Temat został odczytany 286 razy

Plan dla dziewczyny

zgłoś naruszenie
  • kowi131
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3
  • Na forum: 19 dni
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 36
Witam czy moze ktos pomoc ?
Moja dziewczyna zaczyna swoja przygode z silownia . diete juz ma . Chce zgubic troche brzuszka i poprawic swoja sylwetke ma 23 lata waga 68 wzrost 159cm . Czy moglby podac rozpisany trening dla początkującej na silowni . Ja myślałem nad fbw 3x w tyg i po treningu silowym 20 min cardio ? co o tym myslicie ? czy macie moze jakies inne pomysly ? z góry dzieki i Pozdrawiam .

1490037445000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • Padme
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 609
  • Wiek: 34 lat
  • Na forum: 338 dni
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 12777
Looknij na podwieszone plany z działu Ladies dedykowane dla kobiet, np stąd: http://www.sfd.pl/Trening_siłowy_dla_początkującej_Lady_:_-t803543.html lub stąd: http://www.sfd.pl/Treningi_siłowe_FBW_dla_Ladies_SFD-t840097.html Sporo dziewczyn z działu z nich korzystało.
1
1490040774000
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87693
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 421247
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: wiosna 2009
bardzo dobre propozycje w/w

Ale na redukcji pierwsze skrzypce bedzie odgrywało odzywianie.
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1490041213000
zgłoś naruszenie
  • Szumik
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 289
  • Wiek: 25 lat
  • Na forum: 3 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 5701
A ja nie uważam że tworzenie planów stricte kobiecych dla początkujących jest dobre. W tych linkach są ćwiczenia szkodliwe (np wyprost nóg na maszynie) i ogólnie za dużo maszyn, izolacji , przeładowane itp.. jak dla mnie pierwszy etap kobieta może spokojnie jechać z http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html i dopiero po jakimś czasie będzie mogła kombinować z własnym układaniem planów pod siebie. Fakt że ronie w swoim planie potem dodaje więcej ćwiczeń na górę (for men ) ale pierwszy etap z planu będzie idealny dla każdego , czy faceta czy kobiety
1490046259000
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32953
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228773
  • Status: Ekspert
Wykroki na początek zamiast przysiadów zdają się być lepsza opcja , gdyż łatwiej przyswoi poprawne wzorce ruchowe i wzmocni nogi .
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Dziennik:

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_pods._69-t1075096.html]



1490055470000
zgłoś naruszenie
  • robertmi
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Na forum: 21 dni
  • LPA: 11
Ja uważam że kobiety mogą wykonywać te same ćwiczenia co mężczyźni ale z mniejszym obciążeniem ;)
Trzeba sobie wybrać co jest priorytetem w sylwetce i zacząć działać w tym kierunku :)
Jak zamierzasz ćwiczyć na siłowni to wszystko możesz skonsultować z trenerem :) a jak zamierzasz ćwiczyć w domu to dobór odpowiedniego sprzętu jest bardzo ważny a plany treningowe możesz znaleźć na forach :)
1490181647000
zgłoś naruszenie
  • robertmi
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Na forum: 21 dni
  • LPA: 11
i co zgubienia brzuszka to cardio jest podstawą :)
1490181724000
zgłoś naruszenie
  • Padme
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 609
  • Wiek: 34 lat
  • Na forum: 338 dni
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 12777
cardio nie jest podstawą do zgubienia kilogramów. czasem jest wręcz niezalecane. podstawą jest adekwatna dieta i trening siłowy.
1490182138000
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87693
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 421247
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: wiosna 2009
na silowni kobitki godzinami siedza na cardio i nic sie nie zmienia, ale kreca nadal, aby jeszcze to robiły na jakims obciazeniu a tak to na rowerku poziom 1 i kreca jak szalone
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1490191839000
zgłoś naruszenie
  • robertmi
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 5
  • Na forum: 21 dni
  • LPA: 11
to nie chodzi o to żeby robić tylko cardio ...ale bardzo pomaga a o przeciwwskazaniach dziewczyny do cardio nic jest nie napisane ...Dieta już rozpisana jest więc połowa sukcesu ...moim skromnym zdaniem cardio przed treningiem siłowym najlepiej na wolnych ciężarach i chwile po treningu :) można ewentualnie dodać jakiś delikatny spalacz i po jakiś 3 miesiącach możemy zobaczyć efekty :) ktoś ma inne zdanie proszę bardzo ...ile ludzi tyle opinii :)
1490193403000
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87693
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 421247
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: wiosna 2009
cardio jak juz to po treningu, przed mozna dac z 5 minut na podniesienie pulsu poprawe krążenia. cardio na wolnych ciężarach jako sobie tego nie wyobrażam.
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1490194376000