SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan dla kumpla z BJJ

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 372

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 156 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 523
Siema. Mój ziomek z maty szuka czegoś co przy diecie pomoże mu rozwiną siłe i mase. Razem opracowaliśmy FBW z elementami siłowymi.

A:
Power Clean 5x5
Przysiad przedni 4x8
Wiosło 4x8
Wycisk 5x5
B:
MC 5x5
Podciąganie 5x5
Wycisk 30* 4x8
OHP 5x5
C:
Clean&Jerk 5x5
Przysiad 5x5
Podciąganie 4x8*
Dipsy 4x8

* podciąganie bez obciążenia lub z niewielkim.

Jak dobierać ciężar? Wszędzie progresja liniowa z tygodnia na tydzień czy jakieś kombinacje?

Najważniejsze czy ćwiczenia są dobrze dobrane i nie kolidują ze sobą zeby nie zajechac kręgosłupa...


Dobra objętość? Coś zmienić? Kolejnosc ? Cwiczenia?

Kumpel
Trenuje na siłce rok jakims lipnym fbw
180 wzrostu , 80 kg wagi 28 lat. Szczupły.
Brazylijsie 2-3 razy w tyg

Dzieki !
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 541 Napisanych postów 21399 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 141148
C zestaw bym odpuścił, zaczął od A/B 2x w tygodniu i zobaczył jak będzie wyrabiał z regeneracją przy tym BJJ, trzeci dzień treningowy zawsze można dodać.

A/B bardzo proste, na pewno się sprawdzą, wycisk 30 stopni robiłbym sztangielkami.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 156 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 523
On robi abc FBW CALY CZAS tylko bez dynamiki i stwierdzil ze do dupy jest . A generlaie sam plan jest spoko ? Co o nim myslisz dla osoby zaawansowanej ?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2405 Napisanych postów 37664 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 281635
Plan jest ok. Przy tak małej ilości ćwiczeń w każdym można wrzucic przynajmniej 5 serii.

Zacząłbym od dwóch treningów siłowych w tygodniu.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 156 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 523
Dwóch treningów siłowych ? Co masz na myśli?

Co z obciążeniem ? Jakie progresje stosowac? W 5x5 ?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2405 Napisanych postów 37664 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 281635
ADDD
Dwóch treningów siłowych ? Co masz na myśli?

Co z obciążeniem ? Jakie progresje stosowac? W 5x5 ?




Mam na myśli ten trening dwa razy w tygodniu a nie trzy , by organizm się zaadaptował . Nie zapominajmy , ze ma jeszcze kilka intensywnych treningów sw.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 156 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 523
No kumpel ok.

A ktos kto juz robi takie plany od dluzszego czasu ? Ja robie silownie 3 x tydzien i 2 x sporty walki (obecnie boks) co sadzisz ? To fbw nie ma takiej obketosci duzej jak split.


Ukladalem go na podstawie tego planu :

TRENING A:
1. Power clean (zarzut siłowy sztangi z ziemi) 5 x 5 (całościowe ćwiczenie - plecy, nogi; w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu)
2. Przysiad średni (front squats) 5 x 8-10 (nogi, częściowo plecy, brzuch)
3. Sumo dead lift high pull 5 x 5 (plecy - w szczególności prostowniki grzbietu, częściowo brzuch)
4. Podciąganie na drążku 3-5 x 10 (plecy)
5. Pompki na poręczach  5 x 5 (klatka, triceps)

TRENING B:
1. Clean and jerk (podrzut sztangi) 5 x 5(całościowe ćwiczenie- plecy, nogi, ręce; barki w szczególności kaptury, prostowniki grzbietu)
2. Przysiad tylny 5 X 5 (nogi, częściowo plecy, brzuch)
3. Wyciskanie sztangi leżąc 5 X 5 (klatka, triceps)
4. Wiosłowanie sztangą oburącz lub pół-sztangą jednorącz (barbell rowing) 3-5 X 15 ( plecy)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Push pull na masę do oceny

Siłownia i selfie - czy to tylko próżność? Siłownia i selfie - czy to tylko próżność? Protein Cookie Hemp - ciasteczka z konopi wzbogacone o izolat białka Protein Cookie Hemp - ciasteczka z konopi wzbogacone o izolat białka Redukcja tłuszczu z pleców - poznaj powody, które utrudniają docięcie grzbietu Redukcja tłuszczu z pleców - poznaj powody, które utrudniają docięcie grzbietu 6 rzeczy, których nie powinieneś robić przed treningiem na siłowni 6 rzeczy, których nie powinieneś robić przed treningiem na siłowni  Czy to koniec Deynn i Majewskiego? Czy to koniec Deynn i Majewskiego? Niesamowite przemiany celebrytów Niesamowite przemiany celebrytów BCAA + Green Tea Shot - wygodna forma aminokwasów w płynie BCAA + Green Tea Shot - wygodna forma aminokwasów w płynie Sprawdź czy masz cukrzycę? Poznaj objawy cukrzycy Sprawdź czy masz cukrzycę? Poznaj objawy cukrzycy