SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Pierw rzeźba potem masa

temat działu:

Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 419

Formularz - Proszę o pomoc

Zdjęcie sylwetki (mile widziane)

-

Wiek

16

Waga

70

Wzrost

180

Staż treningowy

3/4 mc

Obwód pasa

87

Obwód klatki piersiowej

96

Obwód uda

52

Uprawiany sport lub inne formy aktywności (jak często)

3x Piłka nożna

Ograniczenia żywieniowe (uczulenia, choroby)

-

Stan zdrowia

-

Preferowane formy aktywności fizycznej

Siłownia, piłka nożna, bieganie

Stosowane wcześniej diety (rozklad białko/ węglowodany/ tłuszcze)

-

Wrażliwość na stymulanty

-

Możliwosci finansowe

120zł/mc - na początek mogę dać więcej

Cel/problem/opis

W temacie
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43017 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Cześć, spróbuję opisać o co mi chodzi poniżej:
Więc dane o mnie macie w/w. Jestem zatłuszczony.. mój %bf = 19.4, teraz chciałbym na pewno zejść do 13%bf.

Mój cel dokładnie to redukcja do 13%, zdobyć siły, wytrzymałości, skoczności, szybkości, dynamiki, motoryka oraz innych czynników, aby haratać w piłkę:
- jakie polecacie suplementy/kreatynę itp. w trenowaniu piłki i redukcji ?;
- jakie trening polecacie FBW/P&P/Split lub inny ?;
- jakie partie trenować w jakie dni i ile serii, by trening na siłowni nie kłócił się z treningiem w piłkę nożną ?

Poniedziałek: Siłownia o 17:00
Wtorek: Trening o 17:00 Siłownia o 19:00
Środa: Wolne
Czwartek: Siłownia o 17:00 Trening o 18:00
Piątek: Siłownia o 17:00
Sobota: Trening o 11:00
Niedziela: Wolne

- dieta na ujemnym bilansie jest;
- nie chcę brać białka w proszku ani węgli.

Jeżeli już zredukuje do 13%, chciałbym nadal zdobywać siły, wytrzymałości, skoczności, szybkości, dynamiki, motoryki oraz innych czynników, aby haratać w piłkę:
- jakie polecacie suplementy/kreatynę itp. w trenowaniu piłki i zdobywaniu masy ?;
- jakie trening polecacie FBW/P&P/Split lub inny ?;
- jakie partie trenować w jakie dni i ile serii, by trening na siłowni nie kłócił się z treningiem w piłkę nożną ?

- dieta na bilansie dodatkowym będzie;
- nie chcę brać białka w proszku ani węgli.

Doświadczenie:
- żadnych suplementów ani nic nie brałem wcześniej;
- 4 lata granie w piłkę, bez przerw.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
TomQ-MAG Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4579 Napisanych postów 132643 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 687702
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

redukcja ze 103 na 83- 11kg juz spadlo, co dalej?

Następny temat

Prosze o poradę.

Zielone dodatki w diecie - czy warte uwagi? Jaki budyń wybrać? Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Czy kobiety powinny trenować ramiona? Wywiad z Moniką Biedką Lee Priest w szpitalu! Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis