SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Piramidka czy staly ciezar?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2758

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 398
Mam stosowac piramidalny wzrost obciazenia czy kazda serie wykonywac tym samym ciezarem?

1.Przysiad
2.Rdl
3.Wyciskanie sztangi na lawce
4. Wiosloanie sztanga
5. Wyciskanie sztangi staniu
6. Drazek
7. Cos na brzuch/lydki

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 16

Waga: 56,3 kg

Wzrost: 167

Cel treningowy: masa, sila

Staż treningowy na słowni: 3 miesiace

Uprawiane inne sporty: brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): wszystko jest

Dieta: Zasady

Przeciwskaznania medyczne: brak

Zażywane suplementy: brak
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 86 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 584
Hmm... ja uczęszczam na siłownie od 6 miesięcy mniej więcej... obecnie robie FBW [2 tydzień teraz] i z każdą serią zwiększam ciężar. np hatch przysiad 1 seria 30kg 2 seria 37kg 3 seria 45kg i z każdym treningiem staram się iść małymi kroczkami do przodu :D bo chyba o to chodzi prawda?

Siła !

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 7533 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 140998
Możesz dać np 10 pow w każdej serii i dokładać co tydzień lub 2 tyg.

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 398
Ja myslalem o czym takim. Moj zakres powtirzen wynosi 10- 12 p. Cwiczye np. na przysiad wszystkie 3s tm samym ciezarem (60kg) i robie 10p (staramsie osiagnac prog 12 p.) Cwicze tmi 60 kg do czasu az zrobie wszytkie 3s po 12 p. Jak juz dam rade to wykonac to wtedy dokladam obciazenie. I tak w kolko.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 398
Albo ustale sobie troche nizszy zakres 8-10p bo 12 wydaje mi sie troche za duzo. Co wy na to?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 7533 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 140998
Zrób zakres 8-12, lub tak jak pisałem

zdr

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 65 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 398
Spaiter, a mozesz mi wyjasnic co daje stosowanie piramidki a co cwiczenia ze stalym ciezarem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 7533 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 140998
Jeśli jesteś początkujący, uczysz się poprawnie wykonywać każde powtórzenie, nie bawisz się w dokładanie ciężaru, bo twoim CELEM jest poprawna technika, a nie wysokie ciężary. Często tak bywa, że młodzi porywają się na wysokie ciężary kosztem techniki.

Więc zakres pow 10-12, dla początkujących jest ok, każda seria z zapasem 1-2pow.

Ale nikt nie powiedział że nie zrobisz postępów siłowo-masowy, dokładaj co tydzien lub 2 tyg.

zdr

Zmieniony przez - spaiter w dniu 2011-07-21 18:14:09

www.pajacyk.pl

Jeśli pomogłem kliknij w pajacyka.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2167 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26635
jest duzo sposobow treningowych, mozesz sam sprobowac i zoabczysz co lepiej "wchodzi" sprobuj najpierw ze stalym obciazeniem, piramida, rampa sam zoabczysz co dla Ciebie jest lepsze.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 48 Napisanych postów 7409 Wiek 46 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 39811
slawek1321

przeczytaj co napisalem na temat zwiekszania obciazen tutaj:

http://www.sfd.pl/progresja-t460928-s2.html

i o "piramidzie" tu:

http://www.sfd.pl/spilt_po_8_miesiącach-t473695-s2.html

dla przypomnienia:

DOKLADASZ ZAWSZE,KIEDY TYLKO MOZESZ!....bo na to pozwala ci Twoj "cienki" poziom wytrenowania na ktorym obecnie sie znajdujesz.
(oczywiscie pod warunkiem,ze wykonasz zalozona ilosc powtorzen POPRAWNIE TECHNICZNIE,BEZ RUCHOW OSZUKANYCH,WYMUSZONYCH....)

w poczatkowym okresie swietnie sprawdza sie wlasnie typowa metoda bodybuilding,czyli ze stalym ciezarem w seriach.
potem-mozna zaczac kombinowac ze stara piramida lub jej odmianami.
dlaczego?
...bo nikt nie bedzie robil kilku serii "wprowadzajacych" do swojej topowej serii rowniej np,60kg!
szkoda gazu i pradu!

to samo dotyczy regresji.
super metoda,ale na odpowiednim poziomie(czytaj-przy operowaniu odpowiednio duzymi ciezarami)
wczesniej-masturbacja z gryfem.


Pyno

dlaczego nie wykonujesz normalnego przysiadu ze sztanga?

"live and die in the squat rack"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 86 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 584
brak stojaków :) kiedyś robiłem normalny przysiad ale z 30kg bo sam musiałem to zarzucać na barki, i z tąd wziął się hatch przysiad :) przynajmniej mogę trochę złomu napakować na sztangę prawda?

Siła !

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wznowienie treningu a rozstepy

Następny temat

Plan na masę - proszę o ocenę