SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan do Oceny.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 373

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 116
Poniedziałek: Klata-Biceps-Brzuch

Klata:

-Wyciskanie sztangi na ławce prostej 4x15
-Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4x15
-Rozpiętki w siadzie na maszynie 4x15
-Wyciskanie poziome w siadzie na maszynie 4x15

Biceps:

-Naprzemianstronne uginanie przedramion ze skrętem 4x15
-Młotki 4x15
-Modlitewnik maszyna 4x15
-Gryf łamany uginanie przedramion 4x15


Środa: Plecy-Triceps-Brzuch

Plecy:

-Wiosłowanie hantelką w opadzie 4x15
-Ściąganie drążka w siadzie z uchwytem szerokim 4x15
-Przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskim 4x15
-Ściąganie drążka w siadzie z uchwytem wąskim 4x15

Triceps:

-Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 4x15
-Wyciskanie francuskie jednorącz hantlą stojąc 4x15
-Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 4x15
-Prostowanie ramion na wyciągu stojąc rozszerzając sznur na boki 4x15


Piątek: Barki-Nogi-Brzuch

Barki:

-Wyciskanie hantelek siedząc 4x15
-Unoszenie sztangielek bokiem w górę 4x15
-Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 4x15
-Unoszenie ramion bokiem w górę z linkami na wyciągu 4x15

Nogi:

-Prostowanie nóg w siadzie 4x15
-Wypychanie ciężaru na suwnicy 4x15
-Uginanie nóg leżąc 4x15
-Przysiad ze sztangą na barkach 4x15

Proszę o ocene i poprawy ..

I chciałbym tutaj gdzieś jeszcze wtzucić przedramię ale nie wiem gdzie. czy zastąpić zamiast jeden trening na brzuch .. Prosze o pomoc ..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 11379 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 40908
ankieta dzialu, obciazenie w seriach roboczych???
napisał(a)
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1309 Napisanych postów 27567 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 194499
1.ankieta
już bez niej widzę że plan słaby i przeładowany, z dużo serii i ćwiczeń na małe partie.
W nogach tylko jedno ćwiczenie na dwugłowy uda, to zdecydowanie za mało
na Plecy brak mc, za dużo wyciągów.
napisał(a)
Usunięty przez Amentoris za pkt 1 regulaminu
Ekspert
Szacuny 10617 Napisanych postów 43530 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 116
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 14 Lat

Waga : 65

Wzrost : 183

Cel treningowy : Masa mięśniowa/ rzeżba

Staż treningowy na siłowni : Początkujący

Uprawiane inne sporty : Rower,Siatkówka,Pływanie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :Full osprzęt siłownia

Dieta : Brak

Przeciwskazania medyczne : Brak

Zażywane suplementy : Brak

Ostatnio przerabiany plan: Ten który podałem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 116
Wiem, że na rzeźbę jest u mnie za chudo ale nie chcę masować dużo narazie bo nie chce na wakacjach wyglądać jak słoń.

To jak z planem co muszę zmienić za dużo wyciągów i jakie ćwiczenia na mięsień trójgłowy uda jeszcze i czy zmniejszyć te powtórzenia i serie ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 116
Sory poprawka : mięsień dwugłowy* uda
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 54 Napisanych postów 11379 Wiek 29 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 40908
dla ciebie only FBW. poczytaj. ułóż i daj do oceny
napisał(a)
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1309 Napisanych postów 27567 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 194499
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan dla poczatkujacego

Następny temat

Kupno... (przepraszam jak zly dział)

Trener personalny  Drew Manning  i jego 30kg nadwagi Trener personalny Drew Manning i jego 30kg nadwagi Dlaczego trening nie przynosi efektów? Dlaczego trening nie przynosi efektów? Niedobory tych składników sprawią, że będziesz się szybciej starzeć! Niedobory tych składników sprawią, że będziesz się szybciej starzeć! Co osłabia wchłanianie żelaza? Co osłabia wchłanianie żelaza? Lauren Drain - najbardziej HOT pielęgniarka i fitnesska na świecie Lauren Drain - najbardziej HOT pielęgniarka i fitnesska na świecie Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein Naleśniki po amerykańsku - ALLNUTRITION Pancakes Protein Justyna Wolny - ocena sylwetki Justyna Wolny - ocena sylwetki Dieta ketogeniczna - na czym polega, zalety i wady Dieta ketogeniczna - na czym polega, zalety i wady