SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PRODŻEKT DZIKA MASA - SzaroUek

temat działu:

PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3041

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 705 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22459
Dzień dobry

Troszkę o mnie:
wiek: 18 lat (rocznik 96)
wzrost: 190 cm
waga: 83 kg
pas: 79cm
ramię: 36cm
udo: 61cm
klata: 102,5cm

Trening:

Dzień 1:
1) przysiady 5s
2) wiosłowanie ze sztangą 4s
3) martwy ciąg 5s
4) podciąganie nachwytem 4s
5) allachy 2s
6) rower stacjonarny 15 minut

Dzień 2:
1) wyciskanie na ławce płaskiej 5s
2) wyciskanie sztangi z klatki stojąc 4s
3) wyciskanie hantli na ławce płaskiej 5s
4) pompki 3s
5) rower stacjonarny 15 minut

Dzień 3- wolne

i tak w kółko.

Dieta:
3300 kcal- 54% węgle, 23% białko, 23% tłuszcz

Tylko czyste jedzenie. Max 2 cheat meal'e w miesiącu.

źrodła węgli: ryż, płatki owsiane, rodzynki, wafle ryżowe
źródła białek: tuńczyk, jajka, twaróg półtłusty, pierś kury, schab wieprzowy, WPC
źródła tłuszczy: oliwa, orzeszki ziemne

Suplementacja:
carbo- 70g po treningu
jabłaczan kreatyny- 5 g DNT, 10g DT
bcaa- 10g po treningu
cynk,magnez,wit c


Aktualny stan sylwetki:







Zmieniony przez - SzaroUek w dniu 2014-10-10 13:31:03




Zmieniony przez - SzaroUek w dniu 2014-10-10 13:31:25





Zmieniony przez - SzaroUek w dniu 2014-10-10 13:31:50
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 412 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4896
jestes wysoi, nie żałowałym żarcie, nawet cheatów ( zwłąszcza potrenigowo przy partiach typu nogi/plecy)
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 705 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22459
Czity mnie niszczą psychicznie Jak zjem coś niezdrowego to później kilka godzin mam wyrzuty sumienia

Zmieniony przez - SzaroUek w dniu 2014-10-10 21:11:44
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 187 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 27169
Oj to nie ma co ryzykować o psychikę trzeba dbać.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 412 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4896
bez przesady, odmawiać sobie będziesz na redu
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 187 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 27169
Nie wiem jak wy, ale ja na masie zero ciśnienia na inny żarcie, nawet nic mi się nie marzy. Co innego pod koniec redu.
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 705 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22459
zobaczymy jak to będzie... ale raczej bardzo czysto

na Wielkanoc miałem 96cm w pasie- nie chce znowu doprowadzić do takiego stanu
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 705 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22459
Piątek 10 października 2014
Bardzo przyjemny dzień . Lekcje zacząłem o 8,50 , a skończyłem o 11,30 . Odraz i humor lepszy jak tyle w szkole się siedzi . Dziś bardzo ciężki trening... Najważniejsze, że dałem rade Uprzedzam- moja dieta jest praktycznie codziennie taka sama- monotonna. Mi to nie przeszkadza. Może raz na tydzień jem co innego niż zazwyczaj. Po prostu zmieniam przyprawy itp i wszystko mi smakuje, więc nie widzę powodu zmieniać produktów.

Trening:
Dzień A:
1) przysiady 5s 80kg ( 5x12)
2) wiosłowanie ze sztangą 4s (5x10)
3) martwy ciąg 5s 90kg (5x8)
4) podciąganie nachwytem 4s (5, 3x4)
5) allachy 2s
6) rower stacjonarny 15 minut

Zielony= zwiększam ciężar na następnym treningu.


Suple:
carbo- 75g po treningu
bcaa- 10g po treningu
jabłczan kreatyny- 5g przed treningiem i po 5 po treningu
wit c, magnez, cynk- przed snem


Dieta:


napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 253 Wiek 25 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 3074
ja ostatnimi czasy jak robie rano trening to potreningowy jest moim cheatem;] robir omleta na slodko i mega wchodzi,dobry smaczny i zdrowy i do tego wchloniety w moment poo treningu polecam!!bede zagladal;)jutro zaloze swój dt pzdr
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 705 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22459



Dzień B:
1) wyciskanie na ławce płaskiej 5s 70kg
2) wyciskanie sztangi z klatki stojąc 4s 40kg
3) wyciskanie hantli na ławce płaskiej 5s 17kg
4) pompki 3s
5) rower stacjonarny 15 minut


carbo- 75g po treningu
bcaa- 10g po treningu
jabłczan kreatyny- 5g przed treningiem i po 5 po treningu
wit c, magnez, cynk- przed snem








Zmieniony przez - SzaroUek w dniu 2014-10-11 21:41:53
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 831 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 8935
Powodzenia.
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

PRODŻEKT DZIKA MASA- 'Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ' DT by Radzio00s

Następny temat

PRODŻEKT DZIKA MASA - krzy92

“The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka “The Biggest Loser” -71kg! Niezwykła przemiana Australijczyka Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Trening intuicyjny, czym jest i jakie są najczęstsze błędy? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Ksylitol - właściwości, zastosowanie. Czy dodawać cukier brzozowy do posiłków? Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Anna Miszczyszyn-Józwa - ocena sylwetki Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Split, dla kogo przeznaczony jest trening dzielony? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu?  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki