SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pierwszy cykl.

temat działu:

Doping

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 451

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 175 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 2224
Witam. Mam 18 lat i zastanawiam się nad zainwestowaniem w jakiś koks. Nie znam się na tym więc nie wiem czy w tym wieku mogę już coś brać i chciałym spytać czy to zależy też od masy ciała , a waże mało bo tylko 60kg. Z góry dzięki za pomocne odpowiedzi.

Najlepszą obroną jest atak

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 58 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 413
Na moje to powinienes zaczac od diety i pozadnych regularnych treningow, dorzucisz do tego suple i bedziesz rosl, nie potrzebujesz koksow ...
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 7539 Wiek 28 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 44955
prawie j/w

desiderata

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 991 Wiek 35 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 10657
Dział odżywianie i tam zacznij przygodę z kulturystyką

Nie wdawaj się w rozmowę z głupim. Najpierw sprowadzi Cię do swojego poziomu, a potem pokona doświadczeniem....

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Dietka jakaś tam jest , suple też były lecz ogólnie tylko poprawe siły zauważyłem ale masa ciągle stoi :( myśle że to dlatego że mam już taką genetyke i z racji tego chciałem spytać czy jakiś koks może poprawić moją mase i utrzymać ją.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 58 Wiek 32 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 413