SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Plan do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1069

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 893
Chciałbym żeby ktoś ocenił mój plan treningowy czy jest poprawny. Ćwiczę od prawie roku, ważę 85kg przy 190 wzrostu.

Poniedziałek:

Klatka
Wyciskanie na ławce skośnej w górę 3 x 11/9/7
Wyciskanie na ławce poziomej 3 x 11/9/7
Wyciskanie na maszynie 3 x 11/9/7
Rozpiętki na maszynie 3 x 11/9/7


Triceps
Wyprosty rąk zza głowy ze sztangielką 3 x 11/9/7
Wyciskanie francuskie 3 x 11/9/7
Wyprosty rąk na wyciągu 3 x 11/9/7

Środa

Grzbiet
Przyciąganie linki wyciągu do karku 3 x 11/9/7
Przyciąganie linki wyciągu do klatki 3 x 11/9/7
Przyciąganie linki do brzucha siedząc 3 x 11/9/7
Przyciąganie na maszynie nachwytem 2 x 11/9
podchwytem 2 x 11/9
normalnie 2 x 11/9

Biceps
Uginanie rąk z gryfem stojąc 3 x 11/9/7
Uginanie rąk ze sztangielkami 3 x 11/9/7
Uginanie rąk na modlitewniku 3 x 11/9/7

Piątek

Barki
Wznosy rąk przodem stojąc 3 x 11/9/7
Wznosy rąk na maszynie bokiem 3 x 11/9/7
Przyciąganie linki wyciągu wzdłuż
tułowia do brody 3 x 11/9/7
Nogi

Czy ten plan jest dobry? Podczas cylku z kreatyną dorzuciłem po jednej serii do każdego ćwiczenia oprócz na plecy. Na plecy dorzuciłem dodatkowe ćwiczenie z 3 seriami.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 467 Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 4446