logo
zamknij zamknij

Pierwsza redukcja

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 300

0 5 0
napisał(a)
xSprinterx
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 210 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1444
Mimo że ćwiczę już trochę umieszczam ten temat w treningu dla początkujących bo to moja pierwsza redukcja tak więc myślę że dobrze.
A więc tak chciałbym zredukować wreszcie tylko mam parę dręczących mnie pytań
Pierwsze to czy da radę redukować bez liczenia tych cholernych kalorii :/? Bo to średnio mi odpowiada a właściwie wgl .
Drugie to czy teraz(waże 93kg) zaczynając nie byłoby dobrym pomysłem obcinanie tylko węgli (czyli w moim przypadku tylko jest ryż i płatki owsiane) i obserwować jak to będzie szło?Włąsciwie to już obciołem 1 worek ryżu bo jadłem 3 na dobe ale jakoś waga stoi to nwm czy powoli ucinać te węgle?
Trzecie to chodzi o samo ćwiczenie a więc tak oceńcie czy będzie ok:
Teraz jak zaczołem redukcję dodałem 3x tygd kickboxing(1,5h treningu) i 4x siłownia została(po każdym treningu dodałem interwały 10-15cykli po 15s bieg 80% 45s odpoczynek) i jeszcze czasami mi się zdarza tak 2x w tygd wieczorkiem pobiegać na spokojnie cardio po 30min .
W miarę możliwości prosiłbym o odpowiadanie na pytania anie odsyłanie mnie to jakichś artykułów bo takich już trochę czytałem a mnie interesują odpowiedzi na te konkretne pytania. Z góry dzięki
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4102 Napisanych postów 90886 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 524767
Chociaż orientacyjnie sobie przelicz ile tych kalorii wychodzi czy mniej więcej jest ok.
Trening nie jest rozpisany więc trudno coś tu ocenić

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
xSprinterx
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 210 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1444
No też tak myślałem żeby na początek obliczyć ile mam aktulanie i później na oko obcinać. Tylko polećcie jakiś dobry kalkulator bo na 2 patrzyłem to walą po tyle węgli żeby dawać w stosunku do białka że nie chce mi się wierzyć że ktoś tak robi :/.Podeślę jeszcze dietke mniej więcej jak wygląda to ocenicie.
napisał(a)
xSprinterx
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 210 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1444








napisał(a)
xSprinterx
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 210 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1444
Posiłek 5/6 chodzi o to że zależy to od pory której wstanę i zjem śniadanie jeśli 10-11 to posiłek 5 jest posiłkiem ostatnim i jem go ok. 24 jeśli wstanę około 7-8 to posiłek 6 jest ostatnim i jem go około 23 .3-4 razyw tygd jem posiłek6 a a reszte wpierdzielam rybę.
Coś zmieniać jeśli chodzi o całość?To jest już jak coś z obcietymi węglami póki co ale stoje w miejscu więc nwm .
Na kalkulatorze mi pokazuje takie coś:
15% białka: 502 kcal = 126 g
55% węglowodanów: 1838 kcal = 460 g
30% tłuszczu: 1003 kcal = 112 g
ale trochę średnio mnie to przkonuje bo nwm co bym musiał jeść żeby tyle węgli dostarczyć jak ja już 2 torebkami ryżu w ciagu dnia jestem zapchany :/. Zresztą malutko białka tyle to może dla dziecka . Dziwne te kalkulatory .


Zmieniony przez - xSprinterx w dniu 2017-03-20 00:38:56
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4102 Napisanych postów 90886 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 524767
tutaj dobrze policzysz http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html

zrzut najlepiej zrobić tak, jak masz juz wszytsko wpisane to tylko klikasz generuj
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2017-03-20 08:08:28

kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1913 Napisanych postów 34744 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 242936
Poniosło Cię z tymi węglowodanami chłopie. Na redukcji możesz podbić białko do 180-200g, tłuszcze na poziomie 80-100g i węglowodanami rotacja-300g w dni treningu i 250g w dni wolne.
napisał(a)
xSprinterx
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 210 Wiek 20 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1444
ronie220
Poniosło Cię z tymi węglowodanami chłopie. Na redukcji możesz podbić białko do 180-200g, tłuszcze na poziomie 80-100g i węglowodanami rotacja-300g w dni treningu i 250g w dni wolne.

No to przecież wstawiłem tylko jak mi kalkulator pokazuje. To co z dietki wyszło to mniej więcej tak jak napisałeś tylko za dużo białka i chyba będe zmuszony obciąć trochę bo faktycznie za dużo
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1913 Napisanych postów 34744 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 242936
xSprinterx
ronie220
Poniosło Cię z tymi węglowodanami chłopie. Na redukcji możesz podbić białko do 180-200g, tłuszcze na poziomie 80-100g i węglowodanami rotacja-300g w dni treningu i 250g w dni wolne.

No to przecież wstawiłem tylko jak mi kalkulator pokazuje. To co z dietki wyszło to mniej więcej tak jak napisałeś tylko za dużo białka i chyba będe zmuszony obciąć trochę bo faktycznie za dużo


Podczas redukcji te 2g na kg masy ciała może zostać.
Mowa o białku.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Trening + dieta od potreningu.pl czy od fabryki siły? Jakie są Wasze opinie?

Następny temat

Bóle nóg podczas biegania czy pływania

Jak powrócić po kontuzji?

Jacek Kramek - ocena sylwetki

Czym wspomóc termogenezę i odchudzanie?

Czy kortyzol i stres sprzyjają nowotworom?

Czy na zdrowej żywności można przytyć?

Pieczone nogi kurczaka z warzywami

Seks a trening na siłowni

Leksykon suplementacji: beta-alanina