SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan do oceny

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 638

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 82
Witam !
Chciałbym, żeby ktoś doradził mi czy plan jest w porządku.

Pon. Klatka/biceps
Wt. Odpoczynek
Śr. Plecy/triceps
Czw. Odpoczynek
Pt. Nogi/ barki
Niedziela i sobota odpoczynek


Pon. KLATA/ BICEPS
1. Wyciskanie na skosie
2. Wyciskanie hantlami płasko
3. Pompki z podwyższeniem/rozpiętki na ławce poziomej
4.uginanie hantlami na modlitewniku
5.Uginanie sztanga prostą
6.uginanie hantli młotkowo

Śr. PLECY/ TRICEPS
1.Podciąganie na drążku (nachwyt)
2.Wiosłowanie sztangą
3.wiosłowanie hantlami w podporze
4.Wyciskanie francuskie
5.Wyprosty ramion na wyciągu górnym
6. Wyprosty hantlami za głowę (siedząc/stojąc)

Czw. NOGI/ BARKI
1.Przysiady ze sztangą
2.Maszyna na czwórki
3.Siady bułgarskie/ wykroki
4.Wyciskanie żołnierskie stojąc
5.Wznosy hantli bokiem ( siedząc ?)
6. Unoszenie sztangi łamanej do brody

Jaki zakres powtórzeń w danych ćwiczeniach. Na ćwiczenia wielostawowe 5-6 serii po 8-6 powtórzeń a na ćwiczenia akcesoryjne 3-4 serii po 10-12 powtórzeń? Co o tym myślicie?

P.S. Plan zrobiony przeze mnie. Ćwiczyłem półtora roku FBW i przyszła pora na zmianę. 183 wzrostu, 77-78 kg. Cel to dalsza rozbudowa masy mięśniowej.

Pozdrawiam!


Zmieniony przez - Masonnnn w dniu 2017-04-03 01:16:05
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5652 Napisanych postów 138157 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 944228
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 82
Wiek : 18
Waga : 77
Wzrost : 182
Staż treningowy: 1.5 roku
Obwód pasa: 83
Obwód klaty: 105
Obwód uda: 57
Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często): Sporadycznie pilka nożna
Ograniczenia żywieniowe(uczulenia, choroby) : Brak
Stan zdrowia: Dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej: trening siłowy
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : Aktualnie kreatyna, beta alanina, wpc
Stosowane wcześniej diety/rozklad b/w/t: 25/55/20
Wrażliwość na stymulanty: Brak
Możliwosci finansowe: Wystarczające
Cel/problem/opis: Dalsz budowa masy miesniowej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5652 Napisanych postów 138157 Wiek 29 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 944228
co do ilosci serii w granicach 4 na duze i 3 na male parie bedzie ok, zakrs powtorzen 10-12 jak najbardziej spoko

w nogach koniecznie daj ze 2 cwiczenia stricte na dwójki!
napisał(a)
Remik7 Ćpaj Sport Moderator
Ekspert
Szacuny 739 Napisanych postów 34662 Wiek 28 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 254618
np martwy na prostych nogach + uginanie na maszynie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 8 Wiek 19 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 82
Rozumiem. Ale reszta, czyli plan będzie ok?
napisał(a)
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1570 Napisanych postów 45731 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 458139
Wrzuć cały już po sugestiach z ilością serii żeby było widać dokładnie objętość treningową.
1

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 498 Napisanych postów 6372 Wiek 83 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 120560
TomQ podał ilość jakie ma dodać.
Plan będzie okej
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Odpowiedni deficyt

Następny temat

Dieta, masa, kalorie.

Super serie z czasów złotej ery kulturystyki Super serie z czasów złotej ery kulturystyki Pasztet warzywny Pasztet warzywny Jak powiększyć obwód bicepsów? Ćwiczenia na biceps Jak powiększyć obwód bicepsów? Ćwiczenia na biceps Przyczyny otyłości, dlaczego tyjemy Przyczyny otyłości, dlaczego tyjemy Paluchy proteinowo - serowe Paluchy proteinowo - serowe Panatta World Cup 2018 - Rimini Panatta World Cup 2018 - Rimini Rodzina Bazanów powiększyła się o kota! Rodzina Bazanów powiększyła się o kota! Akop Szostak podpisał kontrakt z KSW! Akop Szostak podpisał kontrakt z KSW!