SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pierw rzeźba potem masa

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 429

Formularz - Proszę o pomoc

Zdjęcie sylwetki (mile widziane)

-

Wiek

16

Waga

70

Wzrost

180

Staż treningowy

3/4 mc

Obwód pasa

87

Obwód klatki piersiowej

96

Obwód uda

52

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

3x Piłka nożna

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

-

Stan zdrowia

-

Preferowane formy aktywności fizycznej

Siłownia, piłka nożna, bieganie

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

-

Wrażliwość na stymulanty

-

Możliwosci finansowe

120zł/mc - na początek mogę dać więcej

Cel/problem/opis

W temacie
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10624 Napisanych postów 43728 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Cześć, spróbuję opisać o co mi chodzi poniżej:
Więc dane o mnie macie w/w. Jestem zatłuszczony.. mój %bf = 19.4, teraz chciałbym na pewno zejść do 13%bf.

Mój cel dokładnie to redukcja do 13%, zdobyć siły, wytrzymałości, skoczności, szybkości, dynamiki, motoryka oraz innych czynników, aby haratać w piłkę:
- jakie polecacie suplementy/kreatynę itp. w trenowaniu piłki i redukcji ?;
- jakie trening polecacie FBW/P&P/Split lub inny ?;
- jakie partie trenować w jakie dni i ile serii, by trening na siłowni nie kłócił się z treningiem w piłkę nożną ?

Poniedziałek: Siłownia o 17:00
Wtorek: Trening o 17:00 Siłownia o 19:00
Środa: Wolne
Czwartek: Siłownia o 17:00 Trening o 18:00
Piątek: Siłownia o 17:00
Sobota: Trening o 11:00
Niedziela: Wolne

- dieta na ujemnym bilansie jest;
- nie chcę brać białka w proszku ani węgli.

Jeżeli już zredukuje do 13%, chciałbym nadal zdobywać siły, wytrzymałości, skoczności, szybkości, dynamiki, motoryki oraz innych czynników, aby haratać w piłkę:
- jakie polecacie suplementy/kreatynę itp. w trenowaniu piłki i zdobywaniu masy ?;
- jakie trening polecacie FBW/P&P/Split lub inny ?;
- jakie partie trenować w jakie dni i ile serii, by trening na siłowni nie kłócił się z treningiem w piłkę nożną ?

- dieta na bilansie dodatkowym będzie;
- nie chcę brać białka w proszku ani węgli.

Doświadczenie:
- żadnych suplementów ani nic nie brałem wcześniej;
- 4 lata granie w piłkę, bez przerw.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 5096 Napisanych postów 135236 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 845497
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

redukcja ze 103 na 83- 11kg juz spadlo, co dalej?

Następny temat

Prosze o poradę.

Sezonowe zaburzenia afektywne - czym są i jak z nimi postępować? Sezonowe zaburzenia afektywne - czym są i jak z nimi postępować? NALT - N-acetylo-L-tyrozyna podnosi możliwości umysłowe NALT - N-acetylo-L-tyrozyna podnosi możliwości umysłowe CT Fletcher - testament legendy CT Fletcher - testament legendy Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i suszonymi pomidorami Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i suszonymi pomidorami 6 sposobów na poprawę elastyczności mięśni 6 sposobów na poprawę elastyczności mięśni Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! 10 najlepszych suplementów, które poprawią twoje zdrowie 10 najlepszych suplementów, które poprawią twoje zdrowie Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady?