Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 2888 razy
  • Autor

    POMOCY! Jem zdrowo, dużo ćwiczę i nie chudnę.

  • myspace19
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 80
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 3126

    Wysłano 01 sierpnia 2013 20:47

    zgłoś naruszenie

    Witam wszystkich,
    może znajdzie się tu jakaś konkretna osoba (znająca się na rzeczy), która powie mi w czym tkwi błąd.
    Błagam, nie odsyłajcie mnie do szukania odpowiedzi na forum, bo przeczytałam prawie całe i znam wszystkie zasady, co do diety i ćwiczeń. Chodzi mi ten konkretny przypadek.
    A mianowicie. Od około 3 tyg, jem b.zdrowo. Zero słodyczy, chipsów, smażonych potraw, fast foodów itp.. Od 2 tyg ćwiczę codziennie balet (około 2h, ćwiczenia są bardzo intensywne wymagają ogromnego wysiłku) plus siłownia (cardio(orbitrek), ćwiczenia na atlasie (na ręce i nogi), brzuszki itp). Problem tkwi w tym, że w ogóle nie chudnę ! W czym jest problem?
    Może podam przykładowe produkty, które jem i może ktoś z was znajdzie kluczowy błąd.
    Na śniadanie jem wszystko co kręci się wokół zbóż - płatki owsiane, otręby, siemię lniane zmielone, do tego banan (o 9 mam trening i bananem pomagam sobie w zwiekszeniu siły)
    Obiad - pierś z kurczaka, ryba (wszystko na parze) cukinia faszerowana warzywami, kasza gryczana/jaglana/ ciemny ryż/
    kolacja - wszystko wokół warzyw- pomidory, ogórki itp
    Przekąski - owoce (tylko jabłka melony i arbuzy) suszone owoce, czasem jakieś migdały , orzechy laskowe lub słonecznik.

    Pije dużo wody, herbatę zieloną, pokrzywę.
    Nie wiem już co mam zrobić gdyż waga nie drgnęła nawet
    przy wzroście 166 ważę rano 58 wieczorem 59.
    Jestem zawodową tancerką i muszę schudnąć do 50 kg, ale jak tak dalej pójdzie to nawet za rok nie osiągnę tej wagi. W połowie września mam Mistrzostwa Polski i przydałoby się żebym z końcem sierpnia była bliżej niż dalej tej upragnionej wagi.
    Czy ktoś z was mi jest w stanie pomoc?\
    Moze mam zmniejszyć ilośc kalorii spożywanych(teraz waham się między 2-2,5 tys) ? Tylko potrzebuję też siły, żeby nie paść, na którymś z treningów :). Bardzo ładnie prosze o pomoc :)
    Pozdrawiam,
    Patrycja
  • Wysłano 01 sierpnia 2013 20:52

    zgłoś naruszenie
    Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
  • Detoxik
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2695
    • Wiek: 27 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 20509
    • Status:Znawca

    Wysłano 01 sierpnia 2013 20:52

    zgłoś naruszenie
    Po pierwsze na forum widzimy ile tematów przeczytałaś :D I nie jest ich zbyt wiele.
  • myspace19
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 80
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 3126

    Wysłano 01 sierpnia 2013 20:53

    zgłoś naruszenie
    Czytałam niezalogowana :) Teraz zdecydowałam się na przypomnienie hasła i napisanie czegoś :)
  • Detoxik
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2695
    • Wiek: 27 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 20509
    • Status:Znawca

    Wysłano 01 sierpnia 2013 20:54

    zgłoś naruszenie
    2 - 2,5 k kcali to bardzo przyzwoicie.
    Nie widzę jednak tych kcali w produktach które opisałaś.

    Wrzuć menu z 1 - 2 dni z gramaturą.
    Też wczoraj myślałem że się najadłem a wieczorem wyszło 1150 kcal...

    Użyj tego:
    http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBI%C4%86_-t922820.html

    Na początku mnie irytował ale teraz nie mogę się od tej zabawki oderwać :) Warto.

    Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2013-08-01 20:57:03
  • myspace19
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 80
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 3126

    Wysłano 01 sierpnia 2013 20:58

    zgłoś naruszenie
    Śniadanie - płatki owsiane ok. 50g, otręby 50g, siemię lniane 20g. + dwie szklanki mleka 0.0%, banan.
  • myspace19
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 80
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 3126

    Wysłano 01 sierpnia 2013 21:00

    zgłoś naruszenie
    właśnie z tym pisaniem średnio mi idzie, niechcący wysłałam post z samym śniadaniem :)
  • Detoxik
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2695
    • Wiek: 27 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 20509
    • Status:Znawca

    Wysłano 01 sierpnia 2013 21:01

    zgłoś naruszenie
    To korzystaj z szarego przycisku na dole strony "Wyślij odpowiedz". ;)
  • myspace19
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 80
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 3126

    Wysłano 01 sierpnia 2013 21:15

    zgłoś naruszenie
    Przesyłam mój jadłospis z dziś :)
    Na co dzień jest podobnie :)
    Zamieniam orzechy laskowe na śliwki suszone bądź daktyle :)



    P.S. kcal może być troszkę więcej bo zapomniałam o rannej kawie z mlekiem 0,0% bez cukru :)


    Zmieniony przez - myspace19 w dniu 2013-08-01 21:18:21
  • WaCki
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 2794
    • Wiek: 27 lat
    • Na forum: 2 lata
    • Trenuje: Expert
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 22338

    Wysłano 01 sierpnia 2013 21:19

    zgłoś naruszenie
    322g weglowodanów to nawet ja tyle nie jem waząc 80kg, za mało białka za dużo węgli. Produkty rowniez pozostawiaja wiele do zyczenia. Warto byloby przeczytac http://www.sfd.pl/%5Bart%5D_Co_jedzą_Ladies_SFD_-t752315.html. 
  • LukaszK
    • Pochwały:0
    • Nagany:brak
    • Postów: 760
    • Na forum: 2 lata
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 33333

    Wysłano 01 sierpnia 2013 21:40

    zgłoś naruszenie
    Twój jadłospis wskazuje, że nie dotarłaś do najbardziej wartościowych tematów na tym forum.

    Twoja aktywność fizyczna jest bardzo wysoka, szykujesz się do ważnych zawodów, prawdopodobnie Twój poziom tkanki tłuszczowej już w tej chwili jest niski, a chcesz, żeby był jeszcze niższy. Jest to dosyć skomplikowana sytuacja i niewątplwie nie wystarczy tutaj zrezygnować ze słodyczy i żywności typu fast-food.

    Zastąpienie pewnej ilości węglowodanów zdrowymi źródłami tłuszczu (olej kokosowy, oliwa z oliwek extra virgin, tłuste ryby, żółtka jaj) mogłoby być pomocne. W zdrowej diecie nie widziałbym miejsca dla otrębów pszennych i produktów nabiałowych 0%.

    Zmieniony przez - LukaszK w dniu 2013-08-01 21:42:30
    Chcesz dowiedzieć się więcej o różnych ciekawych koncepcjach fitnessowych i/lub skorzystać z indywidualnych konsultacji dietetyczno-treningowych?

    Zapraszam:
    [http://180rekompozycja.pl]
  • myspace19
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 80
    • Wiek: 22 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 3126

    Wysłano 01 sierpnia 2013 21:43

    zgłoś naruszenie
    Dzięki za odpowiedź, ale czym w takim układzie powinnam zastąpić mleko (nieodlączny element jakos dodatek do kawy i płatków owsianych)?