Witam jestem początkujący chodzę na siłownie od miesiąca bez "konkretnego" planu. Przedewszystkim zależy mi na wyglądzie niż na sile. Chciałbym was prosić o pewne rady co do planu jak ma wyglądać ile czasu itd.
Do dyspozycji mam : - ławeczka płaska ze stojakami - ławeczka skośna - wyciąg - 3 sztangi (Krzywki i prosta) - sporo obciążenia - hantle oraz bardzo dużo wolnego czasu
16 lat , 186cm wzrostu , 100kg wagi.
Ewentualnie prosiłbym o wskazania co do "dopalaczy" czy brać ? jak tak to jakie ? w jakich ilościach ? czy nie będą szkodliwe?
Wielkie mięśnie masz, ale zje... twarz,zęby jak koń, dupe jak słon
1165525384000
stódentkat
Wysłana - 07 grudnia 2006 22:11
coś czuje że masz dużo fatu, dlatego w ciemno polecam dużo aerobów; trening 3 razy w tygodniu + kilka razy w tygodniu aeroby i dużo rozciągania;
Istnieją trzy rodzaje kłamstwa: przepowiadanie pogody, statystyka i komunikat dyplomatyczny.
1165525878000
Globs0n
Wysłana - 08 grudnia 2006 11:37
Serie : (1-10 ,2-9, 3-8)