SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pierwszy plan, nie pierwszy kontakt ze sportem

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 530

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 6
Witam, od ponad roku chodzę na Tajski box i wpadłem na pomysł aby uzupełnić to siłownią. Mam mozliwość chodzić na siłownie do sąsiada kiedy mi tylko pasuje i myślę aby ze 2-3x w tygodniu uczęszczać tam. Ma on ławkę z regulacją, gryf prosty, lekko łamany, mocno łamany, hantle i około 80 kg obciążenia.

W piwnicy znalazłem stary plan brata i nie wiem czy według was on się do czegoś nadaje czy układać coś innego, brat aktualnie nie przebywa w Polsce ale z tego co pamiętam to jakieś efekty miał na tym planie jednak wydaję mi się on dośc dziwny i nie wiem czy mogę z niego korzystać.

Przepisze dokładnie jak na kartce ma abyście mogli go ocenić, skorygować(za co z góry dziękuję)
Trening A
Gryf lekko łamany[biceps]: 12,10,8,6,6 - liczba powtórzeń w serii, za każdym razem zwiększamy ciężar o 2,5kg
Mocno łamany węższy chwyt[biceps]: 10,8,6,6 - liczba powtórzeń w serii, za każdym razem zwiększamy ciężar o 2,5kg
Hantle[biceps]: 12,10,8,6,6
Martwy ciąg: 12,10,8,6,6 - liczba powtórzeń w serii, za każdym razem zwiększamy ciężar o 2,5kg
Wiosłowanie: 12,10,8,6,6 - liczba powtórzeń w serii, za każdym razem zwiększamy ciężar o 2,5kg
Brzuszki 4x25 powtórzeń

Trening B
Wyciskanie hantli na ławce płasko a następnie skośnie: 12,10,8,6,6
wyciskanie sztangi stojąc: 12,10,8,6,6
Wyciskanie zza głowy: 12.10.8.6.6
Triceps gryf łamany leżąc: 12.10.8.6.6
Uginanie przedramion w oparciu wspierając się o ławeczkę: 10,10,10,10
Brzuszki 4x25
Pompki 4x20

Następnie był trening C ale w nim znajdowało się tylko " NOOOOGIII !!!!!" Dowsłownie coś takiego więc myślę że był trening nóg ale bez sprecyzowanych ćwiczeń.


Co myślicie o tym planie? Uda się coś z tego ulepić czy ciężko będzie?


Pozdrawiam i czekam na odp :)

Zmieniony przez - Swiezak150 w dniu 2014-09-16 18:23:35
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 93 Napisanych postów 20118 Wiek 13 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 184230
Nie, ten plan się do niczego nie nadaje.

Albo weź coś z pierwszego roku treningów (podwieszony art w tym dziale) albo poszukaj na body factory arta siłownia a sporty walki (na pewno wyskoczy w googlach)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 133 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witaj,
zachęcam do skorzystania z indywidualnych porad, treningu przygotowanego przez naszych trenerów.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny 

Pozdrawiam.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siłownia, suple, bieganie.

Następny temat

Czy to miało sens? Prosba o rady ;)

Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki? Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Bo zawsze znajdzie się ktoś większy...