANGĄ TRZYMANĄ NA KARKU (TZW. „DZIEŃ DOBRY"):
MARTWY CIĄG:

PROSTOWANIE NÓG W SIADZIE:
PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH:
HACK - PRZYSIADY:
PRZYSIADY WYKROCZNE:

WSPIĘCIA NA PALCE W STANIU:
ODWROTNE WSPIĘCIA W STANIU:

RAMIONA

UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE:
UGINANIE NADGARSTKÓW NACHWYTEM W SIADZIE:

UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU’ PODCHWYTEM:
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU" NACHWYTEM:
UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ (Z SUPINACJĄ NADGARSTKA):

PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC:
WYCISKANIE „FRANCUSKIE" SZTANGI W LEŻENIU:
PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU W PŁASZCZYŹNIE POZIOMEJ STOJĄC:
POMPKI W PODPORZE TYŁEM:


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 74

Wzrost: 182

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: do kupy będzie ponad rok, ostatnio regularnie od początku 2011

Uprawiane inne sporty: piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): niemal full

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
cycu4

1.Podaj cieżary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad,martwy,wyciskanie)??? nie maxy

2.Ostatnio przerabiany plan

Dieta : brak - bez tego to mozesz sie zakatować na siłowni i nic z tego nie bedzie???? dział ODZYWIANIE I PODSTAWY
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2373 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 23929
podaj ciezary w podstawowych cwiczeniach,ostatnio przerabiany plan i efekty po nim?

co do planu - to strasznie przeładowany klasyczny split...jeśli chcesz trening dzielony to lepszy będzie podział push/pull góra/dół itd

dieta:brak - więc nie licz na efekty bez choćby podstaw żywienia
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 247 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1454
PLAN BEZNADZIEJA
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4808
1. Przysiad 50, martwy 60, wyciskanie 60 - chodzi o serie?
2. Ostatnio bardzo podobny do tego, z tym że na nogi mniej ćwiczeń i przy wyciskaniu zamiast hantlami to samymi gryfami
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
CYCU przeczytaj MIT 4 i wróc dalsza dyskusja bedzie sens miała i ty zrozumiesz pewne sprawy.

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862 
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4808
Czyli mam rozumieć, że najlepsze będą ćwiczenia złożone bez żadnego izolowania i cudowania?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
cycu4

Tak tylko ciezkie ćwiczenia złożone wiele osób jak i ty sugerujecie sie kulturystami którzy zbudowali juz swoja konkretna sylwetke a teraz dbaja o detale.

FUNDAMENT, DOM , DEKORACJA - nie??/

twoje wyniki świadcza o tym żebys budował solidny fundament , wiec ćwiczenia bazowe to twój priorytet.

wyniki twoje to sa na serie czy maxy?? - upewniam sie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4808
nie maxy, podalem mniej wiecej ciezary ktorymi moge zrobic serie 8-10 powt. :)
a w profilu wyciskanie leżąc i na barki - tak to rekordy na 1 powt
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4808
http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html taki plan który podał traktor71 pasowałby?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
Własnie nad tym rozmyslałem wiec tak mozesz zrobić sobie ten program przez ok 4-6 tygodni i wtedy sie zgłosić i przejść na 2 zestawy skrócone i zageszczone
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rampa i Push/Pull

Następny temat

Trening na rzeźbę

Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Białko serwatkowe plus trening w spalaniu tłuszczu: co najlepsze?! Białko serwatkowe plus trening w spalaniu tłuszczu: co najlepsze?! Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo  IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo - CD. IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo - CD.