logo
zamknij zamknij

POMOC W DIECIE

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 552

0 5 0
napisał(a)
zapozno
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 26 lat Na forum 71 dni Przeczytanych tematów 36
Witam, jestem tu nowa. Przejrzalam kilka tematow ale nie do konca ogarniam natlok roznych informacji. Chcialabym ulozyc sobie diete. Moze nawet nie tyle diete, co zmienic sposob zywienia i schudnac. Czy ktos moglby pomoc mi i powiedziec ile potrzebuje bialka, weglowodanow, tluszczu, kcal itp .
Waga: 78kg
wzrost: 162cm
wiek: 25 lat
Obw. brzucha: 98cm
obw. bioder: 99cm
Mam kontuzje kolana wiec jedyny sport jaki moge teraz wykonywac to jazda na rowerku stacjonarnym. Moje aktualne zywienie to wszystko i o kazdej porze. Spac klade sie o 3 w nocy a wstaje czasami o 9 a czasami o 12. Ogolny haos w moim zyciu. Ale jestem w stanie wziac sie za siebie i poukladac sobie czas na spanie, jedzenie, sport itp. Tylko nie wiem od czego zaczac. Chcialabym wazyc okolo 55 kg. Z gory dziekuje za kazda pomoc.


Zmieniony przez - zapozno w dniu 4/12/2017 5:56:40 PM
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Padme
Ekspert
Szacuny 110 Napisanych postów 872 Wiek 5 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 21810
hej. zeby ktoś byl Ci w stanie pomóc, powinnaś wypełnić ankietę dostępną tutaj: http://www.sfd.pl/REGULAMIN,_OBOWIĄZKOWA_ANKIETA-t1066636.html i dorzucić ze dwa zrzuty z dziennika żywieniowego (wrzuć chociażby orientacyjnie) tego jak jadasz obecnie (nawet jeśli piszesz że wszystko i o każdej porze).


Zmieniony przez - Padme w dniu 4/12/2017 9:55:39 PM
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1177 Napisanych postów 14742 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 170604
Witaj, przede wszystkim za mało danych o Tobie. Wklej pełną ankietę z powyższego linku. Po drugie ustalanie wagi ile chciałabyś ważyć nie ma sensu a już zwłaszcza jak narzucasz sobie schudnięcie ponad 20 kg (jak dla mnie to minimum rok pracy). Zacznij od uporządkowania dnia. Sama czujesz, że coś jest nie tak, więc narzuć sobie jakiś stały rytm - sen, liczba posiłków, pomiędzy posiłkami nie jedz wszystkiego o każdej porze jak napisałaś. Pi razy oko patrząc na wzrost i wagę mogłabyś sobie na start zacząć od 100g białka 60g tłuszczu i reszta węgli do 1800 kcal i przede wszystkim zadbać o jakość jedzenia - sama kaloryczność to nie wszystko.
napisał(a)
zapozno
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 26 lat Na forum 71 dni Przeczytanych tematów 36
Dziekuje bardzo za pomoc ;) Wlasnie szuakalam tej ankiety ale nie moglam znalesc. Bylam lata temu na sfd ale mialo calkiem inny wyglad i teraz nie ogarniam :) jesli chodzi o ustalenie wagi to tak mniej wiecej 55kg, kiedys sporo cwiczylam itp i wlasnie tyle wazylam i bylo dobrze. Ale niestety zaniedbalam sie i kompletnie nie wiem od czego zaczac. Nawet jesli zajmie to rok, wazne zeby bylo zdrowo i zeby znow sie nie zapuscic. Ok zabieram sie do ankiety. Dziekuje
napisał(a)
zapozno
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 26 lat Na forum 71 dni Przeczytanych tematów 36
ok, zrobilam ankiete. Czy tak to ma wygladac ? nie moglam edytowac pierwszego posta. Wyskakiwal blad.
NICK: zapozno
WIEK: 25
NIEPRZERWANY[CAŁKOWITY] STAŻ TRENINGOWY: brak
WAGA CIAŁA: 78kg
WZROST: 162cm
OBWÓD RAMIENIA: 35cm
OBWÓD ŁYDKI: 40 cm
OBWÓD UDA: 59cm
OBWÓD BIODER: 98cm
OBWÓD NA WYSOKOŚCI PĘPKA: 102cm
OBWÓD TALI 89
OBWÓD KLATKI PIERSIOWEJ: 102cm
CO CHCESZ OSIĄGNĄĆ PO PRZEZ DIETĘ I TRENING?
zejsc ponizej 60kg
CHOROBY PRZEWLEKŁE: niskie cisnienie, problemy z hormonami, bardzo lekka narkolepsja
PRZEBYTE KONTUZJE: aktualna kontuzja kolana, naderwane wiezadlo + pokruszona chrzastka
WADY POSTAWY: skolioza
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA:
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? raczej tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie
CZY STOSUJESZ SUPLEMENTY: nie
CZY STOSOWAŁAŚ DO TEJ PORY JAKIEŚ DIETY nie
JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE
11/04/2017
11.30 - dwie kromki jasnego zwyklego chleba z dwoma jajkiami i szczypiorkiem
13.30 - Rosol z kury + makaron jasny bezjajeczny
16.00 - 20 dkg suszonych moreli
16.30 - biala bulka z serem plesniowym
20.30 - 20 dkg pistacji
23.00 rabarbar + mandarynka
1.00 - 50g solone ziarka slonecznika
zazwyczaj obiad sklada sie z ziemniakow plus jakas salatka + kurczak smazony lub wolowina czasem kaczka.
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ?
zazwyczaj utrzymuje, czasami w jakims miesiacu tyje 1-2kg.
JAK WYGLĄDA TWÓJ OBECNY TRENING (po kontuzji) -
-rowerek stacjonarny - od 20 min dziennie od 3/04/2017 (zalecone przez fizjoterapeute - od 20/04/2017 cwiczenie na rowerku moze byc dluzsze)
-10 przysiadow - 3 razy dziennie ( cwiczenia dane przez fizjoterapeute)
- krotki spacer (10 -15minut)
- godzinny spacer w gory 2-3 razy w miesiacu.




