logo
zamknij zamknij

Plan dla dziewczyny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 345

0 5 0
napisał(a)
kowi131
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 75 dni Przeczytanych tematów 36
Witam czy moze ktos pomoc ?
Moja dziewczyna zaczyna swoja przygode z silownia . diete juz ma . Chce zgubic troche brzuszka i poprawic swoja sylwetke ma 23 lata waga 68 wzrost 159cm . Czy moglby podac rozpisany trening dla początkującej na silowni . Ja myślałem nad fbw 3x w tyg i po treningu silowym 20 min cardio ? co o tym myslicie ? czy macie moze jakies inne pomysly ? z góry dzieki i Pozdrawiam .
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Padme
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 752 Wiek 5 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 16144
Looknij na podwieszone plany z działu Ladies dedykowane dla kobiet, np stąd: http://www.sfd.pl/Trening_siłowy_dla_początkującej_Lady_:_-t803543.html lub stąd: http://www.sfd.pl/Treningi_siłowe_FBW_dla_Ladies_SFD-t840097.html Sporo dziewczyn z działu z nich korzystało.
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 3898 Napisanych postów 89483 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 446767
bardzo dobre propozycje w/w

Ale na redukcji pierwsze skrzypce bedzie odgrywało odzywianie.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
Szumik
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 293 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5894
A ja nie uważam że tworzenie planów stricte kobiecych dla początkujących jest dobre. W tych linkach są ćwiczenia szkodliwe (np wyprost nóg na maszynie) i ogólnie za dużo maszyn, izolacji , przeładowane itp.. jak dla mnie pierwszy etap kobieta może spokojnie jechać z http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html i dopiero po jakimś czasie będzie mogła kombinować z własnym układaniem planów pod siebie. Fakt że ronie w swoim planie potem dodaje więcej ćwiczeń na górę (for men ) ale pierwszy etap z planu będzie idealny dla każdego , czy faceta czy kobiety
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1817 Napisanych postów 33843 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 233009
Wykroki na początek zamiast przysiadów zdają się być lepsza opcja , gdyż łatwiej przyswoi poprawne wzorce ruchowe i wzmocni nogi .
napisał(a)
robertmi
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 76 dni Przeczytanych tematów 11
Ja uważam że kobiety mogą wykonywać te same ćwiczenia co mężczyźni ale z mniejszym obciążeniem ;)
Trzeba sobie wybrać co jest priorytetem w sylwetce i zacząć działać w tym kierunku :)
Jak zamierzasz ćwiczyć na siłowni to wszystko możesz skonsultować z trenerem :) a jak zamierzasz ćwiczyć w domu to dobór odpowiedniego sprzętu jest bardzo ważny a plany treningowe możesz znaleźć na forach :)
napisał(a)
robertmi
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 76 dni Przeczytanych tematów 11
i co zgubienia brzuszka to cardio jest podstawą :)
napisał(a)
Padme
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 752 Wiek 5 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 16144
cardio nie jest podstawą do zgubienia kilogramów. czasem jest wręcz niezalecane. podstawą jest adekwatna dieta i trening siłowy.
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 3898 Napisanych postów 89483 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 446767
na silowni kobitki godzinami siedza na cardio i nic sie nie zmienia, ale kreca nadal, aby jeszcze to robiły na jakims obciazeniu a tak to na rowerku poziom 1 i kreca jak szalone

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
robertmi
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 76 dni Przeczytanych tematów 11
to nie chodzi o to żeby robić tylko cardio ...ale bardzo pomaga a o przeciwwskazaniach dziewczyny do cardio nic jest nie napisane ...Dieta już rozpisana jest więc połowa sukcesu ...moim skromnym zdaniem cardio przed treningiem siłowym najlepiej na wolnych ciężarach i chwile po treningu :) można ewentualnie dodać jakiś delikatny spalacz i po jakiś 3 miesiącach możemy zobaczyć efekty :) ktoś ma inne zdanie proszę bardzo ...ile ludzi tyle opinii :)
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 3898 Napisanych postów 89483 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 446767
cardio jak juz to po treningu, przed mozna dac z 5 minut na podniesienie pulsu poprawe krążenia. cardio na wolnych ciężarach jako sobie tego nie wyobrażam.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy mogę tak robić?

Następny temat

Efektywny trening dla osoby słabej fizycznie z lekką nadwagą z problemami zdrowotnymi

Jak z jedzenia dostarczyć 500mg witaminy C?

Kwas fosfatydowy - następca kreatyny

Witamina C i E, a przyrosty masy i siły mięśni oraz adaptacje do treningu aerobowego

Ale będzie jazda!

Twój przyjaciel – stres

Kawa chroni przed cukrzycą

Kreatyna dla kobiety?

Mistrz w salonie piękności!