SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PRODŻEKT DZIKA MASA BY HOLIGAN

temat działu:

PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2665

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 777 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8190


Cześć wszystkim!
Nazywam się Piotrek, mam 24 lata i postanowiłem założyć bloga w tym dziale bo założenia konkursu pokrywają się z moimi celami treningowymi na ten rok. W tej chwili jestem podczas przygotowywania się do masy i najbliższe dwa tygodnie będą pod znakiem redukcji. Dalej wszystko będzie zmienione pod kątem masy, która będzie u mnie trwała do połowy/końca marca.

Wiek: 24 lata
Wzrost: 184cm
Waga: ~85kg

Jutro będę robił dokładne pomiary (jak co tydzień) więc może wrzucę coś więcej.



Przez cały czas trwania będzie oparta na założeniach IF. Uczta/post na chwilę obecną 8/16, podczas masy może dojść do 10/14.
Na razie wygląda to tak:
kcal - 2200
B - 2-2,5g/kg
W - <30g
T - reszta
Podczas masy stopniowo będę dodawał węgli (zacznę od ok. 100g w DT) i kcal. Węgle dojdą nawet do 300-500g, będę dostosowywał wszystko do reakcji organizmu.



Poniedziałek:
A1. Wyciskanie leżąc 12 - 15; 30s przerwy; powoli, jednostajnie
A2. Wiosłowanie hantlą 12 - 15; 30s przerwy;
A3. Rozpiętki 15 - 20; 30s przerwy;
A4. Wznosy hantli w opadzie siedząc 15 - 20; 30s przerwy; 2sekundowe napięcie
A5. Wyprosty ramion hantlą z przed klatki 12 - 15; 30s przerwy; powoli, jednostajnie
A6. Uginanie ramion hantlami stojąc supinacja 12 - 15; 3 min przerwy; powoli, jednostajnie
+ HIIT

Wtorek:
A1. Przysiad 12 - 15; 30s przerwy;
A2. Uginanie nóg leżąc 12 - 15; 30s przerwy;
A3. Przysiad na hack maszynie 15 - 20; 30s przerwy;
A4. Wyprosty nóg 15 – 20;
A5. Wspięcie na palce 15 - 20; 3 min przerwy
+ BRZUCH
1a. Allachy z linką z wyciągu 3-5s 8-12p
1b. Wznos nóg leżąc na ławce 3-5s max
2a. Opad na boki ze sztangielką 3-5s 8-12p
2b. Russian twist 3-5s max

Czwartek:
A1. Wycisk hantli siedząc 12 - 15; 30s przerwy; powoli, jednostajnie
A2. Przyciąganie hantli wzdłuż tułowia 12 - 15; 30s przerwy; 2sek napięcia
A3. Wycisk hantli skos 12 - 15; 30s przerwy;
A4. Szrugsy hantlami 15 - 20; 30s przerwy; 2sek napięcia
A5.Prostowanie na wyciągu górnym z "rozrywaniem" 12 - 15; 30s przerwy; powoli, jednostajnie
A6. Uginanie ramion chwyt młotkowy 12 - 15; 3 min przerwy;powoli, jednostajnie
+HIIT

Oczywiście za 2 tygodnie zmiana - prawdopodobnie będzie I' Bodybuilder delikatnie zmodyfikowany pod moje możliwości.



Na chwilę obecną:
- białko WPC i matrix
- BCAA

Za 2 tygodnie:
- białko
- BCAA
- UNS Creatine HCL
- przedtreningówka
- Omega 3
- ZMA
Jeżeli coś się zmieni to dam znać, bo po niedzieli będą zakupy :)

No i obecna forma:








Zmieniony przez - HoligaN90 w dniu 2014-10-11 18:20:04

Pamiętaj! Nie znam strzachu, więc jedź na plaże-przyzwyczajaj się do piachu!!!
http://www.sfd.pl/~TAJEMNICA_ZDROWEGO_JEDZENIA:_27_waznych_porad_~_!-t358150.html - Tajemnica zdrowego zywienia ~ !

http://www.sfd.pl/~TEST-_XP+CP_&_dodatki--->Masa_by_HoligaN90-t360772.html -Zapraszam!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 15333
Siemasz.
Również planuje wystartować z własnym dzienniczkiem i powiem ci,że twoja grafika daje bardzo dużą przejrzystość.Mógłbym wykorzystać ją w swoim temacie? :D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 412 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4896
albo masz wąski korytarz albo kawał chłopa z ciebie :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 831 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 8935
Powodzenia.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 777 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8190
Shrom
Siemasz.
Również planuje wystartować z własnym dzienniczkiem i powiem ci,że twoja grafika daje bardzo dużą przejrzystość.Mógłbym wykorzystać ją w swoim temacie? :D


Kazdy ma jakis pomysl na dziennik i jego przejrzystosc, zrobienie wlasnej grafiki prawde nie kosztuje duzo czasu, wiec nie zrozum mnie zle, ale nie jestem za chodzeniem na "łatwizne"

fiszmejker
albo masz wąski korytarz albo kawał chłopa z ciebie :)

Łapy dość długie ale korytarz rzeczywiście wąski:) może zabraknąć miejsca na podsumowanie w grudniu
UNS - dziękuję na pewno się przyda!

