SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan do Oceny.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 395

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 116
Poniedziałek: Klata-Biceps-Brzuch

Klata:

-Wyciskanie sztangi na ławce prostej 4x15
-Wyciskanie sztangi na ławce skośnej 4x15
-Rozpiętki w siadzie na maszynie 4x15
-Wyciskanie poziome w siadzie na maszynie 4x15

Biceps:

-Naprzemianstronne uginanie przedramion ze skrętem 4x15
-Młotki 4x15
-Modlitewnik maszyna 4x15
-Gryf łamany uginanie przedramion 4x15


Środa: Plecy-Triceps-Brzuch

Plecy:

-Wiosłowanie hantelką w opadzie 4x15
-Ściąganie drążka w siadzie z uchwytem szerokim 4x15
-Przyciąganie linki wyciągu dolnego w siadzie płaskim 4x15
-Ściąganie drążka w siadzie z uchwytem wąskim 4x15

Triceps:

-Prostowanie ramion na wyciągu stojąc 4x15
-Wyciskanie francuskie jednorącz hantlą stojąc 4x15
-Wyciskanie francuskie sztangi leżąc 4x15
-Prostowanie ramion na wyciągu stojąc rozszerzając sznur na boki 4x15


Piątek: Barki-Nogi-Brzuch

Barki:

-Wyciskanie hantelek siedząc 4x15
-Unoszenie sztangielek bokiem w górę 4x15
-Unoszenie ramion w przód ze sztangielkami 4x15
-Unoszenie ramion bokiem w górę z linkami na wyciągu 4x15

Nogi:

-Prostowanie nóg w siadzie 4x15
-Wypychanie ciężaru na suwnicy 4x15
-Uginanie nóg leżąc 4x15
-Przysiad ze sztangą na barkach 4x15

Proszę o ocene i poprawy ..

I chciałbym tutaj gdzieś jeszcze wtzucić przedramię ale nie wiem gdzie. czy zastąpić zamiast jeden trening na brzuch .. Prosze o pomoc ..
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 11382 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 40959
ankieta dzialu, obciazenie w seriach roboczych???
napisał(a)
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1326 Napisanych postów 27714 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 205185
1.ankieta
już bez niej widzę że plan słaby i przeładowany, z dużo serii i ćwiczeń na małe partie.
W nogach tylko jedno ćwiczenie na dwugłowy uda, to zdecydowanie za mało
na Plecy brak mc, za dużo wyciągów.
napisał(a)
Usunięty przez Amentoris za pkt 1 regulaminu
Ekspert
Szacuny 10635 Napisanych postów 44018 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 116
Płeć : Mężczyzna

Wiek : 14 Lat

Waga : 65

Wzrost : 183

Cel treningowy : Masa mięśniowa/ rzeżba

Staż treningowy na siłowni : Początkujący

Uprawiane inne sporty : Rower,Siatkówka,Pływanie

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) :Full osprzęt siłownia

Dieta : Brak

Przeciwskazania medyczne : Brak

Zażywane suplementy : Brak

Ostatnio przerabiany plan: Ten który podałem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 116
Wiem, że na rzeźbę jest u mnie za chudo ale nie chcę masować dużo narazie bo nie chce na wakacjach wyglądać jak słoń.

To jak z planem co muszę zmienić za dużo wyciągów i jakie ćwiczenia na mięsień trójgłowy uda jeszcze i czy zmniejszyć te powtórzenia i serie ?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 23 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 116
Sory poprawka : mięsień dwugłowy* uda
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 55 Napisanych postów 11382 Wiek 29 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 40959
dla ciebie only FBW. poczytaj. ułóż i daj do oceny
napisał(a)
popuri Doradca
Ekspert
Szacuny 1326 Napisanych postów 27714 Wiek 27 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 205185
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

plan dla poczatkujacego

Następny temat

Kupno... (przepraszam jak zly dział)

Białko kazeinowe, czy serwatkowe? Białko kazeinowe, czy serwatkowe? Lacy Brown - fitnesska weganka z Texasu Lacy Brown - fitnesska weganka z Texasu Jedzenie przed snem sprawi, że będziesz gruby Jedzenie przed snem sprawi, że będziesz gruby Podsumowanie weekendu: Mistrzostwa Śląska i Musclecontest Ireland Podsumowanie weekendu: Mistrzostwa Śląska i Musclecontest Ireland Kuriozalna, ekstremalna  galeria zdjęć kulturystów Kuriozalna, ekstremalna galeria zdjęć kulturystów Manewr Valsalvy - czy jest bezpieczny? Manewr Valsalvy - czy jest bezpieczny? Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Hafthor Bjornsson utrzymuje tytuł najsilniejszego człowieka w Europie Rozmiar ma znaczenie - czyli rzecz o hipertrofii Rozmiar ma znaczenie - czyli rzecz o hipertrofii