SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

POMOCY! Jem zdrowo, dużo ćwiczę i nie chudnę.

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15928

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3191
Witam wszystkich,
może znajdzie się tu jakaś konkretna osoba (znająca się na rzeczy), która powie mi w czym tkwi błąd.
Błagam, nie odsyłajcie mnie do szukania odpowiedzi na forum, bo przeczytałam prawie całe i znam wszystkie zasady, co do diety i ćwiczeń. Chodzi mi ten konkretny przypadek.
A mianowicie. Od około 3 tyg, jem b.zdrowo. Zero słodyczy, chipsów, smażonych potraw, fast foodów itp.. Od 2 tyg ćwiczę codziennie balet (około 2h, ćwiczenia są bardzo intensywne wymagają ogromnego wysiłku) plus siłownia (cardio(orbitrek), ćwiczenia na atlasie (na ręce i nogi), brzuszki itp). Problem tkwi w tym, że w ogóle nie chudnę ! W czym jest problem?
Może podam przykładowe produkty, które jem i może ktoś z was znajdzie kluczowy błąd.
Na śniadanie jem wszystko co kręci się wokół zbóż - płatki owsiane, otręby, siemię lniane zmielone, do tego banan (o 9 mam trening i bananem pomagam sobie w zwiekszeniu siły)
Obiad - pierś z kurczaka, ryba (wszystko na parze) cukinia faszerowana warzywami, kasza gryczana/jaglana/ ciemny ryż/
kolacja - wszystko wokół warzyw- pomidory, ogórki itp
Przekąski - owoce (tylko jabłka melony i arbuzy) suszone owoce, czasem jakieś migdały , orzechy laskowe lub słonecznik.

Pije dużo wody, herbatę zieloną, pokrzywę.
Nie wiem już co mam zrobić gdyż waga nie drgnęła nawet
przy wzroście 166 ważę rano 58 wieczorem 59.
Jestem zawodową tancerką i muszę schudnąć do 50 kg, ale jak tak dalej pójdzie to nawet za rok nie osiągnę tej wagi. W połowie września mam Mistrzostwa Polski i przydałoby się żebym z końcem sierpnia była bliżej niż dalej tej upragnionej wagi.
Czy ktoś z was mi jest w stanie pomoc?\
Moze mam zmniejszyć ilośc kalorii spożywanych(teraz waham się między 2-2,5 tys) ? Tylko potrzebuję też siły, żeby nie paść, na którymś z treningów :). Bardzo ładnie prosze o pomoc :)
Pozdrawiam,
Patrycja
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Szacuny 2906 Napisanych postów 40087 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 307617
Witam


Trudno powiedzieć co jest przyczyną, ale najczęsciej leży ona po stronie diety. W przypadku kobiet jest to paradoskalnie zbyt niska podaż kcal, przez co zwalniają procesy życiowe, a więc i metabolizm, tarczyca. Pamiętaj ponadto, że waga nie zawsze jest wyznacznikiem postępów. Miałem klientki, które po roku treningów potrafiły ważyć tyle samo a miały o wiele mniejszy poziom tkanki tłuszczowej. Dlaczego tak się dzieje ? Najczęsciej dochodzi wtedy do rekompozycji sylwetki, a więc tłuszcz spada i w tym samym czasie rośnie poziom tkanki mięsniowej. Wówczas waga potrafi się nie zmieniać bądź nawet wzrosnąć ! Dlatego tak ważne są dokładne pomiary obwodów całego ciała (uda, biodra, pas, klatka piersiowa, ramiona, łydki) a nie sama waga. Proponuję wprowadzić taką praktykę co 1-2 tygodnie na czczo i monitorować dokładnie co się dzieje z ciałem.

