SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

POMOC W REDUKCJI

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 15608

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 108 dni Przeczytanych tematów 12865
Witam krótko i na temat, aby oszczędzić wszystkim czas :)

WZÓR PRAWIDŁOWO WYPEŁNIONEJ ANKIETY

Płeć : mężczyzna
Wiek : 24
Waga : 86
Wzrost : 168
Obwód klatki : 107
Obwód ramienia : 40
Obwód talii : 110
Obwód uda : 62
Obwód łydki : 40
Szacunkowy poziom tkanki tłuszczowej : 35%
Aktywność w ciągu dnia : praca
Uprawiany sport lub inne formy aktywności : 3x w tygodniu siłownia
Odżywianie : zbilansowana dieta
Cel : redukcja
Ograniczenia żywieniowe : nie jadam ryb i mięs poza piersią z kurczaka ;)
Stan zdrowia : dobry
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia, cardio
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : brak
Czy możliwe jest wprowadzenie suplementów : tak
Stosowane wcześniej diety : zbilansowana

Oto mój plan treningowy proszę o jakieś rady/korekty ? Dodam, że ćwiczę na maszynach nie lubię się przeciskać do wolnych ciężarów poza tym mam sztangę stojaki ławeczkę wyciąg w domu w razie ewentualnych ćwiczeń w domu.

Pon : Nogi :
Wyprosty kolan na maszynie siedząc 15x5
Wypychanie nóg na maszynie 15x5
Barki :
Wyciskanie na maszynie 12x5
Unoszenie barków bokiem 12x5
Wtorek - Wolne lub cardio 30 min biegu 30 min rowerek
Środa -Klatka:
Wyciskanie na maszynie siedząc - 12x5
Rozpiętki na maszynie 12x5
Triceps:
Pompki na maszynie 12x4
Prostowanie przedramion na maszynie 12x4
Czwartek - Wolne lub cardio
Piątek: Plecy
Podciąganie na maszynie 12x4
Ściąganie drążka wyciągu górnego do klatki 12x4
Bicesp : Zginanie ramion ma mazynie 12x4
Unoszenie sztangielek w chwycie młotkowym 12x4 z 3 sekundowym wstrzymaniem w najwyższym punkcie
Sobota - Brzuch w domu Nożyce i podciąganie nóg na drążku.
Niedziela Wolne

Czy taka ilość powtórzeń serii jest wystarczająca ? Coś zmienić ? Proszę o rady =)






Zmieniony przez - bezhejtu w dniu 2018-06-04 02:12:32
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7379 Napisanych postów 105840 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1189711
Trochę mało tych ćwiczeń po 4 ćwiczenia w treningu, przydało by sie go rozbudować.

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 616 Napisanych postów 2508 Wiek 29 lat Na forum 354 dni Przeczytanych tematów 40654
trening treningiem, jaki on nie bedzie to w Twoim przypadku przyniesie efekt. jednak co z odzywianiem?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
dudee Doradca
Ekspert
Szacuny 1732 Napisanych postów 27169 Wiek 24 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 512007
Trening na maszynach nie stymuluje mięśni do wzrostu tak bardzo jak wolne ciężary, inny wpływ na wydzielanie hormonów etc. Niemniej, nie ulega wątpliwości, iż należy zrewidować swoją dotychczasową dietę i wprowadzić deficyt kaloryczny - maksymalnie zindywidualizowany do potrzeb fizjologicznych Twojego organizmu.

Dlaczego nie jadasz ryb i innych rodzajów mięs?

Ustalanie indywidualnych planów dietetycznych
Zapraszam do współpracy

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 108 dni Przeczytanych tematów 12865
Nie jadam innych mies bo mi nie smakuja niestety. Probowalem zjesc ostatnio rybe ale zbieralo mnie na wymioty :/ Co do diety wrzuce ja jak wroce z pracy nie mniej dieta jest do 2tys kcal wiec deficyt jest zachowany ok 300-500kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2202 Napisanych postów 13559 Wiek 33 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 199184
Pokaz te swoje wyliczenia z zapotrzebowaniem na 2500kcal
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 108 dni Przeczytanych tematów 12865
Tak by to mniej więcej wyglądało :)





Zmieniony przez - bezhejtu w dniu 2018-06-04 22:45:36
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7379 Napisanych postów 105840 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1189711
Tak trochę słabo, np makaron + sos a gdzie mięso jakieś do tego, chleb z serem.
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3973 Napisanych postów 67934 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 550666
Ogólnie słaba ta dieta pod względem doboru produktów jak rownież odpowiedniego rozkładu makroskladnikow
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 10 Na forum 108 dni Przeczytanych tematów 12865
Ok jutro dorzucę może mięso mielone do makaronu albo kurczaka ? A do chleba może o wiem kurczaka :D Dodam łącznie 200 g mięcha z kurczaka po 100 na spaghetti i 100 na kanapki. Co do planu treningowego takie serie i ilość powtórzeń jest w miarę ok? Wystarczy robić jedną partię w ciągu tygodnia ?
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56234 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600936
Zacznij od prawidłowego obliczenia zapotrzebowania kalorycznego. Ilości kcal jak dla kobiety nie pomogą w uzyskaniu efektów.

http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html


Zmieniony przez - domer w dniu 2018-06-05 07:37:20

Moderator działu Odżywianie

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Na co skakanka ?