SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Panowie prosze o profesionalną krytyke :P

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 428

Formularz - Proszę o pomoc

Płeć

M

Wiek

20

Waga

87

Wzrost

186

Cel treningowy

Masa

Staż treningowy na siłowni

3 miesiące

Uprawiane inne sporty

brak

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki)

Full

Dieta

Jest jak najbardziej

Przeciwwskazania medyczne (wady postawy, choroby, kontuzje)

brak

Zażywane suplementy

gainer, białko

Ostatnio przerabiany plan

ogolny

Wyniki w podstawowych ćwiczeniach [kg] (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc)

przysiad 100 x 6 , WL 70 x 6 MC. 70 x 10. Nie sprawdzam maxów
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 140
Pon.

Klatka

Wyciskanie leżąc 4x 10,8,8,6
Wyciskanie sztangielek na skosie 4x 12, 10, 8 ,6
Rozpiętki płasko 4x 10

Bic.

Uginanie ze sztangą prosta 4x10
uginanie w podporze o kolano hantlem 4x 10


Wto.

Nogi

Przysiad sztanga z przodu 5x 10
Wykroki 3x 10
Sównica 3x 10
Syzyfki 3x 10
Uginanie (2 głowe ud) maszyna 5x 10
Wspiecia na sównicy (łydki) 4x 15


środa odpoczynek



Czwartek

Barki ( przedni i boczny akton)

Wyciskanie żołnierskie 4 x 10
Unoszenie sztangi do przodu na prostych rękach 3x 10
Wznoszenie sztangielek wzdłuz tułowia na prostych rękach 3 x 10
Kaptury sztangielki stojąc 3x 15

Triceps

pompki na poręczach 3 x max (nie zrobie zamierzonych seri)
wyciskanie francuskie leżąc 3x 10
sciąganie linek górnego wyciagu 3x 10




pt.

Grzbiet

Drążek plan z podciaganie.pl etap 4-5 podciagnieć (cienizna :P)
Wiosłowanie koncówka sztangi 4x 12,10,8,6
wioslowanie sztangielka 3x 10
MC 5 x 10

Barki tył

sciaganie linek wyciagu górnego na boki 3x 10

Brzuch

Allachy 4 x 20
Podciaganie nóg na drabince 3x 15
Przeginanie ciała ze sztangielkami na boki 3 x 15




Prosze o fachowa pomoc plan układałem sam. z gory dziekuje
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
peepeek ŁAMATOR
Znawca
Szacuny 45 Napisanych postów 17188 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 47901
Poprzedni plan?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 140
chodzi o zestawienie cwiczeni czy tylko układ w ciagu tygodnia?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 132 Napisanych postów 20191 Wiek 5 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 69241
Witam.
Jeśli szukasz indywidualnych porad, diety opracowanej precyzyjnie dla Ciebie przez naszych dietetyków oraz treningu przygotowanego przez naszych trenerów personalnych to skorzystaj z tej oferty.

Nasi specjaliści przygotują wszystko za Ciebie i specjalnie dla Ciebie

http://potreningu.pl/plany/strefa-mezczyzny

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 340 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4735
Siema, mam takie pytanie off-top. Powiesz skąd wziałeś taki jakby szablonik jak na początku? ze wiesz, płeć waga iotd..:P pierwszy post
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 140
zaznaczylem przy zakladaniu postu pod tabelka na wpisywanie planu
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 340 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 4735
Ok, dziękuje :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 140
pomoze ktos?
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2080 Napisanych postów 36088 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 259973
Siadasz 100kgx6 po 3 miesiącach treningu?

Na 99% są to ćwiarteczki.Chcesz uszkodzić kolano?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 17 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 1544
Ja po 2-óch miesiącach (na Twoim planie btw - 2 i 3 etap) skoczyłem z 30-40kg na 85kg x 10 rep robiąc pełne przysiady tzw. ATG. I były to pełne, nieudawane przysiady, bo z każdym z kim rozmawiałem odradzał mi robienie takich przysiadów strasząc uszkodzeniem kolan. I w sumie możliwe, że mieli rację, bo teraz przy przysiadzie gdy kąt między udem a łydką jest mniejszy niż 90 stopni odczuwam ból w prawym kolanie, przez co na jakiś czas odpuściłem to ćwiczenie :/ Może technika w którymś momencie zawiodła, a może za szybko dorzucałem cięzaru... nie wiem. Ale wracając do tematu, bazując na własnym doświadczeniu 100kg po 3 miesiącach wydaje mi się realne..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 140
ronnie masz racje nie sa to pelne przysiady. Gdy robie pelne czuje pieczenie w dole brzucha i wyskakuje kicha mysle ze to przepuchlina daje o sobie znac sciskam sie mocno pasem. gdy robie przysiady do lawki to jest ok. jak oceniasz ogolnie rozkalad planu co myslisz o innych treningach moga dac efekt?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jak zwiekszyc obwód ramion

Następny temat

rowerek

Kasza czy ziemniaki? Porównanie okiem dietetyka Pasja Maszyny o której nie wiedzieliście! Łukasz Sosiński - ocena sylwetki Jaka kasza jest najzdrowsza? Jakie węglowodany wybrać? Leksykon suplementacji: Acetyl-L-karnityna Trening na masę - 5 złotych zasad Katarzyna Strzelczyk - ocena sylwetki