SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 649

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2420
Witam, prosze was o ocene planu jaki sobie ulozylem i ewentualnie poprawienie go. Moj staz to 3 lata z przerwami:) Cel budowanie sily i masy. Dieta caly czas trzymana



1. Power Up

-wyciskanie plasko 4x5
-podciaganie na drazku mlotkowo 4x5
-Ohp 4x5
-hantle z supinacja 3x8
-wyciskane wasko 3x8


2 Power Low

-Przysiady 5x5
-Martwy 5x5
-uginanie nog na maszynie 5x10
-Lydki 5x10

3 Hyper Push

-wyciskanie hantli skos + 4x10
-rozpietki skos + 3x12
-butterfly 3x10
-wyciskanie hantli na barki 4x10
-wznosy hantli bokiem 4x12
-francuz 3x10
-wyciag 3x10

4. Hyper Pull

-Drazek nadchwytem 4x10
-wioslowanie polsztanga 4x10
-sciaganie wciagu do klatki 4x10
-facepulls 4x10
-uginanie sztangi 3x10
-uginanie na modlitewniku 3x10
-szrugsy 4x10


Ostatnio cwiczylem fbw dosyc dlugo. Nogi raz w tygodniu poniewaz w pracy bardzo duzo chodze i nie daje rady z regeneracja jak robie wiecej. Ocencie i poprawcie co jest zle, ukladalem pierwszy raz plan takiego typu wiec prosze o wyrozumialosc :D z gory dzieki









Zmieniony przez - jax_10 w dniu 2018-05-07 18:53:43
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 35 Na forum 167 dni Przeczytanych tematów 914
Dodaj jednen areobik i będzie git.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2771 Napisanych postów 48862 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 607699
W push hiper brakuje mi jakiegoś ćwiczenia na nogi mogłyby być tam spokojnie dołożone wykroki.
Unoszenie bokiem jest ćwiczenie pull więc możesz dać do pull hiper.

W jakiej kolejności będą wykonywane treningi?

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2420
1 trening to sobota, i leci to tak sobota niedziela wtorek środa . jednak zastanawiam się czy lepiej nie ułożyć zwykłego push pull z podziałem na sile i hipertrofie zamiast góra dół push pull. Co myślisz?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 358 Napisanych postów 37362 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125716
NIEKONIECZNIE ZAWSZE MUSI BYĆ PUSH-PULL, góra-dół też może być
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2771 Napisanych postów 48862 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 607699
To zależy od tego jak Tobie wygodniej. Ja generalnie wolę push pull bo martwy z przysiadami rozdzielony i tak mi wygodniej ale oba podziały są dobre.


Zmieniony przez - rion10 w dniu 2018-05-09 10:41:43

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3140 Napisanych postów 41411 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 319174
A ja mam góra/dól i martwy od siadów również jest rozdzielony I nie muszę wykonywać go dzień po siadach czy wykrokach jak to w przypadku push/pulla.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2771 Napisanych postów 48862 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 607699
Ja jak dzielę góra dół to martwy idzie do dołu zawsze bo i tak na górę jest sporo ćwiczeń ale co kto lubi i jak mu wygodniej

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2420
Zmienilem troche plan i teraz wyglada to tak.

Sobota Gora Sila

-wyciskanie plasko 4x5
-Wioslo 4x5
-Ohp 4x5
-Podciaganie mlotkowo 3x5
-Dipy 3x8
-facepulls 4x10

Niedziela Sila Dol

-Przysiady 5x5
-Martwy 5x5
-uginanie nog na maszynie 5x10
-Lydki

Wtorek pull hiper

-Drazek nadchwytem 4x10
-wioslowanie polsztanga 4x10
-sciaganie wciagu do klatki 4x10
-facepulls 4x10
-uginanie sztangi 3x10
-hantle z supinacja 3x10
-szrugsy 4x10

Sroda push hiper

-przysiady 5x10
-wyciskanie hantli skos + 4x10
-rozpietki skos + 3x12
-butterfly 3x10
-wyciskanie hantli na barki 4x10
-wznosy hantli bokiem 4x12
-waskie wyciskanie 3x10
-wyciag 3x10



Tyl barku jest duzo bo przyznam sie malo go trenowalem i jest do poprawy. Wznosy bokiem jednak wole robic w push,, Co myslicie o takim planie teraz? moge dodac w dnaich hipertrofi jakis drop set ? Bo jeszcze nigdy tego nie robilem. W dniach sila polecacie staly ciezar w seriach czy rampe?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
rion10 Moderator
Ekspert
Szacuny 2771 Napisanych postów 48862 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 607699
Daj rampę, a na razie nie dokładaj dropów skoro plan będzie nowy to i tak bodźce będą solidne, ja bym nie dawał tego wyciągu skoro masz drążek nachwytem.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 131 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 2420
Ok, w takim razie co tam mogę wrzucić zamiast wyciągu?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan treningowy pod bieg przełajowy [3 km]