Temat został odczytany 9637 razy

POMOCY! Jem zdrowo, dużo ćwiczę i nie chudnę.

zgłoś naruszenie
  • myspace19
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 80
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 3191

Witam wszystkich,
może znajdzie się tu jakaś konkretna osoba (znająca się na rzeczy), która powie mi w czym tkwi błąd.
Błagam, nie odsyłajcie mnie do szukania odpowiedzi na forum, bo przeczytałam prawie całe i znam wszystkie zasady, co do diety i ćwiczeń. Chodzi mi ten konkretny przypadek.
A mianowicie. Od około 3 tyg, jem b.zdrowo. Zero słodyczy, chipsów, smażonych potraw, fast foodów itp.. Od 2 tyg ćwiczę codziennie balet (około 2h, ćwiczenia są bardzo intensywne wymagają ogromnego wysiłku) plus siłownia (cardio(orbitrek), ćwiczenia na atlasie (na ręce i nogi), brzuszki itp). Problem tkwi w tym, że w ogóle nie chudnę ! W czym jest problem?
Może podam przykładowe produkty, które jem i może ktoś z was znajdzie kluczowy błąd.
Na śniadanie jem wszystko co kręci się wokół zbóż - płatki owsiane, otręby, siemię lniane zmielone, do tego banan (o 9 mam trening i bananem pomagam sobie w zwiekszeniu siły)
Obiad - pierś z kurczaka, ryba (wszystko na parze) cukinia faszerowana warzywami, kasza gryczana/jaglana/ ciemny ryż/
kolacja - wszystko wokół warzyw- pomidory, ogórki itp
Przekąski - owoce (tylko jabłka melony i arbuzy) suszone owoce, czasem jakieś migdały , orzechy laskowe lub słonecznik.

Pije dużo wody, herbatę zieloną, pokrzywę.
Nie wiem już co mam zrobić gdyż waga nie drgnęła nawet
przy wzroście 166 ważę rano 58 wieczorem 59.
Jestem zawodową tancerką i muszę schudnąć do 50 kg, ale jak tak dalej pójdzie to nawet za rok nie osiągnę tej wagi. W połowie września mam Mistrzostwa Polski i przydałoby się żebym z końcem sierpnia była bliżej niż dalej tej upragnionej wagi.
Czy ktoś z was mi jest w stanie pomoc?\
Moze mam zmniejszyć ilośc kalorii spożywanych(teraz waham się między 2-2,5 tys) ? Tylko potrzebuję też siły, żeby nie paść, na którymś z treningów :). Bardzo ładnie prosze o pomoc :)
Pozdrawiam,
Patrycja
1375382874000
Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
zgłoś naruszenie
  • Detoxik
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3047
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 23399
Po pierwsze na forum widzimy ile tematów przeczytałaś :D I nie jest ich zbyt wiele.
[http://www.sfd.pl/Zakopiańska_MASAKRA_!__Dziennik-t1046598.html]
1375383139000
zgłoś naruszenie
  • myspace19
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 80
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 3191
Czytałam niezalogowana :) Teraz zdecydowałam się na przypomnienie hasła i napisanie czegoś :)
1375383197000
zgłoś naruszenie
  • Detoxik
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3047
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 23399
2 - 2,5 k kcali to bardzo przyzwoicie.
Nie widzę jednak tych kcali w produktach które opisałaś.

Wrzuć menu z 1 - 2 dni z gramaturą.
Też wczoraj myślałem że się najadłem a wieczorem wyszło 1150 kcal...

Użyj tego:
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ_-t922820.html

Na początku mnie irytował ale teraz nie mogę się od tej zabawki oderwać :) Warto.

Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2013-08-01 20:57:03
[http://www.sfd.pl/Zakopiańska_MASAKRA_!__Dziennik-t1046598.html]
1375383272000
zgłoś naruszenie
  • myspace19
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 80
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 3191
Śniadanie - płatki owsiane ok. 50g, otręby 50g, siemię lniane 20g. + dwie szklanki mleka 0.0%, banan.
1375383497000
zgłoś naruszenie
  • myspace19
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 80
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 3191
właśnie z tym pisaniem średnio mi idzie, niechcący wysłałam post z samym śniadaniem :)
1375383605000
zgłoś naruszenie
  • Detoxik
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3047
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 23399
To korzystaj z szarego przycisku na dole strony "Wyślij odpowiedz". ;)
[http://www.sfd.pl/Zakopiańska_MASAKRA_!__Dziennik-t1046598.html]
1375383711000
zgłoś naruszenie
  • myspace19
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 80
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 3191
Przesyłam mój jadłospis z dziś :)
Na co dzień jest podobnie :)
Zamieniam orzechy laskowe na śliwki suszone bądź daktyle :)



P.S. kcal może być troszkę więcej bo zapomniałam o rannej kawie z mlekiem 0,0% bez cukru :)


Zmieniony przez - myspace19 w dniu 2013-08-01 21:18:21
1375384514000
zgłoś naruszenie
  • WaCki
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 3976
  • Wiek: 29 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 30731
  • Trenuje: Expert
322g weglowodanów to nawet ja tyle nie jem waząc 80kg, za mało białka za dużo węgli. Produkty rowniez pozostawiaja wiele do zyczenia. Warto byloby przeczytac http://www.sfd.pl/[art]_Co_jedzą_Ladies_SFD_-t752315.html. 
Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...
1375384754000
zgłoś naruszenie
  • LukaszK
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1001
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 41414
Twój jadłospis wskazuje, że nie dotarłaś do najbardziej wartościowych tematów na tym forum.

Twoja aktywność fizyczna jest bardzo wysoka, szykujesz się do ważnych zawodów, prawdopodobnie Twój poziom tkanki tłuszczowej już w tej chwili jest niski, a chcesz, żeby był jeszcze niższy. Jest to dosyć skomplikowana sytuacja i niewątplwie nie wystarczy tutaj zrezygnować ze słodyczy i żywności typu fast-food.

Zastąpienie pewnej ilości węglowodanów zdrowymi źródłami tłuszczu (olej kokosowy, oliwa z oliwek extra virgin, tłuste ryby, żółtka jaj) mogłoby być pomocne. W zdrowej diecie nie widziałbym miejsca dla otrębów pszennych i produktów nabiałowych 0%.

Zmieniony przez - LukaszK w dniu 2013-08-01 21:42:30
Interesuje Cię współpraca indywidualna?

Chcesz zmniejszyć poziom tkanki tłuszczowej, zwiększyć masę mięśniową oraz poprawić aspekty zdrowotne?

Napisz do mnie:
lukasz.kowalski@180rekompozycja.pl

Opinie: [http://180rekompozycja.pl/opinie]

Konto FB: [https://www.facebook.com/180rekompozycja]
1375386005000
zgłoś naruszenie
  • myspace19
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 80
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 3191
Dzięki za odpowiedź, ale czym w takim układzie powinnam zastąpić mleko (nieodlączny element jakos dodatek do kawy i płatków owsianych)?
1375386184000