SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan dla dziewczyny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 435

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 228 dni Przeczytanych tematów 36
Witam czy moze ktos pomoc ?
Moja dziewczyna zaczyna swoja przygode z silownia . diete juz ma . Chce zgubic troche brzuszka i poprawic swoja sylwetke ma 23 lata waga 68 wzrost 159cm . Czy moglby podac rozpisany trening dla początkującej na silowni . Ja myślałem nad fbw 3x w tyg i po treningu silowym 20 min cardio ? co o tym myslicie ? czy macie moze jakies inne pomysly ? z góry dzieki i Pozdrawiam .
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 253 Napisanych postów 1214 Wiek 5 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 37983
Looknij na podwieszone plany z działu Ladies dedykowane dla kobiet, np stąd: http://www.sfd.pl/Trening_siłowy_dla_początkującej_Lady_:_-t803543.html lub stąd: http://www.sfd.pl/Treningi_siłowe_FBW_dla_Ladies_SFD-t840097.html Sporo dziewczyn z działu z nich korzystało.
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4652 Napisanych postów 94088 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 662400
bardzo dobre propozycje w/w

Ale na redukcji pierwsze skrzypce bedzie odgrywało odzywianie.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
Znawca
Szacuny 41 Napisanych postów 308 Wiek 26 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 14049
A ja nie uważam że tworzenie planów stricte kobiecych dla początkujących jest dobre. W tych linkach są ćwiczenia szkodliwe (np wyprost nóg na maszynie) i ogólnie za dużo maszyn, izolacji , przeładowane itp.. jak dla mnie pierwszy etap kobieta może spokojnie jechać z http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html i dopiero po jakimś czasie będzie mogła kombinować z własnym układaniem planów pod siebie. Fakt że ronie w swoim planie potem dodaje więcej ćwiczeń na górę (for men ) ale pierwszy etap z planu będzie idealny dla każdego , czy faceta czy kobiety
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2093 Napisanych postów 36166 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 260835
Wykroki na początek zamiast przysiadów zdają się być lepsza opcja , gdyż łatwiej przyswoi poprawne wzorce ruchowe i wzmocni nogi .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 229 dni Przeczytanych tematów 11
Ja uważam że kobiety mogą wykonywać te same ćwiczenia co mężczyźni ale z mniejszym obciążeniem ;)
Trzeba sobie wybrać co jest priorytetem w sylwetce i zacząć działać w tym kierunku :)
Jak zamierzasz ćwiczyć na siłowni to wszystko możesz skonsultować z trenerem :) a jak zamierzasz ćwiczyć w domu to dobór odpowiedniego sprzętu jest bardzo ważny a plany treningowe możesz znaleźć na forach :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 229 dni Przeczytanych tematów 11
i co zgubienia brzuszka to cardio jest podstawą :)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 253 Napisanych postów 1214 Wiek 5 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 37983
cardio nie jest podstawą do zgubienia kilogramów. czasem jest wręcz niezalecane. podstawą jest adekwatna dieta i trening siłowy.
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4652 Napisanych postów 94088 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 662400
na silowni kobitki godzinami siedza na cardio i nic sie nie zmienia, ale kreca nadal, aby jeszcze to robiły na jakims obciazeniu a tak to na rowerku poziom 1 i kreca jak szalone

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 229 dni Przeczytanych tematów 11
to nie chodzi o to żeby robić tylko cardio ...ale bardzo pomaga a o przeciwwskazaniach dziewczyny do cardio nic jest nie napisane ...Dieta już rozpisana jest więc połowa sukcesu ...moim skromnym zdaniem cardio przed treningiem siłowym najlepiej na wolnych ciężarach i chwile po treningu :) można ewentualnie dodać jakiś delikatny spalacz i po jakiś 3 miesiącach możemy zobaczyć efekty :) ktoś ma inne zdanie proszę bardzo ...ile ludzi tyle opinii :)
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4652 Napisanych postów 94088 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 662400
cardio jak juz to po treningu, przed mozna dac z 5 minut na podniesienie pulsu poprawe krążenia. cardio na wolnych ciężarach jako sobie tego nie wyobrażam.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy mogę tak robić?

Następny temat

Efektywny trening dla osoby słabej fizycznie z lekką nadwagą z problemami zdrowotnymi

Marta Banasik i Łukasz Sosiński na wczasach Jak robić pompki? Ile powinien trwać trening na siłowni? Brak postępów na siłowni - 10 najczęstszych powodów Insulinooporność - czym jest i jak ją rozpoznać? Uwaga kontrola! Bo biceps to podstawa… Julia Fusiecka otwiera nowe studio treningowe!