Jeśli mamy ocenić Twój jadłospis to wklej go w postaci zrzutu z kalkulatora kcal:

https://potreningu.pl/calculators/calories 


Jeśli zaś chodzi o trening siłowy to zalecam takie FBW 3 razy w tygodniu:


1.Przysiady ze sztangą 4 x 8-10
2.Hip thrust 4 x 8-10p
3.Ściąganie drązka wyciągu do klatki 4 x 10p
4.Wyciskanie sztangielek na skosie dodatnim 4 x 10p
5.Wyciskanie żołnierskie 4 x 10p



Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3159 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25123
Po pierwsze na forum widzimy ile tematów przeczytałaś :D I nie jest ich zbyt wiele.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3191
Czytałam niezalogowana :) Teraz zdecydowałam się na przypomnienie hasła i napisanie czegoś :)
napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3159 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25123
2 - 2,5 k kcali to bardzo przyzwoicie.
Nie widzę jednak tych kcali w produktach które opisałaś.

Wrzuć menu z 1 - 2 dni z gramaturą.
Też wczoraj myślałem że się najadłem a wieczorem wyszło 1150 kcal...

Użyj tego:
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ_-t922820.html

Na początku mnie irytował ale teraz nie mogę się od tej zabawki oderwać :) Warto.

Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2013-08-01 20:57:03
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3191
Śniadanie - płatki owsiane ok. 50g, otręby 50g, siemię lniane 20g. + dwie szklanki mleka 0.0%, banan.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3191
właśnie z tym pisaniem średnio mi idzie, niechcący wysłałam post z samym śniadaniem :)
napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3159 Wiek 31 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 25123
To korzystaj z szarego przycisku na dole strony "Wyślij odpowiedz". ;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3191
Przesyłam mój jadłospis z dziś :)
Na co dzień jest podobnie :)
Zamieniam orzechy laskowe na śliwki suszone bądź daktyle :)



P.S. kcal może być troszkę więcej bo zapomniałam o rannej kawie z mlekiem 0,0% bez cukru :)


Zmieniony przez - myspace19 w dniu 2013-08-01 21:18:21
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 18 Napisanych postów 3976 Wiek 31 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 30896
322g weglowodanów to nawet ja tyle nie jem waząc 80kg, za mało białka za dużo węgli. Produkty rowniez pozostawiaja wiele do zyczenia. Warto byloby przeczytac http://www.sfd.pl/[art]_Co_jedzą_Ladies_SFD_-t752315.html. 

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 1017 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 41538
Twój jadłospis wskazuje, że nie dotarłaś do najbardziej wartościowych tematów na tym forum.

Twoja aktywność fizyczna jest bardzo wysoka, szykujesz się do ważnych zawodów, prawdopodobnie Twój poziom tkanki tłuszczowej już w tej chwili jest niski, a chcesz, żeby był jeszcze niższy. Jest to dosyć skomplikowana sytuacja i niewątplwie nie wystarczy tutaj zrezygnować ze słodyczy i żywności typu fast-food.

Zastąpienie pewnej ilości węglowodanów zdrowymi źródłami tłuszczu (olej kokosowy, oliwa z oliwek extra virgin, tłuste ryby, żółtka jaj) mogłoby być pomocne. W zdrowej diecie nie widziałbym miejsca dla otrębów pszennych i produktów nabiałowych 0%.

Zmieniony przez - LukaszK w dniu 2013-08-01 21:42:30
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 3191
Dzięki za odpowiedź, ale czym w takim układzie powinnam zastąpić mleko (nieodlączny element jakos dodatek do kawy i płatków owsianych)?
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jaki najtanszy posiłek zawierajacy białko?

Następny temat

dlaczego

Lekkie śniadanie sprzyja odchudzaniu Lekkie śniadanie sprzyja odchudzaniu Proteineo Bread - chrupkie pieczywo FIT Proteineo Bread - chrupkie pieczywo FIT Andreas Cahling - weteran z czasów złotej ery, wciąż w formie! Andreas Cahling - weteran z czasów złotej ery, wciąż w formie! Edgard John-Augustin - bioniczny kulturysta Edgard John-Augustin - bioniczny kulturysta Magnez chroni przed miażdżycą, cukrzycą i nadciśnieniem Magnez chroni przed miażdżycą, cukrzycą i nadciśnieniem Larissa Reis w ciąży! Larissa Reis w ciąży! Danny Jones - trener fitness zwany "Tree man" Danny Jones - trener fitness zwany "Tree man" Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018 Polacy na IFBB ELITE PRO - Madryt 2018