logo
zamknij zamknij

POMOCY! Jem zdrowo, dużo ćwiczę i nie chudnę.

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13953

0 5 0
napisał(a)
myspace19
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3191
Witam wszystkich,
może znajdzie się tu jakaś konkretna osoba (znająca się na rzeczy), która powie mi w czym tkwi błąd.
Błagam, nie odsyłajcie mnie do szukania odpowiedzi na forum, bo przeczytałam prawie całe i znam wszystkie zasady, co do diety i ćwiczeń. Chodzi mi ten konkretny przypadek.
A mianowicie. Od około 3 tyg, jem b.zdrowo. Zero słodyczy, chipsów, smażonych potraw, fast foodów itp.. Od 2 tyg ćwiczę codziennie balet (około 2h, ćwiczenia są bardzo intensywne wymagają ogromnego wysiłku) plus siłownia (cardio(orbitrek), ćwiczenia na atlasie (na ręce i nogi), brzuszki itp). Problem tkwi w tym, że w ogóle nie chudnę ! W czym jest problem?
Może podam przykładowe produkty, które jem i może ktoś z was znajdzie kluczowy błąd.
Na śniadanie jem wszystko co kręci się wokół zbóż - płatki owsiane, otręby, siemię lniane zmielone, do tego banan (o 9 mam trening i bananem pomagam sobie w zwiekszeniu siły)
Obiad - pierś z kurczaka, ryba (wszystko na parze) cukinia faszerowana warzywami, kasza gryczana/jaglana/ ciemny ryż/
kolacja - wszystko wokół warzyw- pomidory, ogórki itp
Przekąski - owoce (tylko jabłka melony i arbuzy) suszone owoce, czasem jakieś migdały , orzechy laskowe lub słonecznik.

Pije dużo wody, herbatę zieloną, pokrzywę.
Nie wiem już co mam zrobić gdyż waga nie drgnęła nawet
przy wzroście 166 ważę rano 58 wieczorem 59.
Jestem zawodową tancerką i muszę schudnąć do 50 kg, ale jak tak dalej pójdzie to nawet za rok nie osiągnę tej wagi. W połowie września mam Mistrzostwa Polski i przydałoby się żebym z końcem sierpnia była bliżej niż dalej tej upragnionej wagi.
Czy ktoś z was mi jest w stanie pomoc?\
Moze mam zmniejszyć ilośc kalorii spożywanych(teraz waham się między 2-2,5 tys) ? Tylko potrzebuję też siły, żeby nie paść, na którymś z treningów :). Bardzo ładnie prosze o pomoc :)
Pozdrawiam,
Patrycja
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Detoxik
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3154 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 24717
Po pierwsze na forum widzimy ile tematów przeczytałaś :D I nie jest ich zbyt wiele.
napisał(a)
myspace19
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3191
Czytałam niezalogowana :) Teraz zdecydowałam się na przypomnienie hasła i napisanie czegoś :)
napisał(a)
Detoxik
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3154 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 24717
2 - 2,5 k kcali to bardzo przyzwoicie.
Nie widzę jednak tych kcali w produktach które opisałaś.

Wrzuć menu z 1 - 2 dni z gramaturą.
Też wczoraj myślałem że się najadłem a wieczorem wyszło 1150 kcal...

Użyj tego:
http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_Z_POTRENINGU__INFO_JAK_TO_ZROBIĆ_-t922820.html

Na początku mnie irytował ale teraz nie mogę się od tej zabawki oderwać :) Warto.

Zmieniony przez - Detoxik w dniu 2013-08-01 20:57:03
napisał(a)
myspace19
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3191
Śniadanie - płatki owsiane ok. 50g, otręby 50g, siemię lniane 20g. + dwie szklanki mleka 0.0%, banan.
napisał(a)
myspace19
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3191
właśnie z tym pisaniem średnio mi idzie, niechcący wysłałam post z samym śniadaniem :)
napisał(a)
Detoxik
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 3154 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 24717
To korzystaj z szarego przycisku na dole strony "Wyślij odpowiedz". ;)
napisał(a)
myspace19
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3191
Przesyłam mój jadłospis z dziś :)
Na co dzień jest podobnie :)
Zamieniam orzechy laskowe na śliwki suszone bądź daktyle :)



P.S. kcal może być troszkę więcej bo zapomniałam o rannej kawie z mlekiem 0,0% bez cukru :)


Zmieniony przez - myspace19 w dniu 2013-08-01 21:18:21
napisał(a)
WaCki
Początkujący
Szacuny 17 Napisanych postów 3976 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 30893
322g weglowodanów to nawet ja tyle nie jem waząc 80kg, za mało białka za dużo węgli. Produkty rowniez pozostawiaja wiele do zyczenia. Warto byloby przeczytac http://www.sfd.pl/[art]_Co_jedzą_Ladies_SFD_-t752315.html. 

Nie mam dziennika, bo jestem leniwy ...

napisał(a)
LukaszK
Ekspert
Szacuny 136 Napisanych postów 1017 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 41488
Twój jadłospis wskazuje, że nie dotarłaś do najbardziej wartościowych tematów na tym forum.

Twoja aktywność fizyczna jest bardzo wysoka, szykujesz się do ważnych zawodów, prawdopodobnie Twój poziom tkanki tłuszczowej już w tej chwili jest niski, a chcesz, żeby był jeszcze niższy. Jest to dosyć skomplikowana sytuacja i niewątplwie nie wystarczy tutaj zrezygnować ze słodyczy i żywności typu fast-food.

Zastąpienie pewnej ilości węglowodanów zdrowymi źródłami tłuszczu (olej kokosowy, oliwa z oliwek extra virgin, tłuste ryby, żółtka jaj) mogłoby być pomocne. W zdrowej diecie nie widziałbym miejsca dla otrębów pszennych i produktów nabiałowych 0%.

Zmieniony przez - LukaszK w dniu 2013-08-01 21:42:30
napisał(a)
myspace19
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 80 Wiek 26 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 3191
Dzięki za odpowiedź, ale czym w takim układzie powinnam zastąpić mleko (nieodlączny element jakos dodatek do kawy i płatków owsianych)?
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

jaki najtanszy posiłek zawierajacy białko?

Następny temat

dlaczego

Mini cut-sposób na czystą masę mięśniową

Leksykon suplementacji: ZMA

Parówki - porównanie okiem dietetyka

Pora rozwiać wątpliwości. Co było prawdziwym powodem śmierci Richa Piany?

Kevin Levrone wystartuje w Arnold Classic Australia 2018!

Podciąganie na drążku - jak zacząć? Jak nie stanąć w miejscu?

Najlepszy wędkarz w branży fit

Dlaczego magnez jest ważny?