SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan 5-cio dniowy

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 633

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 659
Robocze
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1625 Wiek 27 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 12063
przysiad kuleje. :) wez sie za nogi dobrze Ci radze bo ja jak zaczalem je robic to w 7-8 miesiecy dodalem 40 kg na lawce :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 234 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 4914
real1996
Ułoży mi ktoś 5-cio dniowy plan treningowy na mase.
Dieta jest/:)


Dział dla zaawansowanych :D

"Pompuj, pompuj, pompuj czlowieniu, trenuj.
Ujrzysz progres w oka mgnieniu.
Nawet gdy ktoś rzuci Ci wyzwanie,
jak spartanie vis-à-vis wygranej staniesz."

Grudzień 2012 --> wielki powrót

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Wiek 21 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 659
Plecy
Klatka
off
Nogi
Barki + brzuch
Triceps + biceps
off
Dobry plan?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Split 4 dni, rozpiska

Następny temat

Plan do oceny

Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Zioła na poprawę libido Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina