SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan do oceny..

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 810

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4808
Witam, bardzo prosiłbym o sprawdzenie tego planu

KLATKA + BARKI
POMPKI NA PORĘCZACH:
PRZENOSZENIE SZTANGIELKI W LEŻENIU W POPRZEK ŁAWKI POZIOMEJ:
WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ - GŁOWĄ W GÓRĘ:
WYCISKANIE SZTANGIELEK W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ - GŁOWĄ W DÓŁ:
ROZPIĘTKI ZE SZTANGIELKAMI W LEŻENIU NA ŁAWCE SKOŚNEJ - GŁOWĄ W GÓRĘ:

WYCISKANIE SZTANGIELEK SIEDZĄC:
UNOSZENIE SZTANGIELEK BOKIEM W GÓRĘ:
UNOSZENIE SZTANGIELEK W OPADZIE TUŁOWIA:
PODCIĄGANIE SZTANGI WZDŁUŻ TUŁOWIA:

PLECY + NOGI

PODCIĄGANIE SZTANGI W OPADZIE (WIOSŁOWANIE):
PRZENOSZENIE SZTANGI W LEŻENIU NA ŁAWCE POZIOMEJ:
SKŁONY ZE SZTANGĄ TRZYMANĄ NA KARKU (TZW. „DZIEŃ DOBRY"):
MARTWY CIĄG:

PROSTOWANIE NÓG W SIADZIE:
PRZYSIADY ZE SZTANGĄ NA BARKACH:
HACK - PRZYSIADY:
PRZYSIADY WYKROCZNE:

WSPIĘCIA NA PALCE W STANIU:
ODWROTNE WSPIĘCIA W STANIU:

RAMIONA

UGINANIE NADGARSTKÓW PODCHWYTEM W SIADZIE:
UGINANIE NADGARSTKÓW NACHWYTEM W SIADZIE:

UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU’ PODCHWYTEM:
UGINANIE RAMION ZE SZTANGĄ NA „MODLITEWNIKU" NACHWYTEM:
UGINANIE RAMION ZE SZTANGIELKAMI W SIADZIE NA ŁAWCE SKOŚNEJ (Z SUPINACJĄ NADGARSTKA):

PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU STOJĄC:
WYCISKANIE „FRANCUSKIE" SZTANGI W LEŻENIU:
PROSTOWANIE RAMION NA WYCIĄGU W PŁASZCZYŹNIE POZIOMEJ STOJĄC:
POMPKI W PODPORZE TYŁEM:


Płeć: Mężczyzna

Wiek: 21

Waga: 74

Wzrost: 182

Cel treningowy: masa

Staż treningowy na słowni: do kupy będzie ponad rok, ostatnio regularnie od początku 2011

Uprawiane inne sporty: piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): niemal full

Dieta: brak

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
cycu4

1.Podaj cieżary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad,martwy,wyciskanie)??? nie maxy

2.Ostatnio przerabiany plan

Dieta : brak - bez tego to mozesz sie zakatować na siłowni i nic z tego nie bedzie???? dział ODZYWIANIE I PODSTAWY
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 2373 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 23958
podaj ciezary w podstawowych cwiczeniach,ostatnio przerabiany plan i efekty po nim?

co do planu - to strasznie przeładowany klasyczny split...jeśli chcesz trening dzielony to lepszy będzie podział push/pull góra/dół itd

dieta:brak - więc nie licz na efekty bez choćby podstaw żywienia
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 247 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 1454
PLAN BEZNADZIEJA
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4808
1. Przysiad 50, martwy 60, wyciskanie 60 - chodzi o serie?
2. Ostatnio bardzo podobny do tego, z tym że na nogi mniej ćwiczeń i przy wyciskaniu zamiast hantlami to samymi gryfami
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
CYCU przeczytaj MIT 4 i wróc dalsza dyskusja bedzie sens miała i ty zrozumiesz pewne sprawy.

http://www.body-factory.pl/showthread.php?t=7862 
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4808
Czyli mam rozumieć, że najlepsze będą ćwiczenia złożone bez żadnego izolowania i cudowania?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
cycu4

Tak tylko ciezkie ćwiczenia złożone wiele osób jak i ty sugerujecie sie kulturystami którzy zbudowali juz swoja konkretna sylwetke a teraz dbaja o detale.

FUNDAMENT, DOM , DEKORACJA - nie??/

twoje wyniki świadcza o tym żebys budował solidny fundament , wiec ćwiczenia bazowe to twój priorytet.

wyniki twoje to sa na serie czy maxy?? - upewniam sie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4808
nie maxy, podalem mniej wiecej ciezary ktorymi moge zrobic serie 8-10 powt. :)
a w profilu wyciskanie leżąc i na barki - tak to rekordy na 1 powt
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 62 Wiek 28 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4808
http://www.sfd.pl/FBW_Masa,_ocena,_poprawa-t731298-s2.html taki plan który podał traktor71 pasowałby?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
Własnie nad tym rozmyslałem wiec tak mozesz zrobić sobie ten program przez ok 4-6 tygodni i wtedy sie zgłosić i przejść na 2 zestawy skrócone i zageszczone
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Rampa i Push/Pull

Następny temat

Trening na rzeźbę