Zmieniony przez - HoligaN90 w dniu 2014-10-12 14:31:42

Pamiętaj! Nie znam strzachu, więc jedź na plaże-przyzwyczajaj się do piachu!!!
http://www.sfd.pl/~TAJEMNICA_ZDROWEGO_JEDZENIA:_27_waznych_porad_~_!-t358150.html - Tajemnica zdrowego zywienia ~ !

http://www.sfd.pl/~TEST-_XP+CP_&_dodatki--->Masa_by_HoligaN90-t360772.html -Zapraszam!!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 9580 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 34564
Witam ;)
Miło, że zdecydowałeś się na masowanie z nami ;)

Do grudnia to coś czuję, że szerokość korytarza w pewnych miejscach może ulec zmianie.
Będę zaglądać, powodzenia !

Zmieniony przez - Doris.K w dniu 2014-10-12 17:22:44
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 777 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8190
No i pierwszy dzień za mną. Dzisiaj treningowy.



Dzisiaj trening wleciał na czczo, ostatni poniedziałkowy - czas się pomału żegnać z redukcją :)
Poniedziałek:

A1. Wyciskanie leżąc 12 - 15; 30s przerwy; powoli, jednostajnie
T1: 50-50-45kg
A2. Wiosłowanie hantlą 12 - 15; 30s przerwy;
T1: 30-30-30kg
A3. Rozpiętki 15 - 20; 30s przerwy;
T1: 12-12-12kg
A4. Wznosy hantli w opadzie siedząc 15 - 20; 30s przerwy; 2sekundowe napięcie
T1: 5-5-5kg
A5. Wyprosty ramion hantlą z przed klatki 12 - 15; 30s przerwy; powoli, jednostajnie
T1: 9-9-9kg
A6. Uginanie ramion hantlami stojąc supinacja 12 - 15; 3 min przerwy; powoli, jednostajnie
T1: 9-9-9kg

+ HIIT
T1: 7 x [20/40] orbitrek




Dzisiaj cheat day także było kolorowo, z resztą sami zobaczycie.

Post: 16h +/-1h
Uczta: 8h +/- 1h


Na początek wczorajsze zakupy:

Potem ich metamorfoza:


Zestaw na zajęcia: bezpośrednio po treningu białko + banan, później reszta.



Obiad:

I kolacja:





- Po treningu BCAA ~8-10g
- Przed snem ZMA 2 caps.

Zmieniony przez - HoligaN90 w dniu 2014-10-13 21:26:19

Pamiętaj! Nie znam strzachu, więc jedź na plaże-przyzwyczajaj się do piachu!!!
http://www.sfd.pl/~TAJEMNICA_ZDROWEGO_JEDZENIA:_27_waznych_porad_~_!-t358150.html - Tajemnica zdrowego zywienia ~ !

http://www.sfd.pl/~TEST-_XP+CP_&_dodatki--->Masa_by_HoligaN90-t360772.html -Zapraszam!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 412 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4896
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 857 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7634
O kur** :D po czymś takim poszło by mi w cycki:D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 777 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8190
Właśnie z takim zamiarem wpadają cheat day'e : wszystko w bice i cyce

Pamiętaj! Nie znam strzachu, więc jedź na plaże-przyzwyczajaj się do piachu!!!
http://www.sfd.pl/~TAJEMNICA_ZDROWEGO_JEDZENIA:_27_waznych_porad_~_!-t358150.html - Tajemnica zdrowego zywienia ~ !

http://www.sfd.pl/~TEST-_XP+CP_&_dodatki--->Masa_by_HoligaN90-t360772.html -Zapraszam!!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10608 Napisanych postów 43027 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
fiszmejker
albo masz wąski korytarz albo kawał chłopa z ciebie :)

Pewnie i jedno

Co do szamy, to iście if-owska
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

PRODŻEKT DZIKA MASA MARIAN 17

Następny temat

PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - WWIANEK

Wywiad z Moniką Biedką Lee Priest w szpitalu! Leksykon suplementacji: Tribulus Terrestris Ulisses Jr. po raz pierwszy w Polsce! Low Carb - założenia, efekty, jadłospis Czy SAA mają wpływ na syntezę kolagenu? Jaki budyń wybrać? Jakie orzechy są najzdrowsze?