Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Autor

Pierwszy tydzien laika na silowni.

ANN67K

Wysłana - 23 sierpnia 2009 22:46    Edytuj  Cytuj

Sprawdź ile procent masz tłuszczu

Witam.

Z góry mówiąc bedzie to dlugi opis mojego zycia,poniewaz jakby nie krecic to kazdy i tak wywnioskuje ze jestem laikiem :P

Wiec tak,w poniedzialek zapisalem sie na silownie.Jutro mija pierwszy tydzien.Czytalem na internecie i narazie robie ogolno rozwojówke,zakwasy straszne,ale wlasnie to mnie motywuje.Im bardziej boli,to wiem ze tym wiecej rosnie.Zakwasy pomalu mijaja,ale chcec i tak zostala bo moge szczerze powiedziec ze jak sie w cos wkrece to potrafie nawet i kilka lat w tym siedziec i sie nie nudzic.Wiec ok,wybralem jako nastepne moje hobby silownie,wszystko ok tylko jest pewien problem.Co z tego ze cwicze,jezeli nie mam diety, a moje zyciowe motto brzmi "Jak cos robisz to rob to na 100%" xD (wiem,zrobilem cepa z siebie w tym momencie) wiec tak,czytalem podwieszone linki w dziale,rozkminiam o co chodzi,szczerze mowiac strasznie zbogacila sie moja wiedza pod wzgledem wiedzy o organizmie i jest to kolejna rzecz ktora motywuje mnie do tego aby cwiczyc,ale znowu znalazl sie pewien problem.Z matematyki zawsze bylem slaby i szczerze mowiac w zyciu nie rozwiaze takiego zadania zeby ulozyc sobie diete,nie tylko przez to ze sa to straszne liczby,ale ze nie rozumiem tez o jakie areoby chodzi,a dokladniej mowiac co mam zrobic jezeli ich w ogole nie wykonuje ?
Chodzi mi dokladniej o wyliczenie tych przykladów z tego tematu:
http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne%2C_sk%C5%82._prod._%C5%BCywno%C5%9Bciowych%2C_%25_bf-t276436.html