SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PRODŻEKT DZIKA MASA- 'Dopóki walczysz jesteś zwycięzcą ' DT by Radzio00s

temat działu:

PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

słowa kluczowe: , , , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1920

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 164
Cześć cześć mam na imię Radek, mam 17 lat, moja przygoda z siłownią zaczęła od połowy kwietnia 2014 roku. Ważyłem 69 kg, postanowiłem że trzeba przybrać na masie... Unikałem ruchu,jadłem ile wlezie i aktualnie ważę 80 kg, dosyć mocno mnie zalało lecz na razie nie zwracam na to uwagi i do grudnia pociągnę masę :)
Suplementacja: omega 3, witamina C,gainer.
Trening poznacie z czasem :)
Zdjęcia




Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 164
Dobra czas na pierwszy wpis.. Jestem po treningu klaty i pleców (superserie), trening był następujący :
wyciskanie na ławce poziomej 10,8,8,6 powtórzeń
martwy ciąg 10,8,8,6 powt

wyciskanie na ławce poziomej na maszynie 10,8,8,6 powt
wiosłowanie 10,8,8,6 powt

wyciskanie skos dodatni 10,8,6,6 powt
wiosłowanie końcem sztangi 10,8,8,6 powt

rozpiętki w bramie,dół 12,10,8,6
przyciąganie klamer wyciągu dolnego 10,8,8,6


Zmieniony przez - Radzio00sx w dniu 2014-10-11 12:01:40
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 164
tutaj jeszcze macie moje śniadanko :) 100gram płatków kukurydzianych,30 gram płatków cheerios, 150gram łososia i figa :)


Zmieniony przez - Radzio00sx w dniu 2014-10-11 12:07:57
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 52 Napisanych postów 705 Wiek 21 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 22459
Aż jestem ciekawy co zdziałasz... Ja nie wyobrażam robić sobie martwego ciągu w superserii z czymkolwiek a tym bardziej z innym ćwiczeniem wielostawowym.

Powodzenia
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 831 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 8935
Powodzenia.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 9580 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 34564
Witam ;)
Robisz trening klatki i pleców w jednym dniu? Nie lepiej rozdzielić to na dwa osobne treningi?

Będę zaglądać, powodzenia !
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 164
Ten tydzień był tak ustawiony,ponieważ miałem treningi z trenerem i wszystkie partie ciała były robione w superseriach.Dzisiaj biceps i triceps !
Uginanie przedramion podchwytem na modlitewniku 8,8,8,8 powt
wyciskanie sztangi na ławce w wąskim uchwycie 8.8.8.8 powt

uginanie przedramion podchwytem na maszynie 10,10,10 powt
prostowanie przedramion na maszynie 10,10,10 powt

drag curls 12,12,12,12 powt
wyciskanie francuskie hantla jednorącz 12,12,12,12 powt

siódemkowanie
No a triceps jeszcze robiliśmy..
pompki w podporze tyłem 12,12,12 powtórzeń i drop set . Po treningu wypiłem gainera :)


Zmieniony przez - Radzio00sx w dniu 2014-10-12 18:20:32
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 9580 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 34564
Jak oceniasz treningi z trenerem? Lepiej niż samemu?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 164
Tak,lepiej niż samemu... Ogólnie trener mnie dużo nauczył ponieważ na każdym kroku coś zle robiłem Dzisiaj barki i przedramiona !

Wyciskanie sztangi sprzed głowy 12,10,8,6 powt
wyciskanie sztangielek 10,8,8,6 powt
unoszenie sztangielek bokiem 10,8,8,6 powt
wiosłowanie na wyciągu 15,12,10,8 powt i drop set
Waga na dzień dzisiejszy 81,2 kg :)
Przedramion nie opisuje

Zmieniony przez - Radzio00sx w dniu 2014-10-14 19:26:05
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 20 Wiek 20 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 164
uu masakra,nikt nic nie pisze.. ;d Dzisiaj był trening nóg !

Przysiady z sztangą na barkach 15,12,12,10 powt
martwy ciąg na prostych nogach 15,12,12,12 powt

wypychanie nóg na suwnicy 15,15,12,12 powt
uginanie nóg na maszynie leżąc 15,15,15 12 powt

wypychanie nóg na maszynie 15,15,12,12 powt
uginanie nóg leżąc hantlem między stopami 15,15 ,12,12 powt
I na koniec 4 serie wykroków,każda 15 powt i drop set :) Już niedługo nagram filmik z treningu ! :D
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 9580 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 34564
Jak nikt? A ja to co?:D
Ja też się zdecydowałam na pomoc trenera przy treningach siłowych pleców i barków bo z tymi partiami mam w sumie największy problem ;)
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

PRODŻEKT DZIKA MASA - Monos

Następny temat

PRODŻEKT DZIKA MASA - SzaroUek

Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Trening funkcjonalny Leksykon suplementacji: N-acetyl-l-cysteina Anna Karcz- długo wyczekiwany powrót! Grzegorz Kępa- "oczyszczenie" branży Paige Hathaway na stole operacyjnym!