SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pierwszy rok treningów ?

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1646

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 342 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1938
Siema. Mam 18 lat, 73kg i 175cm wzrostu. Jestem lekko zbudowany ale nigdy nie ćwiczyłem np. martwego ciągu więc staż zero ;p pytałem się wczesniej i oferowali mi pierwszy rok treningów ( etap 2 ).

http://www.sfd.pl/[Art]_Pierwszy_rok_treningów-t906985.html

Ale czytałem również inne tematy i tam kazali ćwiczyć FBW... więc w końcu co ja mam robić xd

trening na masę;)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1677 Napisanych postów 26824 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 481586
Już zakładałeś temat.. Musisz zbudować podstawy bierz etap 2 i nie marudź.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 342 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1938
No ja wiem:) i bardzo Tobie dziękuję za pomoc ;p tylko po prostu widziałem inne tematy i tam proponowali FBW i nie wiedziałem o co chodzi :)
1
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1677 Napisanych postów 26824 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 481586
Tobie proponowali?

Nie wiem co czytałeś, ale na pewno był inny przypadek niż z Tobą więc nie zastanawiaj się nad tym.

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 96 Napisanych postów 23860 Wiek 32 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147323
ETAP 2 = FBW
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1677 Napisanych postów 26824 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 481586
Przecież to FBW więc nie rozumiem Twojego problemu.

Właśnie to samo miałem napisać

Zmieniony przez - dudee w dniu 2013-05-07 13:38:11

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 342 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1938
Ale przecież tam są inne ćwiczenia ;d
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2912 Napisanych postów 40123 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 308186
W etapie 2 masz podstawowe ćwiczenia.Naucz się je poprawnie wykonywać i przejdź do etapu 3,gdzie masz już full zestaw.

Wszystkie ćwiczenia zawarte w planie to ćwiczenia budujące fundament-żadnej izolacji,plastyki-same wolne ciężary które budują masę w obrębie całego ciała.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 342 Wiek 22 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 1938
Rozumiem :) a jeżeli już wspomnieliśmy o tych etapach. Jest tam martwy ciąg, robiłem to dopiero 2 raz w zyciu, oglądałem filmy i moim zdaniem robię wszystko dobrze, oczywiście kręgosłup prosty i wgl ale mam pytania.

Chodzi mi o ten pas lędzwiowy czy coś takiego, na kręgosłup, czy on jest potrzebny do tego ćwiczenia?

Podczas robienia tego ćwiczenia oczywiście, wszystko pracuje i to czuć ale mam pewien problem...zrobiłem dwie serie po 13powtórzeń i tak mnie zaczęły napi*dalać przedrabiona, że ho ho;D
Wiem, że to dlatego, że pracują ale czy to normalne ? ponieważ tak jak mówię, robię to drugi raz w życiu :D

Ciężar to 40kg. Oczywiście wcześniej się rozgrzałem :)

I takie ostatnie pytanie :D gdzie najtaniej kupić obciążenia i czy sztanga bodajże 25mm jest dobra? ponieważ tylko tą posiadam XD
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 142 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3607
Obciążenia jak chcesz tanio to może u jakiegoś tokarza, może masz znajomego tokarza, lub na praktykach.
Przedramiona bolą bo nie są przyzwyczajone do utrzymywania ciężaru, nie wiem, czy wszyscy ale również tak miałem na początku, a pas jest przydatny gdy chcesz walić bardzo duży ciężar, ale i do tego nie jest on potrzebny, niektórzy go nigdy nie stosowali, inni stosowali i przestali-polepszyły się ich wyniki.
Pozdro.
napisał(a)
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1677 Napisanych postów 26824 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 481586
j/w

Pas używasz wtedy gdy ciężar jest bardzo duży, ale nie koniecznie. To zależy od Ciebie jak będziesz się czuł lepiej. ( Może psychicznie nawet ) Przedramiona bolą, ponieważ nie są przyzwyczajone i nie są na tyle silne do pewnego ciężaru. Dla ułatwienia możesz kupić paski do sztangi, bardzo przydatne.. do ćwiczeń właśnie typu DeadLift

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening na masę mięśniową+odżywki

Następny temat

stagnacja

Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Proteinowy deser truskawkowy z proteinową kruszonką Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Bieganie czy siłownia: co zdrowsze dla serca?! Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Margaryna zwiększa ryzyko depresji Margaryna zwiększa ryzyko depresji Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Najbardziej atrakcyjne męskie części ciała według kobiet Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Zakres powtórzeń i jego wpływ na grupy mięśniowe Burgery wołowe w bułce orkiszowej Burgery wołowe w bułce orkiszowej Masa czy rzeźba, od czego zacząć? Masa czy rzeźba, od czego zacząć?