Temat został odczytany 4617 razy

PURE Health&Fitness - ostrożnie!

zgłoś naruszenie
  • spytajsie
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 4
Witajcie!
Chciałbym Was wszystkich ostrzec przed podpisaniem umowy w PURE!
Zostałem bardzo oszukany i teraz się męczę z nimi i wojuję.

Sprawa zaczęła się jak zwykle niewinnie, kiedy to konsultant przedstawiał mi umowę ustnie, abym podpisał umowę a on miał prowizję (od umowy mają prowizje). Jak się okazało konsultant zmienił pewne fakty w regulaminie aby mi pasowało, abym podpisał umowę a on miał kolejną na swoim koncie.

Ładnie 'zmienił' punkt regulaminu dotyczący zapłaty, jak się okazało, jest zupełnie inaczej - zostałem oszukany. W późniejszym czasie owy konsultant został zwolniony za oszustwa a mnie mimo wszystko obowiązywała umowa.

Podczas kolejnego 'szarpania' się, aby wejść na teren siłowni, poprosiłem menagera, aby sobie wszystko wyjaśnić jak człowiek.
Podeszła do mnie pani menager, która okazała się bardzo nie profesjonalna, nie kompetentna a i nawet nie kulturalna. Kolejne 10-15minut "szarpania" się z menagerką, która nie potraiła odpowiedzieć na podstawowe pytania jakie jej zadałem używała zwrotów "ale mnie to nie interesuje"...takie odpowiedzi padały w stosunku do klienta, dla mnie to dość ośmieszające.

Po 'wygraniu boju' i wejściu na teren siłowni, skończeniu ćwiczeń postanowiłem napisać skargę do centrali na tą 'świetną' panią menager... napisałem obfitą skargę na 1,5 kartki A4, na drugi dzień otrzymałem odpowiedź od menagera regionalnego....O dziwo owa skarga zawierała jakieś 10 linijek tekstu z BŁĘDAMI i słowami, które nie występują w słowniku języka polskiego. To baaardzo profesjonalne podejście. W mailu zapewniał mnie, że się ze mną skontaktuje aby rozwiązać problem, niestety olał mnie i nie doczekałem się żadnego kontaktu. Zadzwoniłem sobie na pureline gdzie się okazało, że owy menager regionalny zaznaczył w systemie, że sprawa została ROZWIĄZANA, a nie była. Napisałem już kolejne pismo do centrali, czekam na kolejną odpowiedź.


Prześledziłem fora, wszystkie wypowiedzi, udałem się do rzecznika praw konsumenta, który mi powiedział, że PURE słynie z umowy, która jest niezgodna z prawami konsumenta i już była sprawa sądowa w tej sprawie, którą PURE przegrało.

wg ich regulaminu Klub nie może doliczać żadnych dodatkowych opłat, a płacąc przy kasie a nie przelewem doliczane jest 10 a nawet 20 zł.

Zerwanie umowy jest możliwe tylko z karą, o której nie ma słowa w regulaminie znajdującym się na ich stronie.



Zanim ktokolwiek podpisze umowę, proszę się DOKŁADNIE wczytać w ta co jest napisane z tyłu umowy, wszelkie zapewnienia konsultantów proszę wziąć na piśmie i nie dać się oszukać! Pomyśl, czy zwykła siłownia nie jest lepsza niż korporacyjna...

Pozdrawiam
Krzysiek

1330279309000
zgłoś naruszenie
  • korsarz77
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 40
  • Wiek: 38 lat
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 861
Chodziłem do PURE w Silesii przez okres 6-ciu miesięcy, aż do momentu, kiedy obowiązki związane z praca nie pozwoliły mi na chodzenie na siłownie. Przez pierwszy miesiąc absencji dokonałem opłaty abonamentowej sadząc, że może w następnym miesiącu nadrobię zaległości w ćwiczeniach. Po miesiącu braku obecności na siłowni, otrzymałem telefon oraz sms-a o uregulowaniu opłaty za dany miesiąc. Dałem sobie jeszcze jedną szansę, a praca mi się tak ułożyła, że byłem praktycznie non stop w delegacji. Chciałem złożyć wypowiedzenie...i zaczęło się. NIE ma takiej opcji - usłyszałem - ponieważ mam wykupiony roczny abonament. Kończę na tym moją pierwszą i ostatnią przygodę z PURE Poland. Może i fajna atmosfera ale podejście do Klienta żadne. Kasa, kasa i jeszcze raz kasa - tym jesteś dla właścicieli tej firmy. Całe szczęście, że podałem dane do konta, przez które sporadycznie robię przelewy, przez co nic się na nim nie dzieje i zawsze mam na nim tylko parę złotych. Co miesiąc otrzymywałem powiadomienie z banku o odmowie wykonania transakcji płatniczej w ramach polecenia zapłaty. W końcu na swoim koncie anulowałem te dyspozycje, przez co bank nie mógł już ode mnie takiej transakcji wymagać.
Moi Drodzy! Oświadczam, iż Jest to Najgorsza Siłownia na która uczęszczałem. Najgorsza pod względem TERRORU wymierzonego w Klienta. Poza tym, otrzymywanie kary za nieterminowe wpłaty miesięcznej w wysokości 50pln jest moim zdaniem chore. To się nadaje tylko do TVN-u. Może ktoś z tą firma zrobi porządek.
Znalazłem ostatnio stronę na Facebook-u "Oszukani przez PURE" https://www.facebook.com/pages/Oszukani-Przez-PURE-Health-Fitness/525060814196004 
Polecam! Piszcie otwarcie! Zróbmy z tą firmą porządek! Pozdrawiam!
1372259818000