SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PRODŻEKT DZIKA MASA by Srubex23

temat działu:

PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2203

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 194 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 23642
PRODŻEKT DZIKA MASA by Srubex23

A więc troche o mnie, mam na imię Marcin, 18 lat skończyłem w Marcu. W maju tego roku musiałem przerwać siłownie, ze względów osobistych, przez wakacje robota i mało jedzenia, motywacji, przez co pod koniec wakacji wazyłem 75 kg (na początku maja 83). Od września postanowiłem wystartować z tematem na 100% i obecnie nie ma żadnych wymówek. Waga na dzień dzisiejszy to 84 kg, więc już troche odrobiłem. Pewnie weszło sporo wody i trochę tłuszczu, ale nie przejmuję się tym, bo jestem na masie, jestem ektomorfikiem i raczej mocno mnie nie zalewa. Myślę, że masę będę prowadził aż do tego punktu, w którym stwierdze, że jest okej i jest z czego redukować.

Jeżeli chodzi o starty, wiem, że droga jest jeszcze bardzo, bardzo, bardzo długa %) ale mam je w planach i chciałbym wystartować. Może jak się uda to 2016 , jeżeli finanse i zdrowie pozwolą.

Wymiary :
Wzrost - ~180cm
Waga - 84kg

Zakładam dziennik w prodżekcie, ponieważ myślę, że doda mi to mocnego kopniaka motywacyjnego, postaram się zrobić jak największy progres. Przepraszam za to, że na zdjęciach nie widać kartki (w przybliżeniu na kompie widać ), jak nie uznacie nie obraże się Moja wina. Powodzenia reszcie i lecimy z tematem!












Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 164
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 831 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 8935
Powodzenia.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 9580 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 34564
Witam również tutaj - dużo motywacji życzę.

Powodzenia;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 194 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 23642
KLATKA + BICEPS + ŁYDKI

1.Wyciskanie leżac 5x5 70kg + rozgrzewka
2.Brama górna 4 serie
3.Butterfly 3 serie

4.Modlitewnik jednorącz + oburącz 4 serie

5.Wspięcia na palce 4 serie (3 rozstawy)


MICHA :

-jajecznica + chleb
-mięso + ryż + sos
-TRENING
-Snickers
-mięso + ryż + sos + oliwa
-chleb + jajka


OPIS

Czas na trening, po dwóch dniach offu :) Nastawienie pozytywne to i trening mega pozytywny. Klatka pękała dzisiaj, mimo, że nie lubie wyciskań, postanowiłem coś machnąć i wpadło na 5x5, na stałym ciężarze. Potem już ćwiczenia typowo rozciągające, jednak nie zjeżdżałem do małych obciążeń, a powtórzenia zróżnicowane.

Na biceps jedno ćwiczenie starczy, postanowiłem, że dorzuce po prostu jeszcze ćwiczenia na łydki, gdyż mam z nimi problem ;)

Jutro trening z ranka :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 194 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 23642
PLECY + TRICEPS

1.Podciąganie na drążku 5 seri
2.Przyciąganie wyciągu górnego 5 seri
3.Wiosłowanie na maszynie 4 serie
4.Unoszenie tułowia 4 serie

5.Wyciąg górny oburącz 4 serie
6.Wyciąg górny jednorącz 3 serie


MICHA :

-jajecznica + chleb
-TRENING
-mięso + ryż + sos
-mięso + ryż + sos + oliwa
-chleb + jajka


OPIS

Trening z rana, według mnie nawet lepiej, gdybym miał taką możliwość, to częściej bym tak trenował. Dzisiaj poszły plecy, mega intensywnie, pewnie jutro zakwasy będą. Dorzuciłem jeszcze triceps, jednak już mało energi było.

Myślę, czy od poniedziałku nie przejść na większą ilość tłuszczy, a trochę mniejszą węgli,.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 9580 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 34564
Ja uwielbiam trenować rano, zupełnie inna bajka ;) A kiedyś sobie nie wyobrażałam treningu po jednym posiłku, jaki to człowiek potrafi być zmienny ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 194 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 23642
Doris.K
Ja uwielbiam trenować rano, zupełnie inna bajka ;) A kiedyś sobie nie wyobrażałam treningu po jednym posiłku, jaki to człowiek potrafi być zmienny ;)



Mi też się spodobał, szkoda tylko, że nie ma jak :/
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 9580 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 34564
Ja na szczęście mam jak i z przyjemnością z tego korzystam. Jakbym była zmuszona do trenowania wieczorem wtedy gdy jest największy zgiełk i tłum na siłowni to chyba by mi się odechciało. Podziwiam wszystkie osoby, które mają siłę walczyć o każdy sprzęt, hantle itd itp.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 194 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 23642
DNT


MICHA :

-jajecznica + chleb
-mięso + ryż + sos + krakersy
-mięso + ryż + sos + oliwa
-chleb + jajka


OPIS

Dzisiaj DNT, odpoczynek, wypad do kina z klasą. Niedługo wyjazd do niemiec na praktyki i muszę ogarniać trochę spraw, więc mało wolnego czasu. Mam tylko wielką nadzieje, że w niemczech będę miał internet i dostęp do siłowni :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 95 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 911
Bardzo fajna forma, tym bardziej w takim wieku, gratuluję :) Hehe, każdy wyjazd ten sam problem "oby była siłownia i internet" xD Na długo jedziesz na te praktyki? ;)
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - Muzzy17

Następny temat

PRODŻEKT DZIKA MASA - bez zbednego pasa by kwachuk1

Wywiad z Moniką Biedką Lee Priest w szpitalu! Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis Czy SAA mają wpływ na syntezę kolagenu? Jaki budyń wybrać? Jakie orzechy są najzdrowsze?