SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Plan 4 dniowy na lekką reduckcje.

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 454

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 17 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 140
Witam
Trenuje od ponad 3 lat. Jestem typowym mezomorfikiem.
Wiek: 23
Waga: 78kg
Aktualnie mam -+ 3800kcal i waga stoi na 78kg.

Od maja tamtego roku, robie czystą mase mieśniową i z 74 doszło powoli do 78. Nie jestem zalany, miałem diete w 99%. I chciałbym zmienić mój cały trening, bo aktualnie mam:
1. Plecy , nogi - cieżkie cięzary
2. Klata, barki, biceps, plecy - lekkie cięzary
3, off
4. Nogi - lekkie ciezary
5. Klata, barki, triceps, plecy - ciezkie ciezary.

Jaki polecacie konkretnie zmieniony plan 4 dniowy na taką suchą mase mieśniową. Zeby jakoś redukować, ale jednocześnie robić mase i sie zalewać się.
Chciałbym jakos pokombinować z partiami i tak ogólnie np tak.

1.Plecy/kaptury
2.Klatka/tric
3.off
4.Nogi(cale)
5.Barki/biceps

Proszę o odpowiedzi, bo od jutra planuje już coś zmieniać :)
Pozdrawiam.


Zmieniony przez - kamilx94 w dniu 2018-01-19 22:05:01
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 7619 Napisanych postów 106899 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1243063
Kapturów nie ma co trenować, nie wypisywałbym ich jako partia mięśniowa to są po prostu plecy. Jak już to jedno cwiczenie szrugsy wystarczą. Już lepiej duże partie zrobić osobno a małe barki biceps i treiceps na jednym treningu

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 17 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 140
A macie jakiś sprawdzony plan żeby poprawić górną partie klatki piersiowej? Ogólnie chodzi mi o taki 4 dniowy plan, inny niż wszystkie , bo zauważyłem, że stoje w miejscu z progresem :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 17 Wiek 24 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 140
Ref.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 7619 Napisanych postów 106899 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1243063
Kady push pull będzie dobry http://www.sfd.pl/[ART]_Pierwszy_rok_treningów_-t906985.html

2 x partia tydzien

LUb jak tylko o klatkę chodzi to ją dwa razy tydzien zrobić np push góra 2 x raz pull góra i nogi

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3216 Napisanych postów 41828 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322470
Rób każdą partię dwa razy w tygodniu. Przykładowe plany masz w linku, który wkleił Anubis.
W przypadku priorytetu na górę klatki, jednego dnia zaczynaj od skosu z hantlami, później poziomo rozpiętki. Kolejnego dnia skos z pauzą przy użyciu sztangi i dalej hantle poziomo.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

POWERBUILDING