SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

POMOCY!!!!!!!: bolące ścięgna bicepsów

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3185

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 80 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1204
witam. miałem przerwe w treningu 8 miesięcy. teraz wróciłem. mam problem tego typu że po treningu bicepsów na drugi dzień bolą mnie strasznie ścięgna, że prawie rąk nie idzie wyprostować, zarówno prawa ręka jak i lewe. trening robie o wiele lżejszy, naprawde minimalne obciążenia, niż te 8 miesięcy temu bo wiem że sie wychodzi z "wprawy", praktycznie nie zmęczyłem bicepsów a na drugi dzień zakwasy na tych ścięgnach mam straszne. może mi ktoś polecić jakieś dobre rozciągania na tą partie przed i po treningu, bo znalazłem w atlasie ale tam jakieś jedno ćwiczenie jest, jeszcze kiepsko wytłumaczone. może to wina gorącego prysznicu po treningu?? co mam robić? z góry dzięki za odpowiedź. pozdr. powodzenia
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Wiek 27 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2160
Pokażesz ten trening swój
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
prsznic nie ma tu raczej wiele do rzeczy.


napisz swoj trening, ile razy robisz go na tydzien , jak z obciązeniami - czy robisz kazda serie na maxa? etc etc.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 80 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 1204
bicki: raz w tygodniu. rozgrzewka: 2 serie x 25 powt. małym ciężarem. 4 s. x 12-10 powt. uginanie ze sztangielkami podchwyt, bez jakiś oszukanych itd. 3 s. x 12-10 p. ze suplinacją, (tyle że raz lewa raz prawa), 3 s x 12-10p. w oparciu o udo (jak w poprzednich bez oszukanych) i tyle. brak jakichkolwiek rozciągań po treningu (nigdy nie robiłem i nie było żadnych problemów na drugi dzień, teraz są). przerwy między seriami 1,5 min - 2 min. z góry wielkie dzięki za odpowiedź
1
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 328 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 2140
miałeś jakieś okresy regeneracyjne ?

forum ?

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 11 Napisanych postów 2414 Wiek 28 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 10933
Powiem ci szczerze, ze nie miałem nigdy takiego problemu.

Cóż Mam Napisać, Że Jestem Bardzo Silny, Nie Dopiero Do Tego Dążę.....

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 6759 Wiek 34 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 50240
Zrobiłeś rozciąganie po treningu? Ja kiedyś nie zrobiłem po długiej przerwie i wyleciałem z kadry szkoły na jeden mecz bo nie mogłem rękami ruszać;) Po 4 dniach minęło. Ale to było 10 lat temu;)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
zrob sobie jeden trening w ktorych żadnej serii nie wykonujesz na maxa ale robisz tyle ruchow aby zostala ci sila na jeszcze 2[ktorych nie zrobisz] - zobacz wtedy
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pytanie dotyczące siły

Następny temat

Ćwiczenia do ławeczki.