SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan HST do oceny

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 778

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1000 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8969
Płeć : Mężczyzna
Wiek :18
Waga :82
Wzrost :175
Cel treningowy :Masa/siła
Staż treningowy na siłowni :1,5 roku
Uprawiane inne sporty : Czasami piłka nożna,hala
Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki):brama,wyciagi,lawka,modlitewnik,sztangi,hantle
Dieta :Jest
Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc): P-110,MC-130,WL-85

Przysiady ze sztangą
Wyciskanie sztangi poziom
Wyciskanie hantli skos
Martwy Ciąg - raz na 2 treningi
Wioslowanie sztanga w opadzie
Wyciskanie żołnierskie
Unosze hantli bokiem
Uginanie ramion ze sztanga
Uginanie ramion z hantlami chwyt mlotkowy
Francuskie wyciskanie sztangi stojąc
Wspiecia na palce
Przedramie
Brzuch

1-2 tydzien 15 powtorzen - 1 seria na wszystkie cwiczenia
3-4 tydzien 10 powtorzen - 2 serie na wszystkie cwiczenia
5-6 tydzien 5 powtorzen - 3 serie na duze partie,2 małe
7-8 tydzien 5 powtorzen - 3 serie na duze partie,2 małe
Czytalem troche o tym treningu HST, spodobal mi sie i mam zamiar go przetestowac przez te 8 tygodni. I czy dobrze wiem, jak ustawie max ciezar ,np. na 15 powtorzen , to mam od tego odjac 25% i z treningu na trening dokladac po 5% ciezaru tak ?:)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 2219 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 56300
Przysiady ze sztangą
Wyciskanie sztangi poziom
Wyciskanie hantli skos -wyrzuć
Martwy Ciąg - raz na 2 treningi
Wioslowanie sztanga w opadzie
Wyciskanie żołnierskie
Unosze hantli bokiem-wyrzuć
Uginanie ramion ze sztanga
Uginanie ramion z hantlami chwyt mlotkowy -wyrzuć
Francuskie wyciskanie sztangi stojąc
Wspiecia na palce
Przedramie-wyrzuć
Brzuch
Te ćwiczenia są niepotrzebne,po prostu dublujesz ruchy.To nie split.Przysiad i MC rób zamiennie co drugi trening.Wtedy stosuj progresję 10%.W pozostałych ćwiczeniach,tak jak pisałeś.Następny post pisz w dziale"Alternatywna droga",tam jest wszystko na temat tego treningu.Pozdrawiam.

rower1

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 271 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 513
Właśnie . poczytaj trochę o HST I układaj coś z sensem .
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1000 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8969
to co mam jeszcze dodac jesli wyklucze tamte cwiczenia ktore rower napisal ? Czytalem o tym juz duzo i te cwiczenia to nie wiem czy dobre dobieram ^^
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1000 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8969
Przysiady ze sztangą - raz przysiady raz martwy ciag
Prostowanie nog na maszynie
Wyciskanie sztangi płasko
Wyciskanie sztangi skos
Wioslowanie Sztanga
Sciaganie wyciagu do klaty - to dlatego, ze nie daje rady sie podciagac na drazku
Wyciskanie zolnierskie
Uginanie ramion ze sztanga stojac
Wyciskanie francuskie sztangi stojac

To pasuje? I dlaczego nie moge wziasc jeszce hantle w bok na barki i uginanie ramion hantlami chwytem mlotkowym ? Pasuja teraz cwiczenia? Jak nie to wezcie pomozcie ulozyc poprawny, bo chce juz zaczac max ciezar ustalac bo niedlugo odzywki wjezdzaja .
napisał(a)
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 2219 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 56300
Dam Ci linki,abyś poczytał i sam zobaczył gdzie robisz błędy układając swój trening:
http://www.sfd.pl/Do_tych_co_prosza_o_ocene_planu_HST-t299348.html
http://www.sfd.pl/HST__Reaktywacja-t507030.html
Trening HST różni się od innych treningów i nie musisz dawać tak dużo ćwiczeń.Pozdrawiam.

rower1

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1000 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8969
No to tak:
Przysiad/MC
Wyciskanie na płasko
Dips- Dipsy czyli pompki na poreczach tak ?
Wiosłowanie sztanga w opadzie
Sciaganie wyciagu do klaty- nie dam rady na drazku
Uginanie ramion stojac sztanga
Wyciskanie zolnierskie

Pasuja cwiczenia ? Dodac jeszcze cos na triceps czy tylko te dipsy wystarcza?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 271 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 513
dipsy wystarczą
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1000 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8969
dobra, jeszcze tylko obciazenie wyliczyc;D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 271 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 513
Nom :) i przyrostów ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 1000 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 8969
No bez tego ani rusz ;d
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening do oceny

Następny temat

Prośba o ocenę planu FBW

Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Shirley Webb - krzepka babcia Shirley Webb - krzepka babcia Bolą cię stawy? Poznaj 7 pokarmów dla Twoich stawów Bolą cię stawy? Poznaj 7 pokarmów dla Twoich stawów Tarta czekoladowo-kokosowa Tarta czekoladowo-kokosowa Odżywianie a choroby nowotworowe Odżywianie a choroby nowotworowe Czy da się wygrać walkę ze sterydami anaboliczno-androgennymi? Czy da się wygrać walkę ze sterydami anaboliczno-androgennymi?