SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PRODŻEKT DZIKA MASA BY HOLIGAN

temat działu:

PRODŻEKT DZIKA MASA / PRODŻEKT DZIKA PLAŻA

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2705

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 777 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8190


Cześć wszystkim!
Nazywam się Piotrek, mam 24 lata i postanowiłem założyć bloga w tym dziale bo założenia konkursu pokrywają się z moimi celami treningowymi na ten rok. W tej chwili jestem podczas przygotowywania się do masy i najbliższe dwa tygodnie będą pod znakiem redukcji. Dalej wszystko będzie zmienione pod kątem masy, która będzie u mnie trwała do połowy/końca marca.

Wiek: 24 lata
Wzrost: 184cm
Waga: ~85kg

Jutro będę robił dokładne pomiary (jak co tydzień) więc może wrzucę coś więcej.



Przez cały czas trwania będzie oparta na założeniach IF. Uczta/post na chwilę obecną 8/16, podczas masy może dojść do 10/14.
Na razie wygląda to tak:
kcal - 2200
B - 2-2,5g/kg
W - <30g
T - reszta
Podczas masy stopniowo będę dodawał węgli (zacznę od ok. 100g w DT) i kcal. Węgle dojdą nawet do 300-500g, będę dostosowywał wszystko do reakcji organizmu.



Poniedziałek:
A1. Wyciskanie leżąc 12 - 15; 30s przerwy; powoli, jednostajnie
A2. Wiosłowanie hantlą 12 - 15; 30s przerwy;
A3. Rozpiętki 15 - 20; 30s przerwy;
A4. Wznosy hantli w opadzie siedząc 15 - 20; 30s przerwy; 2sekundowe napięcie
A5. Wyprosty ramion hantlą z przed klatki 12 - 15; 30s przerwy; powoli, jednostajnie
A6. Uginanie ramion hantlami stojąc supinacja 12 - 15; 3 min przerwy; powoli, jednostajnie
+ HIIT

Wtorek:
A1. Przysiad 12 - 15; 30s przerwy;
A2. Uginanie nóg leżąc 12 - 15; 30s przerwy;
A3. Przysiad na hack maszynie 15 - 20; 30s przerwy;
A4. Wyprosty nóg 15 – 20;
A5. Wspięcie na palce 15 - 20; 3 min przerwy
+ BRZUCH
1a. Allachy z linką z wyciągu 3-5s 8-12p
1b. Wznos nóg leżąc na ławce 3-5s max
2a. Opad na boki ze sztangielką 3-5s 8-12p
2b. Russian twist 3-5s max

Czwartek:
A1. Wycisk hantli siedząc 12 - 15; 30s przerwy; powoli, jednostajnie
A2. Przyciąganie hantli wzdłuż tułowia 12 - 15; 30s przerwy; 2sek napięcia
A3. Wycisk hantli skos 12 - 15; 30s przerwy;
A4. Szrugsy hantlami 15 - 20; 30s przerwy; 2sek napięcia
A5.Prostowanie na wyciągu górnym z "rozrywaniem" 12 - 15; 30s przerwy; powoli, jednostajnie
A6. Uginanie ramion chwyt młotkowy 12 - 15; 3 min przerwy;powoli, jednostajnie
+HIIT

Oczywiście za 2 tygodnie zmiana - prawdopodobnie będzie I' Bodybuilder delikatnie zmodyfikowany pod moje możliwości.



Na chwilę obecną:
- białko WPC i matrix
- BCAA

Za 2 tygodnie:
- białko
- BCAA
- UNS Creatine HCL
- przedtreningówka
- Omega 3
- ZMA
Jeżeli coś się zmieni to dam znać, bo po niedzieli będą zakupy :)

No i obecna forma:








Zmieniony przez - HoligaN90 w dniu 2014-10-11 18:20:04

Pamiętaj! Nie znam strzachu, więc jedź na plaże-przyzwyczajaj się do piachu!!!
http://www.sfd.pl/~TAJEMNICA_ZDROWEGO_JEDZENIA:_27_waznych_porad_~_!-t358150.html - Tajemnica zdrowego zywienia ~ !

http://www.sfd.pl/~TEST-_XP+CP_&_dodatki--->Masa_by_HoligaN90-t360772.html -Zapraszam!!!

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Wiek 22 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 15333
Siemasz.
Również planuje wystartować z własnym dzienniczkiem i powiem ci,że twoja grafika daje bardzo dużą przejrzystość.Mógłbym wykorzystać ją w swoim temacie? :D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 412 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4896
albo masz wąski korytarz albo kawał chłopa z ciebie :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 831 Wiek 31 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 8935
Powodzenia.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 777 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8190
Shrom
Siemasz.
Również planuje wystartować z własnym dzienniczkiem i powiem ci,że twoja grafika daje bardzo dużą przejrzystość.Mógłbym wykorzystać ją w swoim temacie? :D


Kazdy ma jakis pomysl na dziennik i jego przejrzystosc, zrobienie wlasnej grafiki prawde nie kosztuje duzo czasu, wiec nie zrozum mnie zle, ale nie jestem za chodzeniem na "łatwizne"

fiszmejker
albo masz wąski korytarz albo kawał chłopa z ciebie :)

Łapy dość długie ale korytarz rzeczywiście wąski:) może zabraknąć miejsca na podsumowanie w grudniu
UNS - dziękuję na pewno się przyda!

