Temat został odczytany 224 razy

Pierwsza redukcja

zgłoś naruszenie
  • xSprinterx
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 210
  • Wiek: 20 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1444
Mimo że ćwiczę już trochę umieszczam ten temat w treningu dla początkujących bo to moja pierwsza redukcja tak więc myślę że dobrze.
A więc tak chciałbym zredukować wreszcie tylko mam parę dręczących mnie pytań
Pierwsze to czy da radę redukować bez liczenia tych cholernych kalorii :/? Bo to średnio mi odpowiada a właściwie wgl .
Drugie to czy teraz(waże 93kg) zaczynając nie byłoby dobrym pomysłem obcinanie tylko węgli (czyli w moim przypadku tylko jest ryż i płatki owsiane) i obserwować jak to będzie szło?Włąsciwie to już obciołem 1 worek ryżu bo jadłem 3 na dobe ale jakoś waga stoi to nwm czy powoli ucinać te węgle?
Trzecie to chodzi o samo ćwiczenie a więc tak oceńcie czy będzie ok:
Teraz jak zaczołem redukcję dodałem 3x tygd kickboxing(1,5h treningu) i 4x siłownia została(po każdym treningu dodałem interwały 10-15cykli po 15s bieg 80% 45s odpoczynek) i jeszcze czasami mi się zdarza tak 2x w tygd wieczorkiem pobiegać na spokojnie cardio po 30min .
W miarę możliwości prosiłbym o odpowiadanie na pytania anie odsyłanie mnie to jakichś artykułów bo takich już trochę czytałem a mnie interesują odpowiedzi na te konkretne pytania. Z góry dzięki

1489935210000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87619
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 420820
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: wiosna 2009
Chociaż orientacyjnie sobie przelicz ile tych kalorii wychodzi czy mniej więcej jest ok.
Trening nie jest rozpisany więc trudno coś tu ocenić
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1489956961000
zgłoś naruszenie
  • xSprinterx
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 210
  • Wiek: 20 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1444
No też tak myślałem żeby na początek obliczyć ile mam aktulanie i później na oko obcinać. Tylko polećcie jakiś dobry kalkulator bo na 2 patrzyłem to walą po tyle węgli żeby dawać w stosunku do białka że nie chce mi się wierzyć że ktoś tak robi :/.Podeślę jeszcze dietke mniej więcej jak wygląda to ocenicie.
1489962866000
zgłoś naruszenie
  • xSprinterx
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 210
  • Wiek: 20 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1444









1489966411000
zgłoś naruszenie
  • xSprinterx
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 210
  • Wiek: 20 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1444
Posiłek 5/6 chodzi o to że zależy to od pory której wstanę i zjem śniadanie jeśli 10-11 to posiłek 5 jest posiłkiem ostatnim i jem go ok. 24 jeśli wstanę około 7-8 to posiłek 6 jest ostatnim i jem go około 23 .3-4 razyw tygd jem posiłek6 a a reszte wpierdzielam rybę.
Coś zmieniać jeśli chodzi o całość?To jest już jak coś z obcietymi węglami póki co ale stoje w miejscu więc nwm .
Na kalkulatorze mi pokazuje takie coś:
15% białka: 502 kcal = 126 g
55% węglowodanów: 1838 kcal = 460 g
30% tłuszczu: 1003 kcal = 112 g
ale trochę średnio mnie to przkonuje bo nwm co bym musiał jeść żeby tyle węgli dostarczyć jak ja już 2 torebkami ryżu w ciagu dnia jestem zapchany :/. Zresztą malutko białka tyle to może dla dziecka . Dziwne te kalkulatory .


Zmieniony przez - xSprinterx w dniu 2017-03-20 00:38:56
1489966588000
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87619
  • Wiek: 32 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 420820
  • Status: Ekspert
  • Trenuje: wiosna 2009
tutaj dobrze policzysz http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html

zrzut najlepiej zrobić tak, jak masz juz wszytsko wpisane to tylko klikasz generuj
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2017-03-20 08:08:28
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1489993653000
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32932
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228689
  • Status: Ekspert
Poniosło Cię z tymi węglowodanami chłopie. Na redukcji możesz podbić białko do 180-200g, tłuszcze na poziomie 80-100g i węglowodanami rotacja-300g w dni treningu i 250g w dni wolne.
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Dziennik:

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_pods._69-t1075096.html]



1489997758000
zgłoś naruszenie
  • xSprinterx
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 210
  • Wiek: 20 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 1444
ronie220 napisał(a):

Poniosło Cię z tymi węglowodanami chłopie. Na redukcji możesz podbić białko do 180-200g, tłuszcze na poziomie 80-100g i węglowodanami rotacja-300g w dni treningu i 250g w dni wolne.


No to przecież wstawiłem tylko jak mi kalkulator pokazuje. To co z dietki wyszło to mniej więcej tak jak napisałeś tylko za dużo białka i chyba będe zmuszony obciąć trochę bo faktycznie za dużo
1490010429000
zgłoś naruszenie
  • ronie220
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 32932
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 228689
  • Status: Ekspert
xSprinterx napisał(a):

ronie220 napisał(a):

Poniosło Cię z tymi węglowodanami chłopie. Na redukcji możesz podbić białko do 180-200g, tłuszcze na poziomie 80-100g i węglowodanami rotacja-300g w dni treningu i 250g w dni wolne.


No to przecież wstawiłem tylko jak mi kalkulator pokazuje. To co z dietki wyszło to mniej więcej tak jak napisałeś tylko za dużo białka i chyba będe zmuszony obciąć trochę bo faktycznie za dużo



Podczas redukcji te 2g na kg masy ciała może zostać.
Mowa o białku.
Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw).

Konsultacje treningowe i dietetyczne.

Dziennik:

[http://www.sfd.pl/Sprawność,_estetyka_i_harmonia/Ronie220_,_pods._69-t1075096.html]



2
1490019584000