SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan FBW do korekty + kilka pytań.

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 322

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

20

Waga

99

Wzrost

178

Cel treningowy

spalanie tkanki tłuszczowej

Staż treningowy na siłowni

przerwa 3 lata , aktualnie 3 miechy

Uprawiane inne sporty

koszykówka,basen (obydwa rekreacyjnie)

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

sztangielki,sztanga łamana i prosta. 60kg obciązenia ,ławka z modlitewnikiem i 3 poziomy skosu

Dieta

białkowa

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

aktualnie brak , od jutra Thermo Speed
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 157
Witam wszystkich i proszę o pomoc ewentualną poradę co dodać /zmienić.
Mam 20 lat,ważę 99kg Wcześniej chodziłem na siłownie 2 lata. Jednak moja przerwa trwa niecałe 4 lata.. Ćwiczę od 3 miesięcy w domowym zaciszu,. Miesiąc trwała ogólnorozwojówka . Mam dostęp do sztangielek , sztangi prostej , łamanej i 60 kg obciążenia. Do tego ławka z modlitewnikiem i 3 poziomami skosu (w górę) no i oczywiście możliwość ustawienia jej na płasko. Trenowałem dość dziwnym treningiem moim zdaniem który sam wymyśliłem. Teraz czytając i zagłębiając się w tematykę treningów uważam że to był wielki błąd i zmarnowałem jakieś 2 miesiące. A może się mylę ?
Mój poprzedni trening wyglądał następująco:
Poniedziałek:klatka,barki, triceps
Na klatkę około 5 ćwiczeń (wyciskanie sztangi/sztangielek skos/poziom do tego pompki zamiast jakiejkolwiek przerwy)
Na barki około 4 ćwiczeń (wyciskanie żołnierskie,wyciskanie sztangielek w siadzie z obrotem nadgarstków , unoszenie sztangielek w górę wzdłuż tłowia itd)
Na triceps akurat najmniej bo 2/3 ćwiczenia (wyciskanie francuskie leżąc ,opuszczanie sztangielki za głowę jednorącz i prostowanie ręki w opadzie tłowia )
Wtorek: biceps plecy:
Plecy:(martwy ciąg , wiosłowanie sztangą leżąc na ławce , przyciąganie sztangi do brzucha stojąc , sztrugsy?-tu nie jestem pewien co do nazwy )
Biceps: uginanie ramion na modlitewniku sztangą łamaną , uginanie ramion w staniu tą samą sztangą , uginanie ramion z sztangielkami z skręcaniem nadgarstka, uginanie ramion w chwycie młotkowym)
Środa wolne
Czwartek powtórka z poniedziałku .
Piątek wolne ,
Sobota Basen,
Niedziela wolne.
Ilość powtórzeń dla każdego ćwiczenia 14 po 4 serie. Nie robiłem ćwiczeń na nogi z powodu iż wydawało mi się to zbędne jednak czytając uświadomiłem sobie jakim to było błędem.

Jak już mówiłem poczytałem trochę i postanowiłem coś zmienić . Wyszukałem trening typu FBW.
Trening A:
-przysiady z sztangą na barkach 3x15
-rumuński martwy ciąg 3x15
-wyciskanie na ławce płaskiej 3x15
-wiosłowanie w opadzie sztangą nadchwytem 3x15
-wyciskanie w staniu sztanga 2x15
-uginanie romion ze sztangą stojąc podchwytem 2x15
-uginanie ramion ze sztangielkami z skrętem nadgarstka 2x15
-wyciskanie sztangielki jednorącz w siadzie 2x15
Trening B:
-hack-przysiady 3x15
-martwy ciąg 3x15
-wyciskanie na ławce skośnej 3x15
-wiosłowanie w opadzie sztangą podchwytem 3x15
-wyciskanie w staniu sztnagielki z skręcaniem nagarstków 2x15
-uginanie romion ze sztangą stojąc podchwytem (sztanga prosta) 2x15
-wyciskanie francuskie leżąc (sztanga łamana) 2x15
-prostowanie sztangielki w opadzie tłowia 2x15
To mój nowy plan. Mam zamiar ćwiczyć 3 razy w tygodniu systemem ABA i BAB . W wersji A na koniec treningu występują dwa ćwiczenia na biceps i jedno na triceps a w wersji B odwrotnie..
W dni nietreningowe trening interwałowy aby najwięcej spalić. Dokupiłem spalasz Thermo Speed Extreme Olimpu.
Dietę mam ułożoną.
Nie jestem pewien co do ilości powtórzeń i obciążenia jakie stosować? Czy ta ilość powtórzeń jest odpowiednia ?

Prosiłbym o komentarze pomocne dla mnie a nie typu "źle " i nic do tego. Chciałbym dowiedzieć się co jest źle i dlaczego tak a nie inaczej.

Pozdrawiam.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 19 Wiek 24 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 157
Pomoże ktoś ?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2185 Napisanych postów 36659 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 267267
Plan jest całkiem składny.


Tylko suplement niepotrzebny.Przynajmniej przez pierwsze tygodnie

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

split 4dniowy do oceny i korekty

Następny temat

Witam - Pomoc w ułozeniu planu treningowego

Co zamiast ryżu na masę? Co zamiast ryżu na masę? Dlaczego zmarł Rich Piana? Nadciśnienie - ukryty zabójca kulturysty Dlaczego zmarł Rich Piana? Nadciśnienie - ukryty zabójca kulturysty Nie mogę przytyć - dlaczego? Nie mogę przytyć - dlaczego? Olej kokosowy a cholesterol Olej kokosowy a cholesterol Schab czy kurczak? Schab czy kurczak? Odżywka białkowa - w jakich porach spożywać? Odżywka białkowa - w jakich porach spożywać? Rosyjski Popeye Rosyjski Popeye Żurawina - właściwości i zastosowanie Żurawina - właściwości i zastosowanie