SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan 5x5 do sprawdzenia

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 500

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 187 dni Przeczytanych tematów 259
Witam ponizej chcialbym przedstawic plan treningowy który zamierzam stosowac i proszę o rady co ewent zmienic ;)
Trenig A
Przysiad sztanga na plecach 5x5
Wl 5x5
Podciaganie nachwyt 5x5
Trening B
Martwy ciag 5x5
Wyciskanie żołnierskie 5x5
Podciaganie podchwyt 5x5
Myslalem jeszcze o dolozeniu cwiczen wspomagajacych do kazdego treningu
Wyciag gorny na triceps 4x 8-12
Ugnianie sztangi stojac 2x 8-12
Prosze o weryfikacje z gory dzieki za pomoc ;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5749 Napisanych postów 138685 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 960201
witaj, napisz nam cos wiecej o sobie, wiek, staz, jak wygladal poprzedni plan treningowy
bo rozumiem, ze celem jest budowanie sily?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 187 dni Przeczytanych tematów 259
Tak celem jest budowanie sily
Wiek 23 lata
Staz na silowni dopiero zaczynam wczesniej aktywnosc fizyczna to muay thai i raczej sila bedzie budowana pod tym katem . budowa drobna chude rece itp choc z wiekiem wiadomo jest lepiej :D obecnie 185 wzrostu i 77 kg waga plus minus 1kg
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5749 Napisanych postów 138685 Wiek 29 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 960201
jak zaczynasz to sprobuj bez partii asystujacych, pozniej po 2-3 tygodniach dorzucisz, jak zobaczysz czy regeneracja daje rade
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 59 Napisanych postów 358 Wiek 34 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 20334
A ja jak bym robił asystę to wprowadził bym jednak dzień C i zrobił bym w zakresie 4x8. A i B delikatnie bym zmodyfikował, głównie kolejność bo taki żołnierz po martwym to siłowo kiepsko wygląda. MP nie zmęczysz się do MC a odwrotnie bywa różnie jeżeli nie wprowadzisz dnia C to rozkład na A i B proponuję taki:

Dzień:A
1. Wyciskanie
2. Przysiad
3. Wiosłowanie

Dzień: B
1. Żołnierskie
2. Martwy
3. Podciąganie podchwytem
1
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2527 Napisanych postów 47631 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 546475
Jak zaczynasz treningi siłowe to daruj sobie 5x5 weź podstawowy fbw w zakresie 8-10 powtórzeń i będzie zdecydowanie lepiej.

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 187 dni Przeczytanych tematów 259
Rion10 moze cos konkretniej ?
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2527 Napisanych postów 47631 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 546475
Możesz sobie wziąć gotowy plan treningowy z tego tematu http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html 
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 187 dni Przeczytanych tematów 259
Czytalem ten artykuł na silowni juz cos cwiczylem itp poprostu dalej uważam sie za poczatkujacego w tej dziedzinie i właśnie w oparciu o ten art zrobiłem swój plan który nastawilem bardziej na siłe bo w art sa nastawione na mase + tyle ćwiczeń na jednym treningu co w etapie 3 czy tam 4 to dla mnie za duzo biorac pod uwage ze normalnie pracuje studiuje nie dalbym rady wyrobić :/ ale dzięki ;)
napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2527 Napisanych postów 47631 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 546475
Jak zaczynasz to nie jest potrzebna Ci tak niska ilość powtórzeń po siła i tak by Ci szła do przodu na wyższej ilości powtórzeń jako początkującemu.
1

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 187 dni Przeczytanych tematów 259
Czyli robic przysiad wl mc i podviaganie lub wioslo 4x8-12?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nierówne wykorzystanie mięśni

5 ćwiczeń wytrzymałościowych dla kobiet 5 ćwiczeń wytrzymałościowych dla kobiet Smakowa, dietetyczna mąka ryżowa - Quamtrax Instant Rice Flour Smakowa, dietetyczna mąka ryżowa - Quamtrax Instant Rice Flour Rory Leidermeyer - dla niego czas się zatrzymał Rory Leidermeyer - dla niego czas się zatrzymał Phil Heath odpowiada na zdjęcia Big Ramiego Phil Heath odpowiada na zdjęcia Big Ramiego „Tiger Classic” czyli Diamond Cup w Rumunii „Tiger Classic” czyli Diamond Cup w Rumunii Andriol z nolvadexem bezpiecznie wspomaga gospodarkę hormonalną Andriol z nolvadexem bezpiecznie wspomaga gospodarkę hormonalną Imbir skutecznie ochroni przed wieloma chorobami Imbir skutecznie ochroni przed wieloma chorobami Zdrowy stolec. Czyli co robić, aby prawidłowo się wypróżniać? Zdrowy stolec. Czyli co robić, aby prawidłowo się wypróżniać?