SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

PRAWY CYCEK MNIEJSZY OD LEWEGO, POMOCY!!!

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6858

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44136 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Witam, mam problem z klatą, otóż mam 22 lata, 187 cm wzrostu i ważę 84kg. Na siłowni trenuje od dwóch lat, ćwiczę pięć razy w tygodniu, często zmieniam treningi, nie biorę żadnych odżywek i nie mam też jakiejś specialnej diety a mimo tego robię dobre postęby, mój problem tkwi w tym, że lewy cycek jest większy od prawego, prawy jest mniej rozwinięty i bardziej płaski, różnicę widać gołym okiem (jestem lewo ręczny i nożny). muszę jeszcze podkreślić, że zanim zacząłem ćwiczyć na siłowni robiłem pompki przez rok, prawie codziennie po sto pompek, po roku zorientowalem się, żę nie trzymam równo rąk, a dokładniej prawa ręka przy robieniu pompek była o 10cm bardziej wysunięta do przodu od lewiej, pompki jakoś mnie ukształtowaly jednak już wtedy zauważylem, że prawy cycek jest mniejszy od lewego, po dwóch latach ćwiczen na siłowni klatka rozwija mi sie dobrze ale caly czas jest rożnica w wielkości, lewy cycek jest nadal wiekszy od prawego, jak mam je wyrównać??? pomóżcie prosze!!! z góry dzięki, pozdrawiam.
P.S mój trening na klate

mój trening klatki: (ćwicze raz w tygodniu) A

wycislanie sztangi na ławce poziomej 4x8
wyciskanie sztangielek na lawce skosnej głową do góry 4x8
rozpietki na ławce poziomej 4x8
rozpiętki na maszynie(baterflay)
Trening B
wiciskanie sztangi na ławce skośnej głową do góry 4x8
rozpiętki na ławce skośnej głową do góry 4x8
pompki na poręczach 4x8
krzyżowanie górnych wyciagów 4x8

raz robie trening A a w następnym tygodniu trening B, i tak na zmianę...
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
nei zmnieniaj tak czest otreningów! co 4-8 tyg a po kazdym regernacja
skup sie na technice (kosztem powtorzen) a tu masz opis technik: http://www.kulturystyka.pl/atlas/ 
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
acha stosuje tylko trening A i wywal ostatnie albo przedostatnei cwiczenie 2 zlozone + 1 izolowane wystarcy (
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44136 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Dzięki, a czy masz może jakiś trening na klatkę, który mógłbyś mi polecić? który by mi pomógł???
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
GRUPA III - masa spory staż http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105065 


NO I :

SUPLEMENTACJA :
- http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105681 
- http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=107727

ODŻYWIANIE:
- http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=121899 
- http://www.sfd.pl/topic.asp?topic_id=105824 



____________
Jeśli zależy Ci na zmaksymalizowaniu efektów treningowych oraz ukierunkowaniu swoich wysiłków-

ZAPRASZAM do udziału w akcji MICHAILA -"Trenuj z nami CYKLICZNIE"- TUTAJ TRENUJEMY NA POWAŻNIE

MASZ WSZYSTKO PODANE NA TACY-TYLKO TRENUJ, JADAJ I ODPOCZYWAJ, NO I...PATRZ W LUSTRO

http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120

ZAPRASZAM do udziału w akcji "Trenuj z nami CYKLICZNIE"
http://www.kulturystyka.pl/artykuly/120
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44136 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
a czy ktoś ma jeszcze coś do zproponowania???
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44136 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Mam ten sam problem co Ty ... u mnie też lewy cycek jest wiekszy od prawego z tym ze ja jestem prawo reczny

A wogóle to moze ktoś mi powie dlaczego mi klatka mało rosne ... nie mam wcale słabej klatki robie serie większym cieżarem od kumpla ale u niego widać efekty a u mnie nie ... moze ktos mi powie czy cos robie źle ?? Z góry dzieki Pozdro
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 325 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 12079
Kepasa!
Jest tylko jeden sposób wyrównania dysproporcji: technika, technika i jeszcze raz technika. A tą zawsze psuje zbyt duży ciężar. Polecam też korzystanie z lustra lub pomocy innych dla poprawy techniki wykonywania ćwiczeń.
Jeżeli chodzi o brak postępów to przyczyn może być dużo i trudno pomóc na odległość. Przeważnie są to przetrenowanie lub brak czasu na regenerację, zła dieta lub przy większym stażu błędy w planie treningowym lub w sposobie wykonywania ćwiczeń. Np. to, że używasz większego ciężaru może powodować: ruchy oszukane, szarpane, czy zbyt szybkie, odbijanie sztangi od klatki, nierówne lub niewłaściwe prowadzenie łokci itp.

Pozdrawiam Stary Grizzly
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44136 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
dzieki wielkie wezme to pod uwage.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 8
sluchajcie ja mam podobny problem, prawy cycek mniejszy od lewego, jestem prawo reczny. Powiedzcie czy mi czy moze mam robic sobie wyciskanie hantli na łace tylko lewa reka czy cos podobnego. Dzieki za odpowiedz
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 69 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 3053
To ja tez sie dopisze (''); lewy cyc wiekszy od prawego mimo tego ze jestem praworeczny. W sumie to dziwne ze wszyscy co narazie pisza maja akurat lewego cyca wiekszego moze dlatego ze z lewej strony serce

>>>Najlepsza Obrona Jest Atak<<<

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Potrzebuje drobnej rady

Następny temat

Trening na siłe

Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Acai ALLNUTRITION - zdrowie i smukła sylwetka Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Big Ramy jest taki wielki, że nawet nie może usiąść! Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Martwy ciąg klasyczny czy hex-bar? Który lepszy? Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Najpiękniejsze Juniorki Bikini Fitness 2018 Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Już za kilka dni IFBB Diamond Cup Warsaw Ptak Expo Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają Martwy ciąg i hip thrust wzajemnie się uzupełniają Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Zimne napoje zwiększają wytrzymałość Makaron wcale nie tuczy! Makaron wcale nie tuczy!