Zmieniony przez - HoligaN90 w dniu 2014-10-12 14:31:42

Pamiętaj! Nie znam strzachu, więc jedź na plaże-przyzwyczajaj się do piachu!!!
http://www.sfd.pl/~TAJEMNICA_ZDROWEGO_JEDZENIA:_27_waznych_porad_~_!-t358150.html - Tajemnica zdrowego zywienia ~ !

http://www.sfd.pl/~TEST-_XP+CP_&_dodatki--->Masa_by_HoligaN90-t360772.html -Zapraszam!!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 88 Napisanych postów 9580 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 34564
Witam ;)
Miło, że zdecydowałeś się na masowanie z nami ;)

Do grudnia to coś czuję, że szerokość korytarza w pewnych miejscach może ulec zmianie.
Będę zaglądać, powodzenia !

Zmieniony przez - Doris.K w dniu 2014-10-12 17:22:44
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 777 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8190
No i pierwszy dzień za mną. Dzisiaj treningowy.



Dzisiaj trening wleciał na czczo, ostatni poniedziałkowy - czas się pomału żegnać z redukcją :)
Poniedziałek:

A1. Wyciskanie leżąc 12 - 15; 30s przerwy; powoli, jednostajnie
T1: 50-50-45kg
A2. Wiosłowanie hantlą 12 - 15; 30s przerwy;
T1: 30-30-30kg
A3. Rozpiętki 15 - 20; 30s przerwy;
T1: 12-12-12kg
A4. Wznosy hantli w opadzie siedząc 15 - 20; 30s przerwy; 2sekundowe napięcie
T1: 5-5-5kg
A5. Wyprosty ramion hantlą z przed klatki 12 - 15; 30s przerwy; powoli, jednostajnie
T1: 9-9-9kg
A6. Uginanie ramion hantlami stojąc supinacja 12 - 15; 3 min przerwy; powoli, jednostajnie
T1: 9-9-9kg

+ HIIT
T1: 7 x [20/40] orbitrek




Dzisiaj cheat day także było kolorowo, z resztą sami zobaczycie.

Post: 16h +/-1h
Uczta: 8h +/- 1h


Na początek wczorajsze zakupy:

Potem ich metamorfoza:


Zestaw na zajęcia: bezpośrednio po treningu białko + banan, później reszta.



Obiad:

I kolacja:





- Po treningu BCAA ~8-10g
- Przed snem ZMA 2 caps.

Zmieniony przez - HoligaN90 w dniu 2014-10-13 21:26:19

Pamiętaj! Nie znam strzachu, więc jedź na plaże-przyzwyczajaj się do piachu!!!
http://www.sfd.pl/~TAJEMNICA_ZDROWEGO_JEDZENIA:_27_waznych_porad_~_!-t358150.html - Tajemnica zdrowego zywienia ~ !

http://www.sfd.pl/~TEST-_XP+CP_&_dodatki--->Masa_by_HoligaN90-t360772.html -Zapraszam!!!

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 412 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 4896
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 857 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 7634
O kur** :D po czymś takim poszło by mi w cycki:D
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 777 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8190
Właśnie z takim zamiarem wpadają cheat day'e : wszystko w bice i cyce

Pamiętaj! Nie znam strzachu, więc jedź na plaże-przyzwyczajaj się do piachu!!!
http://www.sfd.pl/~TAJEMNICA_ZDROWEGO_JEDZENIA:_27_waznych_porad_~_!-t358150.html - Tajemnica zdrowego zywienia ~ !

http://www.sfd.pl/~TEST-_XP+CP_&_dodatki--->Masa_by_HoligaN90-t360772.html -Zapraszam!!!

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10616 Napisanych postów 43355 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
fiszmejker
albo masz wąski korytarz albo kawał chłopa z ciebie :)

Pewnie i jedno

Co do szamy, to iście if-owska
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

PRODŻEKT DZIKA MASA MARIAN 17

Następny temat

PRODŻEKT DZIKA PLAŻA - WWIANEK

Piotr Zieliński - ocena sylwetki Piotr Zieliński - ocena sylwetki  Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Kulturyści, którzy twierdzą, że są naturalami Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Pieczywa chrupkie - porównanie okiem dietetyka Kiedy nie sięgać po anaboliki? Kiedy nie sięgać po anaboliki? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Czy kulturystyka szkodzi sercu? Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Bo zawsze znajdzie się ktoś większy... Szymon Łada - ocena sylwetki Szymon Łada - ocena sylwetki Trening nóg - podstawowe zasady dotyczące treningu nóg Trening nóg - podstawowe zasady dotyczące treningu nóg