SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan Dla Taty (w.48l)

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1313

napisał(a)
Temat przeniesiony przez adzik123 z działu Trening dla początkujących. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 470
Witam , chce sporządzić plan treningowy dla swojego taty, jak w temacie ma 48 lat i che zaczac chodzic ze mna na siłownie , mysle o planie FBW, myslicie czy to dobry pomysł? (plan 3 dniowy).cel treningu spalenie tluszczu , poprawa sylwetki i kondycji. Dieta jest średnia nie dokladne liczenie kalorii , zdrowe jedzenie i ograniczenie slodyczy i tlustego jedzenia.Czy ktoś pomoże ułożyć plan?
Z powodu urazu kręgosłupa wykluczam:Martwy Ciag, przysiady i rózne cwiczenia obcazajae mocno kregosłup
z Góry dziekuję
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 125 Napisanych postów 23462 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 94889
Przeniosę do fajnego działu.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 470
OK Dzieki , sory ze odrazu tu nie dalem ale nie znam tak dorze tej strony
napisał(a)
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Szacuny 2350 Napisanych postów 61871 Wiek 41 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 512276
jaki uraz kręgosłupa? konsultował to z rehabilitantem ?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 132 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam,

zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 


Pozdrawiam/
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 267 Napisanych postów 2831 Wiek 47 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 110236
Cytuję: "Najbardziej obciążającą pozycją dla kręgosłupa jest pozycja siedząca. Właśnie w tej pozycji (siedzącej), z plecami opartymi o krzesło, na krążek międzykręgowy znajdujący się między 3 a 4 kręgiem lędźwiowym, wywierany jest nacisk rzędu 140 kg. Przy lekkim pochyleniu do przodu nacisk ten zwiększa się do ok. 175 kg, aby w czasie głębszego pochylenia wzrosnąć do 250-275 kg." I nie może robić przysiadów? Nic Tato nie podnosi z ziemi? Nie kuca? Pierwsze co powinniście zrobić, to iść do ogarniętego fizjo, Ale takiego związanego ze sportem. Bo lekarze w przeważającej wiekszości to daja porady w stylu nie podnosić nic cięższego niz 2 kg. A jak ziemniaki na świeta trzeba kupic 4 kg? To mama pójdzie? Linkuje podobny temat
http://forum.koxteam.pl/viewtopic.php?f=6&t=843


Zmieniony przez - ajazy w dniu 2015-10-15 00:39:35
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 565 Napisanych postów 10112 Wiek 43 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 65954
Idziesz do lekarza nie po radę "Niech pan nic nie podnosi." Powinien pokazać drogę powrotu do pełnej sprawności. Skoro jednak jest jak jest, to każdy KAŻDY plan musisz skonsultować z fizjoterapetą. Tutejsza ludność potrafi sama zrobić sobie krzywdę. Zdrowe chłopy ulegają kontuzjom od własnych działań.

------------------------------------
Сила это способность
http://www.sfd.pl/Kettlebells_Sztanga_Bieganie_Sila_dla_cierpliwych_By_MaGor_Vol3-t1078817.html
------------------------------------
Spis treści i indeksy:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/69665444/sfd/pub/dziennik/spis_tresci.html
------------------------------------
http://www.sfd.pl/Pomoc_dla_małego_Igorka__serdecznie_zapraszamy_!-t1022615.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43033 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Młody777-Witam , chce sporządzić plan treningowy dla swojego taty, jak w temacie ma 48 lat i che zaczac chodzic ze mna na siłownie , mysle o planie FBW, myslicie czy to dobry pomysł? (plan 3 dniowy).cel treningu spalenie tluszczu , poprawa sylwetki i kondycji. Dieta jest średnia nie dokladne liczenie kalorii , zdrowe jedzenie i ograniczenie slodyczy i tlustego jedzenia.Czy ktoś pomoże ułożyć plan?


Moim zdaniem trening na siłowni bez wstępnego przygotowania to zły pomysł. Myślę że spokojnie ojciec może zacząć ćwiczyć w domu z masą ciała. Zacząć od prostego planu typu

Poniedziałek
pompki
Przysiady
Marsz 30 min
wtorek
Podciąganie na początek w pozycji stojącej przyciąganie do framugi
Środa
marsz 30 min
Czwartek
pomki
przysiady
piatek
przyciaganie
30 min marsz
sobota
basen rekreacja lub dłuższy marsz 45-1h
Dobrze by było osiągnąć początkowy cel czyli wykonanie 30 porządnych pompek, 50 przysiadów tyłkiem do podłogi i 5-10 podciągnięć na drążku. Cele kondycyjne to przebiec bez umierania i zatrzymywania się 3 km.
Po osiągnięciu tych celów można myśleć o siłowni FBW . Tak to widzę. Jeżeli chodzi o trening z masą ciała dla początkujących czyli dobór ćwiczeń ilość serii ilość powt.osobiście polecam książkę pt Skazany na trening Paul Wade lub inne nawiązujące do tematyki treningu kalistenicznego z progresją ćwiczeń czyli od najłatwiejszej wersji danego ćwiczenia do najtrudniejszej.



Zmieniony przez - orzegów w dniu 2015-10-15 13:40:44

Zmieniony przez - orzegów w dniu 2015-10-15 13:51:11
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 52 Wiek 20 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 470
Orzegów Bardzo dziękuje za pomoc i solidna odpowiedz , w koncu ktos konkretnie odpowiedzial i pomogl . jeszcze raz z gory dziekuje :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prośba o fachową pomoc.

Następny temat

CYBORG POMP MANIA 2015.

Fit Family - Kasia i Damian Wiórki kokosowe vs. pestki z dyni - porównanie okiem dietetyka Węglowodany w trakcie treningu: tak czy nie? Natalia Czajkowska - ocena sylwetki Pigwa i jej cenne właściwości Dieta, dlaczego utrudniamy sobie życie? Kłopoty Pauli i Piotrka! Trening na masę - 5 złotych zasad