logo
zamknij zamknij

Plan dla dziewczyny

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 324

0 5 0
napisał(a)
kowi131
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Wiek 2016 lat Na forum 46 dni Przeczytanych tematów 36
Witam czy moze ktos pomoc ?
Moja dziewczyna zaczyna swoja przygode z silownia . diete juz ma . Chce zgubic troche brzuszka i poprawic swoja sylwetke ma 23 lata waga 68 wzrost 159cm . Czy moglby podac rozpisany trening dla początkującej na silowni . Ja myślałem nad fbw 3x w tyg i po treningu silowym 20 min cardio ? co o tym myslicie ? czy macie moze jakies inne pomysly ? z góry dzieki i Pozdrawiam .
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Padme
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 690 Wiek 4 lata Na forum 365 dni Przeczytanych tematów 14945
Looknij na podwieszone plany z działu Ladies dedykowane dla kobiet, np stąd: http://www.sfd.pl/Trening_siłowy_dla_początkującej_Lady_:_-t803543.html lub stąd: http://www.sfd.pl/Treningi_siłowe_FBW_dla_Ladies_SFD-t840097.html Sporo dziewczyn z działu z nich korzystało.
1
napisał(a)
anubis84 Moderator
Ekspert
Szacuny 3840 Napisanych postów 88783 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 426603
bardzo dobre propozycje w/w

Ale na redukcji pierwsze skrzypce bedzie odgrywało odzywianie.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
Szumik
Znawca
Szacuny 38 Napisanych postów 293 Wiek 26 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 5883
A ja nie uważam że tworzenie planów stricte kobiecych dla początkujących jest dobre. W tych linkach są ćwiczenia szkodliwe (np wyprost nóg na maszynie) i ogólnie za dużo maszyn, izolacji , przeładowane itp.. jak dla mnie pierwszy etap kobieta może spokojnie jechać z http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html i dopiero po jakimś czasie będzie mogła kombinować z własnym układaniem planów pod siebie. Fakt że ronie w swoim planie potem dodaje więcej ćwiczeń na górę (for men ) ale pierwszy etap z planu będzie idealny dla każdego , czy faceta czy kobiety
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1770 Napisanych postów 33367 Wiek 2016 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 230139
Wykroki na początek zamiast przysiadów zdają się być lepsza opcja , gdyż łatwiej przyswoi poprawne wzorce ruchowe i wzmocni nogi .

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw). Konsultacje treningowe i dietetyczne. Naturalna forma : http://www.sfd.pl/Sprawno%C5%9B%C4%87%2C_estetyka_i_harmonia%2FRonie220_%2C_forma_str._162-t1075096-s188.html

napisał(a)
robertmi
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 2016 lat Na forum 48 dni Przeczytanych tematów 11
Ja uważam że kobiety mogą wykonywać te same ćwiczenia co mężczyźni ale z mniejszym obciążeniem ;)
Trzeba sobie wybrać co jest priorytetem w sylwetce i zacząć działać w tym kierunku :)
Jak zamierzasz ćwiczyć na siłowni to wszystko możesz skonsultować z trenerem :) a jak zamierzasz ćwiczyć w domu to dobór odpowiedniego sprzętu jest bardzo ważny a plany treningowe możesz znaleźć na forach :)
napisał(a)
robertmi
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 2016 lat Na forum 48 dni Przeczytanych tematów 11
i co zgubienia brzuszka to cardio jest podstawą :)
napisał(a)
Padme
Ekspert
Szacuny 76 Napisanych postów 690 Wiek 4 lata Na forum 365 dni Przeczytanych tematów 14945
cardio nie jest podstawą do zgubienia kilogramów. czasem jest wręcz niezalecane. podstawą jest adekwatna dieta i trening siłowy.
napisał(a)
anubis84 Moderator
Ekspert
Szacuny 3840 Napisanych postów 88783 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 426603
na silowni kobitki godzinami siedza na cardio i nic sie nie zmienia, ale kreca nadal, aby jeszcze to robiły na jakims obciazeniu a tak to na rowerku poziom 1 i kreca jak szalone

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
robertmi
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 2016 lat Na forum 48 dni Przeczytanych tematów 11
to nie chodzi o to żeby robić tylko cardio ...ale bardzo pomaga a o przeciwwskazaniach dziewczyny do cardio nic jest nie napisane ...Dieta już rozpisana jest więc połowa sukcesu ...moim skromnym zdaniem cardio przed treningiem siłowym najlepiej na wolnych ciężarach i chwile po treningu :) można ewentualnie dodać jakiś delikatny spalacz i po jakiś 3 miesiącach możemy zobaczyć efekty :) ktoś ma inne zdanie proszę bardzo ...ile ludzi tyle opinii :)
napisał(a)
anubis84 Moderator
Ekspert
Szacuny 3840 Napisanych postów 88783 Wiek 32 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 426603
cardio jak juz to po treningu, przed mozna dac z 5 minut na podniesienie pulsu poprawe krążenia. cardio na wolnych ciężarach jako sobie tego nie wyobrażam.

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Czy mogę tak robić?

Następny temat

Efektywny trening dla osoby słabej fizycznie z lekką nadwagą z problemami zdrowotnymi