Zmieniony przez - zapozno w dniu 4/13/2017 12:35:58 AM

Zmieniony przez - zapozno w dniu 4/13/2017 12:37:37 AM

Zmieniony przez - zapozno w dniu 4/13/2017 12:38:20 AM
napisał(a)
Teapot
Specjalista
Szacuny 72 Napisanych postów 682 Wiek 28 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 35808
http://kulturystyka.pl/co-jedza-ladies-sfd/ - lektura konieczna.

20dkg to 200 gramow - uzywaj gramow, bedzie czytelniej.

Dziennik wytapiania tłuszczyku: http://www.sfd.pl/Redukcja_Teapot-t1137476-s1.html

napisał(a)
zapozno
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 26 lat Na forum 71 dni Przeczytanych tematów 36
tak chodzilo o gramy. Sorki i dzieki za linka.
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1177 Napisanych postów 14742 Wiek 29 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 170604
Wrzuć zdjęcia.
Dieta na dzień dobry do zmiany - za dużo produktów przetworzonych - chleb, bułkę, makaron wymień na ryż brązowy, basmati, kaszę jaglaną, gryczaną niepaloną, płatki owsiane, owoce, warzywa. Unikaj podjadania pt. sam owoc, sam słonecznik czy morele. To może dodać do posiłku jako dodatek w niewielkiej ilości a każdy posiłek ma zawierać źródło białka, węgli i tłuszczu. To na początek, ułóż tak jak napisałam, według rozkładu powyższego i pokaż w postaci zrzutu z potreningu.
napisał(a)
deja vu
Ekspert
Szacuny 921 Napisanych postów 6082 Wiek 42 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 172630
Przy takiej diecie, to można się zdziwić, że tak mało tyjesz.

Same pistacje, słonecznik i morele suszne wypełniają zapotrzebowanie kaloryczne aktywnej kobiety.


No i kwestia tego co to są "problemy z hormonami" -gdyz nie jest to coś, co można lekko traktować.





Zmieniony przez - deja vu w dniu 2017-04-13 07:37:37

http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661.html#

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 876 Napisanych postów 11668 Wiek 29 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 118442
skup się na początek na wymienia przetworzonych produktów na mniej przetworzone i bardziej wartościowe
np zamiast białej buły chleb żytni na zakwasie

koniecznie więcej warzyw w diecie

i ustal sobie 4-5 posiłków zamiast dojadać,
Bo przekąski te są zgubne - jak już wyżej dziewczyny zauwazyly
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Ciężki przypadek. Dieta i trening.zaczynam od nowa po raz 534.

Następny temat

DT by Quantun@

Najważniejsze witaminy dla trenujących na siłowni

Diana Dudziak zmotywowana przez głodnego sąsiada!

Białko - ważny składnik diety kobiety aktywnej

Rower, orbitrek, schody, bieżnia?

Trening na siłowni a miesiączka - czy można ćwiczyć?

Dieta redukcyjna a poziom testosteronu

Magnez - źródła w diecie

Magdalena Koral weźmie ślub!